informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się |
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
wybierz kategorię
 
 
  Opinia nr 36045
Witam Moja opinia o serwisie Henkon - Horman jest negatywna a to za przyczyną następującej sytuacji - która czytającym powinna dać do myślenia. kilka lat temu napęd założony w tejże firmie ( Came) służył mi dzielnie do ubiegłego( 2013) roku. w sierpniu awaria - zatarcie kółek. ponieważ mam zwyczaj trzymać się serwisu w firmie która montowała - zgłosiłem, wymienili kółka i conieco w napędzie ( chyba sprzęgło) - 900 zł się rozeszło , i ok. w grudniu włamano mi się do przybudówki, aby łatwiej wywieźć fanty złodzieje nieco zdemolowali mechanizm ( rozwalili ręczne odłączanie napędu, pozrywali kable łączące) Oczywiście zgłosiłem się do firmy Henkon , gdzie przedstawiłem sytuację i oddałem szefowi firmy napęd do naprawy - obiecał przejrzenie w ciągu 4 dni i informację. Nie doczekałem się żadnego telefonu w ciągu kolejnych 8 dni zatem zadzwoniłem sam do firmy. kolejnego dnia monter elektryk oddzwonił mówiąc że się już przyjrzał i że ocenia naprawę napędu na około 300+ złotych - czy działać - oczywiście potwierdziłem. Po kolejnych 2 tygodniach bez odzewu firmy - zadzwoniłem tam , i od jej szefa uzyskałem informację , że nie mają zamiaru naprawiać napędu , bo nie wiedzą , czy im się to opłaca. po mniej delikatnej wymianie zdań pojawiłem się kolejnego dnia w firmie Henkon by odebrać napęd . Jej szef nawet nie wiedział , który to napęd był, tłumaczył mi cytuję:" sam zabroniłem elektrykowi naprawiać - tłumacząc mu - a kto ci za to będzie płacił" dodatkowy komentarz szefa firmy : jak ja op.... tego który ten napęd przyjął to ... " na moje słowa że to właśnie on przyjmował nieco się pohamował w komentarzach. Napęd zwrotnie otrzymałem w częściach , w stanie znacznego rozkładu w stosunku do stanu gdy go oddałem. przekazałem do innego serwisu gdzie potraktowany zostałem poważnie -czytaj normalnie - napęd w 3 dni został naprawiony i zamontowany, a opinie serwisantów o stanie w którym go im przywiozłem ( po serwisie w firmie Henkon) potwierdziły moje stannowisko, że serwis Henkon - a w nwjwiększej częsci jego szef - to nieprofesjonalne podejści do klienta i kompletny brak fachowości. Pozdrawiam wszystkich czytających Tomek Bartosiński
   Dodane przez: Tomek




  Inne opinie wystawione przez Tomek:



  Zobacz również:



Specjaliści w regionie Specjaliści w Twojej okolicy Bud24.PL
dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podlaskie podkarpackie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie kontakt współpraca reklama regulamin
Informacja budowlana Bydgoszcz Informacja budowlana Bisłystok Informacja budowlana Gdańsk Informacja budowlana Katowice Informacja budowlana Kielce Informacja budowlana Kraków Informacja budowlana Lublin Informacja budowlana Łódź Informacja budowlana Olsztyn Informacja budowlana Opole Informacja budowlana Poznań Informacja budowlana Rzeszów Informacja budowlana Szczecin Informacja budowlana Warszawa Informacja budowlana Wrocław Informacja budowlana Zielona Góra
kontakt współpraca reklama regulamin
Wszelkie prawa zastrzeżone © Bud24.PL 2012