informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się |
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
wybierz kategorię
 
 
  Opinia nr 264738
Miałam okazję przeczytać OWU, które się dostaje przy okazji przedłużania gwarancji i ubezpieczenia od przypadkowych uszkodzeń w tej firmie. Przeczytałam (zajęlo mi to ze 2h) i zrozumiałam, i naprawdę załamują mnie wasze komentarze. Jak jesteście na tyle naiwni by kupować ubezpieczenie, wiedząc że firmy ubezpieczeniowe nie mają na celu dobra klienta tylko własny zysk - bo to chyba wiedza powszechna i oczywista (a jeśli dla was nie była, no to mieliście dobrą lekcję życia), i nie czytacie ze zrozumieniem OWU, to nie dziwcie się potem, że wam odrzucają zgłoszenia. W tych warunkach ubezpieczenia jest wyraźnie napisane, że szkodę trzeba zgłaszać w ciągu 3 dni. Jest też wyraźnie napisane, że w wariancie przypadkowego uszkodzenia nie każde przypadkowe uszkodzenie jest uwzględniane. Muszą być spełnione pewne warunki, które są w OWU opisane. Jakkolwiek byłoby to nieuczciwe i niezgodne ze zdrowym rozsądkiem, to jest to tam napisane i wystarczy przeczytać, żeby dowiedzieć się, co podawać w zgłoszeniu. W OWU jest podane, kto kiedy płaci za przesyłkę sprzętu. Jest tez podane ile jest czasu na odstąpienie od umowy (więc wszystkie teksty o tym, że ktoś wam polisę wcisnął siłą, przyprawiają mnie o salwy śmiechu - to przepraszam, trzymano wam przy głowie CKMy? i kazano podpisywać? Aż takimi pierdołami życiowymi jesteście, że nie potraficie powiedzieć "nie" sprzedawcy? albo zadzwonić do firmy i zrezygnować z ubezpieczenia?). Ludzie, obudźcie się. Jak nie potraficie się zorientować w świecie, w którym żyjecie, to nie kupujcie ubezpieczeń, wyjdzie wam to na zdrowie. A jak już kupujecie ubezpieczenia, to najpierw czytajcie, co kupujecie i co podpisujecie ( i nie wierzcie na słowo sprzedawcom w sklepie, bo ich celem jest prowizja od sprzedaży, a nie zrobienie wam dobrze, więc powiedzą wam cokolwiek, bylebyście kupili towar), a dopiero potem zgłaszajcie usterki. Bo naprawdę ręce mi opadają, jak czytam opinie pod tytułem " nie wiedziałem, nie przeczytałem, nikt mi nie powiedział". Jesteście dorośli, nie macie 5-ciu lat, żeby was za rączkę przez życie prowadzić. Weźcie odpowiedzialność za siebie i własne poczynania. Myślcie nad tym co robicie, zanim to zrobicie. A jak już dajecie się naciągać i oszukiwać, to miejcie pretensje do siebie a nie całego świata.
   Dodane przez: Ciotka Klotka




  Pozostałe opinie The Warranty Group Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:


  Zobacz również:



Specjaliści w regionie Specjaliści w Twojej okolicy Bud24.PL
dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podlaskie podkarpackie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie kontakt współpraca reklama regulamin
Informacja budowlana Bydgoszcz Informacja budowlana Bisłystok Informacja budowlana Gdańsk Informacja budowlana Katowice Informacja budowlana Kielce Informacja budowlana Kraków Informacja budowlana Lublin Informacja budowlana Łódź Informacja budowlana Olsztyn Informacja budowlana Opole Informacja budowlana Poznań Informacja budowlana Rzeszów Informacja budowlana Szczecin Informacja budowlana Warszawa Informacja budowlana Wrocław Informacja budowlana Zielona Góra
kontakt współpraca reklama regulamin
Wszelkie prawa zastrzeżone © Bud24.PL 2012