|
|
Opinia nr 368984
Ciężko porównać systematyczność wizyt w serwisie z wizytami pierwszego kontaktu - z całym szacunkiem dla Pana. Proszę uwierzyć że Nam również dużo łatwiej byłoby, gdyby system na którym pracujemy ( a który de facto nie jest naszą własnością) posiadałby opcję wysyłki Potwierdzeń Napraw - taką opcję Nasz system wewnętrzny posiada i klienci nie mają z tym problemu. Wspomina Pan o pozytywnych ocenach - Pana opinia również nie jest sprawiedliwa, ponieważ nie tyczy się wykonanej usługi - urządzenie 1,5 roku funkcjonowało bez problemu - a ocena serwisu dotyczy przedmiotu na który my nie mamy wpływu. Może zamiast bezpodstawnego oceniania serwisu, skontaktowałby się Pan bezpośrednio z infolinią Tefal i dowiedział się, czy jest możliwość zdobycia duplikatu Potwierdzenia Naprawy? Firma Tefal raczej nie będzie przeciwna,Pan nie byłby stratny a My nie bylibyśmy oczerniani za zagubienie Pana dokumentu.
Dodane przez: JURMAR
Inne opinie wystawione przez JURMAR:
Pozostałe opinie Jurmar. Serwis AGD:
Zobacz również:
|
|
|