informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się |
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
wybierz kategorię
 
 
  Opinia nr 101018
Przyłączam się do pozostałych. Oto ostatnie moje pismo (oczywiście olane): "Zgłosiliśmy naprawę (pękniętą sprężynę) bez wizytacji i oceny naprawy bramy. Po przyjeżdzie serwisantów wypożyczyliśmy odpłatnie konstrukcję do pracy na wysokości. Serwisanci ocenili, że potrzebne bedą dodatkowe części - 2 sztuki konsol z łożyskami (chociaż mogli to zrobić w 5 minut z darbiny) Zapłaciliśmy zatem za sprężyny, dojazd, 5 godzin montażu ..... i rusztowanie. Po otrzymaniu oferty na 1 konsolę (zgosiłem, że będzie brakować drugiej sztuki :-) ) serwisanci przyjechali naprawić ponownie bramę. W trakcie jej montażu kilkakrotnie spadała linka z bębna. Zapłaciliśmy zatem za konsole, dojazd, 5 godzin montażu ..... i rusztowanie. Po kilku dniach pracy bramy linka spadała z bębna. Zglosiliśmy zatem naprawę gwarancyjną, na co Pan serwisant stwierdził, że BĘBEN ULEGŁ USZKODZENIU W CIĄGU OSTATNICH KILKU DNI PRACY (......... na pewno się nie zużył przez 7 lat pracy). Państwa firma żąda zatem zapłaty za przyjazd i naprawę. Serwisant przy tej wizycie wypisał listę części za 5000 zł , które trzeba by było wymienić. Między innymi "Awaryjne otwieranie", które jest sprawne i prawie nigdy nie było używane, Blat dolny furtki (????), Rolki długie 4 sztuki (słusznie, bo są zużyte) oraz zużyty bęben (1 sztukę ! - a drugą pewnie będzie chciał wymienić za tydzień bo też okaże się zużyta). Po prostu super ! Wymieńmy 1 będen zamiast 2 sztuk a za to blat furtki będzie nowy. Wymiana bębnów związana jest po raz kolejny z wynajęciem rusztowania na nasz koszt, wyłączeniem bramy z użytkowania i wszelkimi kosztami z tym związanymi. Pracownicy odmówili pracy w zamkniętym koszu podnoszonym przez wózek widłowy (więc pracowali na chwiejnym 8 metrowym rusztowaniu). Słusznie - przepisy BHP. Proszę im jednak przypomnieć, że przy takich pracach kaski ochonne byłyby wskazane.Zgłosiliśmy naprawę (pękniętą sprężynę) bez wizytacji i oceny naprawy bramy. Po przyjeżdzie serwisantów wypożyczyliśmy odpłatnie konstrukcję do pracy na wysokości. Serwisanci ocenili, że potrzebne bedą dodatkowe części - 2 sztuki konsol z łożyskami (chociaż mogli to zrobić w 5 minut z darbiny) Zapłaciliśmy zatem za sprężyny, dojazd, 5 godzin montażu ..... i rusztowanie. Po otrzymaniu oferty na 1 konsolę (zgosiłem, że będzie brakować drugiej sztuki :-) ) serwisanci przyjechali naprawić ponownie bramę. W trakcie jej montażu kilkakrotnie spadała linka z bębna. Zapłaciliśmy zatem za konsole, dojazd, 5 godzin montażu ..... i rusztowanie. Po kilku dniach pracy bramy linka spadała z bębna. Zglosiliśmy zatem naprawę gwarancyjną, na co Pan serwisant stwierdził, że BĘBEN ULEGŁ USZKODZENIU W CIĄGU OSTATNICH KILKU DNI PRACY (......... na pewno się nie zużył przez 7 lat pracy). Państwa firma żąda zatem zapłaty za przyjazd i naprawę. Serwisant przy tej wizycie wypisał listę części za 5000 zł , które trzeba by było wymienić. Między innymi "Awaryjne otwieranie", które jest sprawne i prawie nigdy nie było używane, Blat dolny furtki (????), Rolki długie 4 sztuki (słusznie, bo są zużyte) oraz zużyty bęben (1 sztukę ! - a drugą pewnie będzie chciał wymienić za tydzień bo też okaże się zużyta). Po prostu super ! Wymieńmy 1 będen zamiast 2 sztuk a za to blat furtki będzie nowy. Wymiana bębnów związana jest po raz kolejny z wynajęciem rusztowania na nasz koszt, wyłączeniem bramy z użytkowania i wszelkimi kosztami z tym związanymi. Pracownicy odmówili pracy w zamkniętym koszu podnoszonym przez wózek widłowy (więc pracowali na chwiejnym 8 metrowym rusztowaniu). Słusznie - przepisy BHP. Proszę im jednak przypomnieć, że przy takich pracach kaski ochonne byłyby wskazane.
   Dodane przez: MavericK321




  Inne opinie wystawione przez MavericK321:



  Pozostałe opinie Torsystem Butzbach Sp. z o.o. Bramy przemysłowe i systemy przeładunkowe:


  Zobacz również:



Specjaliści w regionie Specjaliści w Twojej okolicy Bud24.PL
dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podlaskie podkarpackie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie kontakt współpraca reklama regulamin
Informacja budowlana Bydgoszcz Informacja budowlana Bisłystok Informacja budowlana Gdańsk Informacja budowlana Katowice Informacja budowlana Kielce Informacja budowlana Kraków Informacja budowlana Lublin Informacja budowlana Łódź Informacja budowlana Olsztyn Informacja budowlana Opole Informacja budowlana Poznań Informacja budowlana Rzeszów Informacja budowlana Szczecin Informacja budowlana Warszawa Informacja budowlana Wrocław Informacja budowlana Zielona Góra
kontakt współpraca reklama regulamin
Wszelkie prawa zastrzeżone © Bud24.PL 2012