Opinia nr 393461
Szanowny Panie, trochę mija się Pan z prawdą twierdząc, że został Pan zmuszony do kupowania przedmiotowego rusztu. W studiu (03.06.br.) został Pan poinformowany, że reklamacja przedsprzedażna nie jest możliwa w przypadku urządzenia, którego używano i że sprawę skierowaliśmy do przedstawiciela handlowego producenta, by znalazł rozwiązanie, jak załatwić temat bezkosztowo. Na zdjęciu które nam Pan przesłał wyraźnie widać ślady użytkowania płyty. Temat jest w toku załatwiania, a Pan został poinformowany, że będziemy się kontaktować gdy coś konkretnego w temacie będzie wiadomym. Na informacje wciąż czekamy i nie powinno to dziwić jako, że w przypadku zwykłych reklamacji zawsze to trwa kilka dni, a tu sprawa, choć z pozoru błaha, okazuje się trudna. Można, więc, pokusić się o stwierdzenie, że to Pana niecierpliwość naraziła Pana ja koszty. Niecierpliwość, tym bardziej zbędna, że zamieniony ruszt nie dyskwalifikował możliwości korzystania z urządzenia.
Dla nas sprawa nie została zamknięta i zgodnie z obietnicą skontaktujemy się z Panem gdy tylko otrzymamy wiążące informacje od producenta.
Dodane przez: Baum Centrum
Pozostałe opinie F.P.U.H. Baum Centrum Tomasz Kasprzyk Kuchnie na wymiar Kraków ! Meble na zamówienie i sprzęt AGD: