informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | windykacja | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się |
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy windykacja komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
wybierz kategorię
 

Robert Ziarnowski. Kompleksowe usługi
remontowe, wykończenia wnętrz, adaptacje
wnętrz

moje ogłoszenia
Informacje
Odwiedziny strony: 23419
Reklama
Nazwa:
Robert Ziarnowski. Kompleksowe usługi
remontowe, wykończenia wnętrz, adaptacje
wnętrz
Adres:
Słowackiego 18 18 lok. 13
64-920 Piła , wielkopolskie
Telefon:
---
607 320 019,
Kontakt:
Napisz do nas - czekamy na Twój kontakt 24h
godziny pracy ... zobacz ...
sprawdź inne formy kontaktu ... zobacz ...
rejestracja telefoniczna ... zobacz ...
rejestracja internetowa ... zobacz ...
kliknij tutaj ...
Dodaj opinię
Zwiń formularz
Przedstaw swoje stanowisko:
     

Treść Twojej opinii:


Podpis:

Twój adres e-mail:


W celu zabezpieczenia antyspamowego
aby dodać opinię należy przepisac kod z obraza poniżej.
Zwiń formularz
Osób na stronie: 1
| Popularność:
2.8 | Ocena:
3.8 (głosów 88)

Opinie o mnie

Wartość opinii:
3.8
Pozytywnych:
66  
Neutralnych:
2  
Negatywnych:
20  
Łącznie:
88  

Dodaj opinię

Pokaż opinie:              
Opinia: Pozytywna
Autor: Vito 475561
Zajmijcie się szmaty sobą najpierw sprzedawczyki konfidenci i tchórze. Jesteście zwykłymi eunuchami przy Robercie i **** nawet nie mógłby sobie nawet Wami podetrzeć. Mnie ***** interesuje kim był i co robił. Mnie interesuje to, kto ma jaja by wyprowadzić ten naród. Bo jak na razie to nie widzę nikogo innego. Wszyscy wodę leją i przyglądają się. Prosiłem o dokumenty i kolejne **** co się zmyły Dla mnie Robert jest wybrańcem i za nim pójdę a w resztę wbijam. Pokażcie mordy swoje bo za avatorami i prywatnymi kontami czy fałszywymi nie widać kim wy jesteście konfidenci i trolle. Bo ma Robert Pacyfikator a nie Robert Ziarnowski ?hahaha… a kim jest śmieszny Dorian Kris zjeb? Czy Kris Dorian? Nie można nadążyć za tym. Problemy mają że nie ma nazwiska swojego haha. Napiszcie do Dody lub innych którzy maja pseudonimy. Dzisiaj ten gość wymiata i ufam oraz wierze w niego. Po ch.j mnie sciagneliscie tutaj? Aha bo DR Google miał mi powiedzieć kim Pacyfikator jest. Dla mnie może być złodziejem jeśli ktoś dał się okraść lub kominiarzem albo budowlańcem. Słowa obraca w czyny a wy niby wiecie gdzie mieszka a nic zrobić nie możecie hahaha. Śmieszni chłopcy hahaha. Pierdolcie się ***** sam bym Wam najebał z chęcią konfidenci ******‼️‼️
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Robert 475326
Jakieś szczegóły? Coś ? Prócz pisania czy opisywana Roberta Pacyfikatora? Dlaczego nikt nie potrafi przysłać dokumentów o które już nie tylko Ja proszę. Widać że komuś bardzo przeszkadza ten człowiek. A jak wiemy to troli nie brakuje. A jak oszukał to gdzie wyrok? Gdzie papier? Jeśli nie ma wyroku to jak można nazwać kogoś oszustem Haha. To czyli Ci co piszą to tez oszusci Haha. Co za zjeby.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Harry 474223
Robert Ziarnowski to zwykły oszust. Nie polecam najgorszemu wrogowi współpracy z tym panem. Jeśli chcecie stracić gotówkę proszę bardzo. Ja nie miałem możliwości żeby ktoś przestrzegł mnie przed tym oszustem.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Rafal 474183
Oszust, krętacz, złodziej. Te pozytywy to chyba sam sobie pisze. Omijajcie gościa szerokim łukiem. Znam kilka osób które zostały oszukane... To nie pojedyncze przypadki tylko cała masa.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Wielbiciel 473925
Każdy coś niby ma, ale tak na prawdę nic nie ma na tego Roberta Pacyfikatora czy Ziarnowskiego. Zastanawiam się ilu jest tutaj tych Ala piszących pod swoim imieniem czy nazwiskiem prawdziwym Haha. Niech kamieniem rzuci pierwszy ten który grzechu nie ma. Jesteście wszyscy popaprani. Jeden mówi zajrzyj na stronę tutaj bo są dowody. Czego dowody się pytam. A kto to jest ten Dorian? Ktoś go widział? Haha tez pod avatarem. Konto zablokowane. Myśle ze większych pojebow nie ma niż Ci którzy piszą o Robercie. No ale skoro rośnie poparcie dla niego to i mendy się znajda. A dowodów mi nikt nie przestawił jak do tej pory. Także wszyscy coś maja ale nie ma nic. Dorian i wszyscy inni zjeby. Dajcie ludziom żyć No chyba ze wy życia nie macie…. Zjeby
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Amator włoszczyzny 473574
Co to ma być? Że kogoś oszukał to jest agentem? To co z niego za agent skoro pracował koleś na budowie. Pojebało Cię Dorian Kris? To co piszesz to ani kupy ani **** się nie trzyma. Co Ty chcesz pokazać? Ale widzę że i inni nie dostali żadnych dokumentów bo zapewne ich nie ma. Ty to jesteś śmieć dopiero. Dorian Kris !!! czy jak Ci tam z eunuchami i kompleksami które masz zapewne..Ty płaczesz do poduszki i sikasz zapewne do pieluszki. A że oszukał kogoś to masz chociaż dokumenty z Sądu lub od psów. Bo szczerze to wolałbym zobaczyć czy sprzedał kogoś lub ze nie jest taki charaktery na jakiego się przestawia. A szczekanie takie co Ty mi pokazałeś to sam bym Ci wjebał Chujk. Co za zjeb. Jeśli oszukał tzn ze chłop przedsiębiorczy Haha… ale nie pisz cipo ze jest ułożony czy nie płaci alimentów itp to ***** masz jak widzę i ***** wiesz. No co za chujek. Ciekawe czy Robert Pacyfikator wie że tutaj stworzyłeś sobie stronkę? Ty jesteś chory gościu, wiesz o tym? Gdy czytam te Twoje wypociny i sam sobie odpowiadający to już wiem Kim jesteś. Ale teraz wiem ze gość to jest gość ten Robert Pacyfikator. Każdy ********* potrafi ale chyba stanąć na przeciwko niego to już nie. W pizdu z konfiturami takimi jak Ty paździerzu Kris Dorian czy jakoś tak. Zjeb
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Damian 473474
Nikt nie wie kim jest tak na prawdę Robert Pacyfikator. Ale są sygnały ze spotyka się z ludźmi prywatnie i każdemu czas poświęca i to szanuję. Można zaobserwować już nagonkę na tego człowieka i to bez dowodów a przez szemranych typów i widać ze ćpuny i alkoholicy. Jakieś degeneraci. Nie interesuje mnie przeszłość Roberta Pacyfikatora i dla mnie może nie mieć innego nawet nazwiska bo w moich oczach zyskuje i cieszę się że jest. Bo jest wreszcie ktoś kto potrafi mówić za innych i utożsamia się z innymi. Mówi za innych i chce choć jeden zjednoczyć ten naród. Ale moja myśl jest taka, co Ty gościu robisz Dorian Kris czy jak Ci tam na imię? Zapewne nic i jestem albo bezrobotnym skoro masz tyle czasu zawracac głowę porządnym ludziom lub totalnie głupi. No ale głupcy sami się sieją i rodzic ich nie trzeba. Ja obserwuje Roberta od ponad roku i wszystko co mówi zgadza sie i jest takie o czym mówi. Ty piszesz o jakichś portalach. To może Ja wstawię Twoje zdjęcie i zrobię świetny materiał o Tobie i założę sie że inni będą mówić o Tobie jak o pedofilu. Może i to dobry pomysł i sprawdzimy jak działa internet. Dobra myśl. Zatem nie pozdrawiam Cię i widzimy sie na portalach jako Ty pedofil. Będziesz ścigany jak pies. Nie pozdrawiam
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Kolega 473447
Widzię że nie jestem sam ściągnięty tutaj. Ale tutaj są sami frajerzy którzy coś niby wiedza a tak na prawdę nic nie wiedzą. Ten Dorian Kris czy jak Ci tam choć sam się nie przedstawiłeś a wysłałeś mi jakieś zdjęcia Roberta Pacyfikatora ze miał innego fb. Haha Ty zjebie, tak ma 80% ze nie ma własnego nazwiska czy imienia na fb. A Ty co masz na swoim profilu? Ani to imię ani to nazwisko i zjebane zdjęcie. Gdzie tu dowody i czego? Masz nasrane w głowie lub masz jakaś obsesje. Miały być dowody na to ze jest agentem czy współpracuje z kimś a Ty wysyłasz mi link? Wiesz ze jesteś śmieszny facet? Że jeszcze są takie zjeby. Robert Pacyfikator się nie chowa i za to co mówi to podziwiam i szanuje i nie każdego stać na taka odwagę. Nie trzeba być alfą i omega by zorientować się że bardzo ryzykuje i dla mnie jest bohaterem i zyskuje w oczach. A takie śmiecie Tobie podobni jak Ci tam Dorian Kris jesteś popaprańcem i jeba.. konfidentem. Cholera wie kim Ty jesteś. Palant I gdzie te dowody ?
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Marcin 473413
Po **** mnie tutaj ściągnąłeś Frajerze, jak Ci tam na imię … Dorian Kris. ***** facet jesteś ********. Piszesz ze gość ma jakieś przezwiska albo ze się nie przestawia a sam masz zjebie pseudonimy i żadnych konkretów. To trzeba być zjebem. Co mnie interesują frajerzy którzy być może dali się wydymac. A jak masz papiery których nikt nawet jeszcze nie ujrzał to spierdalaj. Ten gość Robert Pacyfikator to powinien Cię ***** schować do wora i wjebac do wody. Ty to jesteś zjebany dopiero. No tak, jak ktoś zdobywa zainteresowanie to być może chcesz na jego plecach się wybić. A może Ty jesteś agentem baranie… Marcin z tej strony zjebie
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Uwaga2022 460430
Facet Robert Zirnowski opisany na wielku grupach FB. Na grupie Czarna Lista w Szwecji duzy post o tym gosciu. Bawi sie teraz na tik toku pod nazwa ”infernumtao” a takze na youtube ” Robert bo tak lepiej” Facet opisany na kilku polskich grupach na FB W Szwecji przedstawial sie jako Robert Przybysz.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Karolia 459873
.To jest post pokrzywdzonej Pani Anna Ay napisal tak dzis na Fb Czarna lista w Szwecji . Ja tez odradzam tego czlowieka w Szwecji jest o nim glosno. Ludzie uwazajcie Oszust! Pozyczajac 4 lata temu duza sume pieniedzy i ratujac koms sytuacje firmowa Nie wiedzialam ze beda takie problemy zeby odebrac pieniadze. Niestety Robert Ziarnowski prowadzacy firme w Stockholm wyjechal do warszawy i nadal prowadzi firme ale na czarno. Sprawa trafila do kronofogden Niestety zamknieta. Adwokat w Pl mowi ze ciezko jest odzyskac Jezeli prowadzi firme na czarno. Jego zona ma Dobrze proswerujaca firme oraz duzy dom. Robert od 4 lat pisemnie deklarowal ze odda pieniadze. Teraz zablokowal numer tel. Nie Wiem co dalej? Moze ktos mial podobna sytuacje.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Obserwator 459841
Odradzam uslug od tego Pana Roberta. Z O tym Panu glosno tez jest w Szwecji. Udawal biznesmena, oszukiwal ludzi na zaliczki, wyludzal pieniadze, samochod wziety w kredycie wyjechal do Polski. Facet moze ma zawodowke ogolnie pochodzi z Pily. Gosc nie ma nic na siebie tylko na zone Diane. Pelno dluznikow. Na FB jest grupa co sie nazywa Czarna Lista w Szwecji tam mozna poczytac o tym Panu i poznac poszkodowanych. Co chwile otwiera nowego Tik Toka i bawi sie w doradztwo biznesowe
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Jaro 459666
Przecież to fantasta jakich malo, przed obecną żona mial inna młoda dupę na którą brał kredyty potem zjebał z Szwecji zostawiając ja z długami śmiech na sali.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Damian 458357
Mam wrażenie że każdy zna osobę Roberta z innej strony. Ja polecam serdecznie. Nie ma rzeczy niemożliwych i załatwia każda sprawę niemalże od reki. Ja dawno nie spotkałem nikogo tak rzetelnego. Problemy zawsze się zdarzają ale bez przesady. My polecamy z czystym sumieniem.
Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Dyskusja:
Opinia: Pozytywna
Autor: Oszukana 461656
Polecasz z czystym sercem , mnie i paru innych koles Robert wylrecil na duze pieniadze . Zenada jak sie czyta takie kometarze. JAK mozna kogos takie polecac
Przyłącz się do dyskusji Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Marek 457606
Niestety potwierdzam wszystkie negatywne opinie o tym Panu i jego działalności. Nigdy więcej majstra z polecenia bez wcześniejszej weryfikacji. Stanowczo odradzam!!! Nie polecam współpracy na żadnej płaszczyźnie.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Dariusz 457433
Polecam z całą odpowiedzialnością. My Bardzo dziękujemy. Proszę się nie martwić Panie Robercie. Wystarczy dbać choćby o połowę klientów. My jak Pan wie mamy klinikę i wystarczy że ludziom w nosie się zakręci to mają żal o wszystko dosłownie. My tłumaczymy jedno… to Państwo przychodzą do nas, nie my do Was. Pozdrawiam Bardzo serdecznie i życzę częstszej życzliwości. Jak najmniej ludzi złośliwych ale i tego nie unikniemy. Dariusz i Renata
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Wiktor 456688
Jak wiadomo… świat światem jak długi tak i szeroki to mawia się że praktyka teorii się nie kłania. Jak i to że aby dogodzić każdej osobie na świecie trzeba niestety być stukniętym człowiekiem. I tak jak mocno śledzę ten profil i widzę chyba tylko jedną osobę komentującą stale ten profil w sposób żenujący i opłakany. To muszę z cała świadomością stwierdzić że Pan Robert to szczęśliwy gość. Połowa go kocha s druga połowa nienawidzi. I to jest kluczem do szczęścia ze on zwyczajnie ma to w tyłku. Tutaj jest szczęście przeogromne i sam jako usługodawca muszę stwierdzić że ten Pan to szczęściarz. Czytałem też komentarze poniżej. Nie sądzę aby okradał biedaków i to są też mocno wysunięte zarzuty ze strony, która nawet podpisać się nie chce, wysuwając tak mocne zarzuty może robić osoba tylko pogardliwa i zgardzona swoim nędznym żywotem. Bo czegoś tutaj nie rozumiem tak idąc tokiem szerokiego pojęcia myślenia. Mam z Panem Robertem spotkania co jakiś czas i obserwując to co jest, i jaki jest, No to niezły absurd i chyba kłania się klinika id uzależnienia na punkcie Pana Roberta. Ja proponuje sądy które są rzetelne w Państwie Polskim i nie zawisłe. I tam rościć swoich praw a nie jak dzieci w piaskownicy bo to jest dopiero żenujące i smarkate. Zastanawiam się również nad tym i to dość mocno… ale tego już nie napiszę, bo choć Pan Robert który nie kryje swoich przekonań oraz tego że ma totalnie gdzieś to co o nim mówią czy pisze to żyje bardzo spokojnie po tym jak widać. Nawet podałem swój adres @ by ktoś się ze mną skontaktował, ale widzę ze nikt nie ma argumentów jak i to są duże jednak dzieci które tylko dużo mówią… i tak jak pisałem, muszą być bardzo nieszczęśliwy w swoim życiu. Współpracuje z tym Panem od 7 miesięcy i mnie nie podoba się to, że ludzie są tak miernymi istotami i tak słabymi że tylko swój nędzny żywot potrafią przelewać w internecie. To cudowny człowiek i bardzo pomocny oraz bardzo charakterny i choć znam od 7 miesięcy. Dobrze się współpracuje i jest rzetelny przede wszystkim. Jeszcze się taki nie narodził by każdemu dogodził. Jeden z lepszych ludzi
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: bluee 456675
Z tym, że Pan Robert jest dobrym fachowcem i dobrym wykonawcą niestety nie jestem w stanie się zgodzić. Nikomu nie polecam współpracy z Panem Robertem... No chyba, że ktoś ma ochotę stracić \"trochę\" pieniędzy. Panie Robercie jak Pan może spać spokojnie to ja nie mam pojęcia (używał Pan takich słów) oszukuję Pan ludzi, wyciąga od nich pieniążki, nie kończy pracy. Może to i dobrze, że Pan nie kończył tego przedsięwzięcia, że przyszła inna ekipa robić po Panu bo obawiam się, że nasz dom długo by nie stał. I jeszcze Pan ma czelność obrażać tych wszystkich ludzi, bo napewno większość pozytywnych komentarzy jest napisana przez Pana lub Pana żonę.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Zbyszek Jurkowski 456579
To dobry fachowiec i dobry wykonawca. Z firmami wiadomo jak jest teraz. Ale też myślę że każdemu noga może się powinąć. Usługodawcą nie jest dzisiaj być łatwo. Wielu inwestorów patrzy tylko by wykorzystać te firmy. Sam spotykam się z tym gdzie wielu wykonawcom choć bardzo dobrym nie wypłaca się pieniędzy i wygania zamykając bramę przed nosem. I choć prowadzę sprzedaż kosiarek w Konstancinie to ta firma zakładała mi monitoring po włamaniu na posesję. Co tu dużo pisać. Dobra firma i przemiła obsługa. Chciałbym by takich firm było więcej. Wszystkiego dobrego i pozdrawiam. Zbyszek Jurkowski
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Anonim Prawdxiwy 456348
Anonim… ten Pan jest powiązany z jedną z najgłośniejszych spraw związanych od 1998 do 2006 po upadku jednej z największych spółek w Polsce. Sprawa zakończyła się w 2018 roku z wyrokiem nie orzekającym o winie. Ten Pan jest czysty. Sprawa ciągnęła się od 2007 roku. Ten Pan wyjechał z kraju w 2006 do Skandynawii a w 2009 przez dwa lata przebywał na południu francji. Odzyskano zaledwie jakieś grosze z tej afery, ale były w to podobno zamieszane grube ryby. Teraz ten Pan przebywa w kraju od 5 lat od wyroku orzekającym o zakończeniu sprawy i nie znalezienia winy. Było czterech wspólników. Długa historia i historia na książkę. Zbyt szerokie plecy. Prawdopodobnie teraz ten Pan być może musi coś robić pod kuratora którego jeszcze ma prawdopodobnie do końca tego roku. Strata na przeszło 360 mln zł to nie trzy miliony. To ogromna sprawa za która stoją zapewne osoby z którymi ten Pan jest powiązany. Czytam ze jeździ starym gratem, nie dziwi mnie to. Sprawa przedawni się za 5 lat i zapewne później będzie Bentley. Wie co robi, udając skromną osobę i chyba nie tak głupia jak się może wydawać. Większość zapewne nie wie nawet, ale to człowiek który ukończył studia z dobrym wynikiem i szynko zaczął karierę od 1994 roku, wchodząc w spółkę z firma Poznańską. Upadłość spółka ogłosiła w 1998 roku. Tracąc 78 mln zł. Spółka wykupywana grunty po jednostkach wojskowych ma których budowano osiedla. Z opinii dobra firma. Moje krótkie choć dość intensywne dochodzenie doprowadza tam gdzie nie chce już grzebać. Ten Pan jest dobrym przykładem ze można wiele zrobić. Wiem również że posiada aż dwie kancelarie które troszczą się k tego Pana. Życzę wszystkiego dobrego. I choć to książkowa historia to pomimo wszystko człowiek bardzo ciekawy i można by się domyślać ze potrafi opowiadać historie po części choć prawdziwą. Ale na pewno nie wszystko mówi, inaczej nie byłoby tego Pana pomiędzy nami gdyby mówił za dużo. Myśle prywatnie że nie zdziwię się ze na emeryturę zaoszczędził i za 5 lat będzie jeździł Bentleyem. W gruncie rzeczy tego typu ludzi w tym kraju troszkę jest. Zycze temu Panu wszystkiego dobrego bo w gruncie rzeczy doceniam odwagę i umysł który może wydawać się dziwny. Ale tylko szaleńcy osiągają to czego pragną. Na szkodę skarbu państwa jak i podmiotów prywatnych ta spółka wyciągnęła przeszło 360 mln zł. Państwo nic nie odzyskało. Warto pomyśleć i tym. Stad ten Pan znalazł się w tym kraju właśnie teraz Anonim..
Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Dyskusja:
Opinia: Pozytywna
Autor: Daniel 456488
Dzień dobry. Czy mogę prosić o kontakt lub szerszą retrospekcje w sprawie Pana Roberta? Nie ukrywam że nie za dużo można znaleźć o tym Panu informacji rzetelnych, ale są miejsca gdzie można uzyskać po katach dowiedzieć się prawdziwości, tam gdzie większość nie ma szans nawet znaleźć. Z pewnych źródeł już wiem że to dość sporo prawdy w tym co Pan napisał. Życie prywatne tego Pana mnie nie interesuje. Ale życie zawodowe ma na prawdę bogate. Wiem od znajomego z trójki że udzielał wywiadu w 2018 roku po wyroku który zapadł. Podobno zmienił też nazwisko… Kuratora otrzymał ten Pan w gminie Piaseczno. I chyba to ostatni rok gdy ma smycz na sobie. Musiał też chyba spełniać jakieś warunki, pomimo wyroku którym nie został obarczony. Wielu się zastanawiało o co chodzi. Pomimo tak ogromnej kwoty która spółka straciła, nie zostali pociągnięci do odpowiedzialności. Czy to prawda? Ja osobiście miałem przez chwile sposobność poznać tego Pana. Ale ciężko się dostać do grona ludzi którymi byłby ten Pan zaintersowany. Jeżeli będzie Pan skłonny odpisać to w następnej wiadomości podam adres @.
Przyłącz się do dyskusji Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Łucja 456306
Dobry wieczór. Pierwszy raz jestem skłonna pochwalić kogoś w tak oficjalny sposób. Pan Robert to cudowna wręcz osoba, uroczy i bardzo rzetelny w tym co robi. Oczywiście byłoby błędem chwalić tylko tego Pana ale i pozostali którzy wykazali się profesjonalizmem. Otwórz zakupiliśmy dom na nowym osiedlu Wilanowskim i z szeregu rozmów z wykonawcami, tylko Pan Robert przypadł nam do gustu. Z mężem od razu zdecydowaliśmy się na tego Pana. Dom wyglada przepięknie za co Bardzo ale to Bardzo dziękujemy. Wszystkim sam się zajmował ten Pan o nic nie musieliśmy się martwic. Jeszcze raz Bardzo Panu dziękujemy bo jest to rzadkością w dniu dzisiejszym. Kultura pracy i pełny profesjonalizm. Życzę cudowności. Lucja i Zbyszek Zawada
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Chika Domingo 456269
Macie pojęcie że zabito Bin ladena? A jego syna zatrzymano w jednym z europejskich posiadłości? Lub to że odnaleziona została pierwsza biblia Apostolska w Polsce? A to że wśród dwunastu apostołów znajduje się Magdalena, matka dziecka Jezusa z nią? Widzieliście o tym? Czy to prawda? Bo już sam nie wiem… może zna ktoś odpowiedz bo tutaj jest tyle mądrych wypowiedzi… tylu znawców i spostrzegawczych ludzi. Detektywów i biegłych w procesach sądowych oraz wiadomości informatycznych. Kto wie, może jest tez tutaj śledczy? Szukaj… szukaj grzeczny piesku. I zaaportuj Boże jak mi żal tych wszystkich ludzi marnych w swej prostocie . Aż czytać się tego nie chce wiec odniosę się tylko do ludzi dobrej woli. Módlcie się o odkupienie duszy i za wrogów swoich bo są głupota swoją i niewolnikami.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Donata Dworska 456243
Osoby które czują się pokrzywdzone i zdruzgotane swoim marnym żywotem, proszone są o niezwłoczne zgłoszenie się do zakładu psychiatrycznego lub ośrodka pomocy społecznej. Tam też w tych ośrodkach można poprosić o wsparcie dla rodzin ubogich oraz skrzywdzonych. A Ci którzy nie maja na chleb proszeni są o zgłoszenie się do PCK. Jakże nam wiadomo, funkcjonuje również z ogromnymi sukcesami WOŚP do której można zwrócić się o jałmużnę by wesprzeć swoją jakże psychiczną rodzinę by ten jakże szlachetny człowiek mógł Was- Ciebie lub Ja również mogli wesprzeć. Biedni Ci oni Ojjj biedni Ci zatroskani i jakże mali w swojej prostocie i durnocie ludzkiego umysłu. Bo którzy to są Ci którzy odnaleźć nie potrafią spokoju a ten że gladiator prze do przodu, niczym nie zatrzymany i nie zatroskany. Mój Ci on… ojjjj mój Ci on. Nikomu nie oddam a wręcz napuszczę psy i nakarmię swoje rybki darmozjadami. I otóż zbliżamy się ku końcowi tego wykładu jakim ze jest historia poczęcia głupoty która jest ludzka . Żegnajcie miernoty ludzkie, zniedołężniałej osobowości. Maść na ból **** i smoczek do buzi Hahahahahahaha
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Wykonawca 456036
Biedny ten Robercik, ludzie się normalnie na niego uwzięli... Nie mają co robić tylko siedzieć w internecie i mu dokuczać negatywami. Śmieszą mnie te wypowiedzi, że obraca się w takim zacnym towarzystwie najbogatszych ludzi i jest nie wiadomo kim. Jemu chyba tylko na tym zależy żeby ludzie tak myśleli i żeby go tak postrzegali. Z opini, które słyszałem z pierwszej ręki i informacji, które sam zdobyłem widać od razu, że jest zwykłym krętaczem i aktorem. Takie ma kontakty i znajomości a szlaja się po podrzędnych budowach z pseudofachowcami, którzy mają tak jak on dwie lewe ręce do tej roboty. No chyba, że to jego hobby, ale nie wydaje mi się :)Niestety poprawiałem po nim pewien projekt więc wiem co mówię i co widziałem . Nie mówiąc o tym, że różne hurtownie budowlane i wypożyczalnie sprzętu jeżdżą i wypytują o tego gościa bo wziął towar ale zapłacić za niego już zapomniał. Nikomu nie życzę współpracy z taką \" firmą \" i ludźmi takiego pokroju. Następnym razem radzę dobrze sprawdzić wykonawcę i dwa razy zastanowić się przed podpisaniem umowy. Po co się denerwować i tracić pieniądze. Ganiać takich ludzi co ślizgają się na plecach innych. Założę się, że gdyby mógł usunąć tą stronę i te komentarze to już dawno by to zrobił. To chyba logiczne. Jak by nie było sporo ludzi na pewno przeczytało te komentarze i darowalo sobie współpracę.
Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Dyskusja:
Opinia: Pozytywna
Autor: Wiktor 456166
Dzień dobry. Czy mógłbym choć poznać nazwę tejże firmy fachowców która się tutaj wypowiada. Bo tak sobie myślę, że skoro ktoś tutaj tak mocno pisze o tej fachowości to z całą pewnością nie ma czego się wstydzić. Natomiast tutaj jak widzę to każdy podpisuje się tutaj tylko jako wielbiciel, co wydaje mi się dość śmieszne. I to jest dopiero żenujące że ktoś kto komuś coś zarzuca to sam nie potrafi się podpisać jako firma lub osoba. To jest zastanawiające. Co za tym idzie to z chęcią tego Pana Roberta bym powiadomił o tym co się tutaj dzieje. Bo to jakieś szaleństwo. Ja tutaj widzę tylko zazdrość i okropną zawieźć. Ktoś tu pisze ze ktoś nie ma konieczności siedzenia w internecie a sam siedzi i wypisuje bzdury. Ale Ja z chęcią poznam ta firmę bym mógł sam sobie zweryfikować ta firmę która niby nie ma nic do ukrycia a sama się nie podpisuje. To żenujące. Dorośnijcie ludzie. Wierze ze są ludzie którzy maja swój rozum. Zarzuty ze ten Pan jeździ starym autem jakby to komuś przeszkadzało.. co świadczy tylko i tym ze jednak nie ma pieniędzy z tych rzekomych zarzutów bo pewnie jeździłby Porche. A gdyby jeździł tym Porche to tez byłoby zle. Gdzie tu sens a gdzie logika.. Walnij się wykonawco mocno w główkę. Najlepiej to z górki by moc osiągnąć dobry rozbieg….
Przyłącz się do dyskusji Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Fan 455563
Jak widać, komuś nie na rękę są tutaj te negatywne komentarze. Tych pozytywnych nawet nie ma co komentować... Są wynikiem albo głupoty ludzkiej albo nie znajomości tematu. Bardzo możliwe, że są pisane przez jedną osobę. Zgadnijcie Państwo przez kogo? :) Do wiedzy wszystkich, którzy tutaj mówią o sądach i tak dalej... Ten człowiek nic na siebie nie ma, tego gruchota, którym jeździ też nie. Leasing na żonę. Komu chce się bawić w sprawy sądowe, skoro nawet podczas wygranej nie będzie jak tego wyegzekwować ? Chyba, tylko po to, żeby sobie na ścianie papier powiesić i mieć satysfakcję. Niestety nasze prawo jest upośledzone i każdy o tym wie. Właśnie takie osoby jak pan Ziarnowski na tym korzystają. Wystarczy wbić łopatę, rozbabrac robotę i ja tak później zostawić. Skoro siedział w więzieniu to widocznie nie jest taki cwany jak myślał. Na wszystkich i na wszystko są sposoby :) A co do TikToka to śmiech na sali. Człowiek z długami stąd do księżyca będzie uczył ludzi finansów i rozpowszechniał swoje filozofię. No ale to cały fachowiec Ziarnowski... Niby udaje, że zna się na wszystkim a tak naprawde na niczym zbyt dobrze. Była budowlanka a\' La Ziarnowski, był TikTok... Strach pomyśleć co będzie następne? Może Taniec z Gwiazdami panie Robercie? ;) Pozdrawiam kumatych.
Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Dyskusja:
Opinia: Pozytywna
Autor: Adam 455871
Widać że komuś nie na rękę pozytywne komentarze. Ale skoro ktoś nazywa kogoś udzielaniem się głupota dlatego że ktoś wyraża pozytywne komentarze. To już samo to świadczy o prostactwie i buractwie obrażając ludzi. Chyba nie mamy co się dziwić Panu Robertowi że ma to zwyczajnie gdzieś. Myśle również ze Sady nie są aż tak głupie bo jak widzimy to one funkcjonują. Może zwyczajnie sprawa jest nic nie warta a zadania są nad wyraz przesadzone z powodu utraconej dumy. Bo tak to tutaj wyglada. Ponad to.. kto tutaj jest kumaty? Czy Ci którzy dali się niby w ***.. wydy.. czy faktycznie ten Pan. Ale pomijając ten fakt to ten Pan jest cudowny i nad wyraz inteligentny. Ktoś tutaj chyba nawet jak widzę w tych pozytywnych komentarzach napisał ze ten Pan odsiedział wyrok więzienia i to aż tyle? Co już samo to poddaje wątpliwość wszystkiemu. Wiemy jak funkcjonują Ci którzy odsiadują takie wyroki i chyba raczej ten Pan nie pozwoliłby sobie na to. Ale widać upośledzenie jednak umysłowe przedmówcy który jednak powiela nie sprawdzone informacje i podpisuje się pod wyrokiem tego Pana. Już samo to świadczy o upośledzeniu umysłowym i chyba brakiem inteligencji a widać tylko zgryzote. Ja mam pytanie. Czy maz nie zdradza lub żona? Lub nie został ten ktoś skrzywdzony, Ponieważ to tak wyglada. I chyba osoba poprzedzająca mieszka w taki Bądź razie po katach Haha. Na domiar tego, to kogo to interesuje kto ma co na siebie, z tego co mnie wiadomo to tak żyje 80% społeczeństwa u nas czy raczej małżeństw. Ten Pan sam zreszta głośno mówil o tym ze nie płaci zusu czy podatków. Kurczę ogromny szacunek za co… wiec samo to świadczy o tym ze nic na siebie nie może mieć. Skoro sam o tym głośno mówi to chyba wnioski ssme można sobie wysnuć. Wszystkim zawistnym i nie radzącym sobie proponuje żyć w swoich malutkich kurniczkach. Przypuszczam ze Pan Robert nawet nie czyta tego wszystkiego a szkoda bo kłaniam się nisko . Bo gdyby widział te głupoty to zapewne usunąłby ta stronę. Ale można się domyślać ze ma to zwyczajnie w du…
Przyłącz się do dyskusji Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Kondrat 455824
Witam serdecznie. Dość mocno śledzę poczynania tejże strony. Czy nie uważacie ze jeżeli ten Pan chciałby to mógłby usunąć ten serwer? Kolejne pytanie to takie że z chęcią poznałbym imiona i nazwiska tych osób poszkodowanych. Zwłaszcza ze tak mocno wypowiadają się na temat tego Pana. Bo chyba nie jest to problemem jeżeli sprawa przybiera taki ogród i ten Pan został skazany? To myśle ze nie jest chyba tajemnica podpisania się pod tego typu oskarżeniami?. Myśle tez ze chyba życie prywatne mężczyzn czy kobiet żyjących w małżeństwie to tez tak sobie myśle.. ze to każda z osób w takim bądź razie mieszka po koncie u męża lub u zony. Co to za argument wogole? Tez myśle sobie ze ktoś jest czysto zawistny i chyba ma żal sam do siebie. Ale Ja z chęcią poznam imiona i nazwiska. Z wyrazami szacunku. I dobrze jednak jest mieć własne życie
Przyłącz się do dyskusji Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Violet 455453
Jak dla mnie to ********* gość. Gdybym miał sam się przejmować gadaniem innych to człowiek by zwariował. Ogromny szacun dla tego Pana i kłaniam się nisko za wiedzę i fakt ze potrafi funkcjonować w tym głupim świecie w którym nie brakuje ******. Sam doświadczam debilizmu i hipokryzji ze strony klientów czy prywatnie którzy myślą ze są bogami bo trzeba im się kłaniać. Na całe szczęście liczą się znajomosci a nie zawszawione wiesniaki. Którzy nawet w twarz nie potrafią nic powiedzieć bo gębę ****** wycierają. Szacunek dla Pana Roberta. Najlepszy gość jakiegoś przyszło mi poznać
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Nikodem 455393
Jak mało wiecie. Ten Pan jest nie do zatrzymania. I choć nie płaci podatków czy zusów i skoro nie odprowadza tego typu zobowiązań to jak myślicie? I mimo wszystkiego widnieje jako płatnik VAT bo można to sprawdzić. Być może ma bardziej zakrojone znajomosci, może nie jest zwykłym typkiem. Choć jeździ podobno jakimś gratem. Robione jest wszystko z rozmysłem. Najlepsza kancelaria w Warszawie która tania tez nie jest. Cholera wie o co chodzi. Ale z cała pewnością ma koneksje bo jest nie do ruszenia. No ale z cała pewnością wszystko jest na granicy prawa. I dopóki nie udowodni się winy to gość jest nie do ruszenia. Ja mam szacun za to ze ma w ***** wszystko. Bo ludzie i tak są ***** warci. A jeśli ma łeb do interesów to hulaj dusza piekła nie ma. Ja zazdroszczę bo widać ze wie co robi.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Sasza z Donbasu 455285
Nie jest problem napisać coś dzisiaj o kimś. Ale z mojego doświadczenia to wiem ze Ci co tak głośno krzyczą i hejtują to są patałachy życiowe i niedorajdy. Krzyczą i skomlą jak psy zagrodowe. Ale jak tylko furtkę otworzyć to uciekają lub są pokorne. Ludzie bardzo nie szczęśliwi to są. Można im tylko współczuć takiej zawiści której maja. Bo albo stara się puszcza na prawo i lewo albo są ********. Ale z reguły to stare się puszczają i zapewne dlatego są tacy nie szczęśliwi. Walić wszystkich i wszystko. Niech żyje Ukraina
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Małgosia 455268
Widzę ze ten Pan potrafi robić karierę. Ja od siebie mogę dodać jedno. Widzę po serwerze ze należy do tego Pana i zastanawia mnie jedno. Dlaczego nie usuwa tego. Z cała pewnością mogły usunąć cały profil, Ale z jakiegoś powodu tego nie robi. Nasuwa mi się kilka pytań oraz jednocześnie odpowiedzi. Ten Pan nie ma czego się bać i tak jak mówił ze winę trzeba udowodnić najpierw by moc coś o człowieku powiedzieć. Bo tutaj widzę faktycznie straszne zacofanie komentujących czy wypowiadających się a z cała pewnością ten człowiek zwyczajne nic sobie z tego nie robi i dlatego nie usunął tej strony. Z drugiej zaś strony to i przychodnie jak i rożnego rodzaju zakłady fryzjerskie czy usługowe spotykają się z nie przyjemnymi ludźmi którzy lekko zadrapali się w nosie wyciągać gluta i swój żal wywalają na innych. Ogarnijcie swoje życie bo jak widać to ten Pan nie ms się czego bać najwyraźniej. A wy zapewne żyjecie cudzym życiem..Żal mi Takich ludzi. A zwłaszcza takich którzy w Sądzie nic nie mogą zrobić bo guzik maja a prawda leży po środku. Sama jestem usługodawca i mam dość czasami ludzi. Ogarnijcie się ludziska
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Don Corle 455224
****** wszystkich ******. Darmozjadów i frajerów. Co się tutaj odpierdala. Był fajny gość i go nie ma. Oglądało go przeszło 6000 ludzi a to już coś. Ale widzę ze frajerstwo się wysypało. Ale on coś tam mówił odnośnie przeszłości. Ja ***** wbijam we frajerów którzy życia nie maja swojego. ***** wszystkich
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Neutralna
Autor: Wiktor 455193
Zapraszam do kontaktu. Mój adres e-mail [email protected]. Jestem bardzo ciekawy temu co się tutaj dzieje. Sam miałem kontakt z Panem Robertem i chyba nie do końca tak jest jak tutaj się przestawia. Wiec z chęcią zapoznam się z opinią, ze względu na stan z Panem Robertem i kontaktu z nim. Bo dla mnie to człowiek godny zaufania i współpracuje z nim od 7 miesięcy i jak do tej pory nie spotkały mnie przykrości ze strony Pana Roberta. A muszę powiedzieć ze wręcz odwrotnie. Jest słowny i bardzo rzetelny. Słuchając Pana Roberta można by rzec ze ma ogromną wiedzę i nie sadze ze można takie informacje wysnuwać z palca. Bo albo z tego co mówi to ma znakomite kontakty które umożliwiają temu Panu osiągnąć taka wiedzę albo jest wyuczony. Kolejna rzecz z racji takiej ze jestem doradca podatkowym i kontakt z ludźmi który mam jest wszechstronny. Wiec mam doświadczenie i wiedzę na temat by moc się wypowiedzieć. Z kolei ile niestety ludzi to tez jest tyle opinii. I choć podałem adres poczty to tak nie za bardzo mnie interesuje opinia innych. Chyba ze faktycznie był karany lub został skazany wyrokiem prawomocnym za nadużycia lub łamanie prawa podatkowego. Ale jak pisze, troszkę mnie to ciekawi. Ale zastrzegam iż jeśli nie był karany lub skazany to opinia ludzka mnie nie interesuje. Pozdrawiam
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Wiktor 455148
Zapraszam do kontaktu. Mój adres e-mail [email protected]. Jestem bardzo ciekawy temu co się tutaj dzieje. Sam miałem kontakt z Panem Robertem i chyba nie do końca tak jest jak tutaj się przestawia. Wiec z chęcią zapoznam się z opinią, ze względu na stan z Panem Robertem i kontaktu z nim. Bo dla mnie to człowiek godny zaufania i współpracuje z nim od 7 miesięcy i jak do tej pory nie spotkały mnie przykrości ze strony Pana Roberta. A muszę powiedzieć ze wręcz odwrotnie. Jest słowny i bardzo rzetelny. Słuchając Pana Roberta można by rzec ze ma ogromną wiedzę i nie sadze ze można takie informacje wysnuwać z palca. Bo albo z tego co mówi to ma znakomite kontakty które umożliwiają temu Panu osiągnąć taka wiedzę albo jest wyuczony. Kolejna rzecz z racji takiej ze jestem doradca podatkowym i kontakt z ludźmi który mam jest wszechstronny. Wiec mam doświadczenie i wiedzę na temat by moc się wypowiedzieć. Z kolei ile niestety ludzi to tez jest tyle opinii. I choć podałem adres poczty to tak nie za bardzo mnie interesuje opinia innych. Chyba ze faktycznie był karany lub został skazany wyrokiem prawomocnym za nadużycia lub łamanie prawa podatkowego. Ale jak pisze, troszkę mnie to ciekawi. Ale zastrzegam iż jeśli nie był karany lub skazany to opinia ludzka mnie nie interesuje. Pozdrawiam
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Neutralna
Autor: Kamil 455131
Czy ktoś mi wytłumaczyć może co się tutaj dzieje? Czytam te rzeczy tutaj i nie do końca rozumiem ten bełkot.. Ten gość kim jest? Bo tez widziałem na tik toku go i przez chwile imię oraz nazwisko się pojawiło. Był ciekawy z punktu mojego. Miał świetne teorie i skłaniam się ku temu co mówił. Prawda jest taka ze w dużej mierze ma racje. Wiec nie wiem o co chodzi??? Hejtujacych zawsze jest pełno i to zdarza się również i na moim profilu i chyba każdy tego doświadczył kto jest na online .. to chyba normalne
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Kamil 455091
Czy ktoś mi wytłumaczyć może co się tutaj dzieje? Czytam te rzeczy tutaj i nie do końca rozumiem ten bełkot.. Ten gość kim jest? Bo tez widziałem na tik toku go i przez chwile imię oraz nazwisko się pojawiło. Był ciekawy z punktu mojego. Miał świetne teorie i skłaniam się ku temu co mówił. Prawda jest taka ze w dużej mierze ma racje. Wiec nie wiem o co chodzi??? Hejtujacych zawsze jest pełno i to zdarza się również i na moim profilu i chyba każdy tego doświadczył kto jest na online .. to chyba normalne
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Adrian 455073
Ojjj faktycznie… pokazało się imię i nazwisko tego człowieka na tik toku i chciałem sprawdzić… Ale nie rozumiem tego co się tutaj dzieje. Zabił kogoś czy jak?
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Don Juan 455025
O widzę nowe komentarze. O co chodzi z tym Tik Tokiem? Tam też działa ten człowiek? Nie rozumiem o co chodzi? On jest groźny czy wszyscy tak się go boją bo nie rozumiem tego? Wszyscy gościa straszą ale zapewne nikt nie stanie na przeciwko tego typa i nie powie mu zapewne wprost… o co tutaj chodzi? On ukradl jakieś pieniądze ?
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Stół z powyłamywanymi nogami 454993
Tak. Panie Robercie. Sądy sądami a sprawiedliwosc po naszej stronie. Bawisz się w tik tokera farmazonie Jon_doe hahaha. Śmieszny jesteś większość ludzi tylko czeka aż czas upłynie . H.j w te pieniądze . A co będzie sie przekonasz jak odpowiedni czas upłynie. Tik tokera haha zarobiony że już nie musi pracować hahahaha. Żona ci pomaga przetrwać ciężkie czasy? Do zobaczenia.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: John_doe754 454967
Oszust. Duzo ludzi oszukanych w Szwecji. Uciekl z Szwecji do Polski. Szukaja go komornicy. Legalnie bez dochodu. Bawi sie teraz w doradce finansowego na Tik Tok i tam szuka naiwnych. Jego Tik Tok to @john_doe754. Uwazajcie
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Lojalność 454939
To się narobiło speców od komentarzy… Jestem ciekawa ilu z Was doprowadziło do rozprawy sądowej i wygranej sprawy i udowodnienia oszustw temu Panu… bo jest to bardzo ciekawe ze jeździ tu i tam.. pracuje i kończy prace ale być może wy jesteście ********. A być może nie macie własnego życia i wpierdalacie ***** spod własnej ****. Wyrok na kimś bez wyroku i udowodnienia winy. Ciekawe tez bo w Szwecji nie uciekał a wręcz prace skończył u nas doskonale. Ale co ciekawe to fakt ze troszkę ściemnia o sobie i z chęcią chciałabym wiedzieć kto z Was tego nie robi hipokryci . Oczywiście zgadzam się tez ze ma potężnych znajomych i kręci się w dobrym towarzystwie. Zazdrościcie mu czy jak? A może lepiej by było dla Was gdyby spał pod mostem? Haha. No ale nie.. bo szlak Was trafia ze nic takiego się nie wydarzyło. Czytam tu tyko, a niby to, a niby tamto, ale brak konkretów a jedynie pieprzenie głupot. Robert bo znam go z imienia i który robił u nas dom w Szwecji nie mieliśmy problemów z nim prócz dopłaty oczywiście to wiedzieliśmy ze troszkę ściemnia. Ale co mnie to obchodzi. A wy chyba życia nie macie i nie śpicie z tego powodu a on zapewne śpi jak dziecko. Odsiedział podobno 7 lat w więzieniu z tego co już wiem. To on ma na Was wysrane… znajomosci pomagają każdemu. Jemu tym bardziej bo podobno nie ułożył się z władzami. Jeśli tylko zgadujecie o nim to nie piszcie bzdur Ale chociaż to co jest za pewnik.. idioci
Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Dyskusja:
Opinia: Pozytywna
Autor: Oszukana 461704
Co za bzdury. Do rozparawy kto ma czas i checi doprowadzil. Problem jest w tym, ze facet dzisla na lewo, nie ma dochodow, i nic na siebie nie ma. Co z tego, ze mam papier na dlug, jesli z niego nie mozna nic sciagnac.
Przyłącz się do dyskusji Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Znający prawdę 450883
W poprzednim komentarzu doszło do błędu. Mail to [email protected] . Moge dać wiele danych na tego Robercika. A żonka też naganiala mu klientów wiedząc o jego przekrętach. Krył ich też przyjaciel rodziny dość postawny.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Znający prawdę 450851
Oszust. Potwierdzam wszystkie tu negatywne opinie. Obecnie zniknął gdzieś. Nawet żona już nie ma zdjęć z nim. Oszukanych zapraszam pisać maile na [email protected] .
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Andrzej 449611
Haha s......n zniknął ze swoją super firma i działalnością. Nic już łysy chłopcze nie zrobisz w Polsce jak się ludzie zaczęli wypowiadać , co za d...l
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Reggi 434881
Oszukał nas na 25 tys. Poprzednio miał na żonę Diana Ziarnowska firmę dr home projekt. Wziął zaliczki pieniądze na materialy rozbabral pracę i nas tak zostawil. Bajkopisarz jakich mało . Znam jeszcze kilka osób które oszukał. Zawodowy oszust. Siedział w więzieniu karierę zaczynał w Wielkopolsce, Piła. W Szwecji też oszukał ludzi nabrał kredytów jest tam poszukiwany z tego co wiem. Policja bezradna trzeba sprawy w własne ręce brać i jechac tym c....m. Odradzam współpracę bo stracicie kasę. W sumie całe szczęście że nie skończył nam mieszkania bo innym którym skończył mieszkanie do powtórnego remontu . Nie zna się na robocie improwizuje.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 4 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Janusz i 434528
Prostak chciał mnie oszukać , na szczęście wszedłem na ten portal i poczytałem . System ochrony na 30%wiecej jak cena rynkowa , szuka frajerów . Ziarnowski naciągacz uwaga
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 3 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: August wielki 434491
Robert Ziarnowski i eco home to naciągacze,nie można się doprosić dokończenia opłaconych prac a na koniec typ wyjeżdża z „dopłata „ . Przeczytałem komentarze już po fakcie , gość chyba sam trolluje w internecie i nocami pisze pozytywy .
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Guala 434450
Połowa zaliczki nierozliczona , praca przerwana w połowie - zgadzam się z ludzki którzy pisali , oszust w 100% Robert Ziarnowski , ludzie nie dajcie się oszukać historiami o budowaniu domów z drewna
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: gugala 434420
Nie trzeba dużo pisać , zgadzam się z ludźmi którzy pisali inpotwiredzam - połowa pieniędzy nierozliczona. Praca przerwana w połowie . Oszust
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Tragedia 434406
Przecież to jakiś krętacz , skontaktowałem się z panem który poszukuje informacji o tym człowieku !opowiedzial cała historie jak w pośpiechu uciekał ze Szwecji ,komedia. Chciałem żeby zrobili mi altanę w ogrodzie , zaczął rozmowę od opisywania co to budował….po weryfikacji internetowej wyszło ze wyssane z palca
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Arek 434363
Witam, oszust ! Oszust ! Oszust! Domaga się dopłat do zaliczek , nie pokazuje rozliczeń , zerwaliśmy z żona umowę po którymś telefonie zbywających. Ludzie co wypisujecie o tym palancie ? Obraca się wśród najbogatszych Polaków ? Mieszka u żony kątem w Konstancinie , komornicy za nim latają , jeździ autem żony. „Ekipa”to 2 majstrów , żadna firma
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Bogdan, Krystyna 433901
Co tu się dzieje? Miłośnicy i przeciwnicy tego Pana. Szczerze to znam tego jego moscia. Sprzedałby z łatwością lub na biegunie Eskimosom. Ja podziwiam i szanuje. Każdy ma jakiś sposób na życie. Obraca się w dobrym towarzystwie i potrafi załatwić wszystko. Nie warto robić sobie z niego wroga… chyba ze jest coś warte miliony, to i owszem. Ale znając życie to tacy nie funkcjonują w sieci.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie

Dodaj swoją opinię i pomóż innym podjąć słuszną decyzję

Rekomendowani specjaliści
Ostatnio przeglądani
Specjaliści w regionie

TiG s.c.

ul. Leśna 25/39 24-100 Puławy , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Puławy
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Mostostal Chełm Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo budownictwa metalowego

ul. Fabryczna 6 22-100 Chełm , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Chełm
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Prestige-Dom. PHU

ul. Księżnej Jolanty 35a 62-800 Kalisz , woj. wielkopolskie
Kategoria: Budowa, Remonty Kalisz
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Omega Am. Sp. z o.o.

ul. Parkowa 24 81-726 Sopot , woj. pomorskie
Kategoria: Budowa, Remonty Sopot
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1

San El SC. Mejsner Z.A., Kiciński K., Śliwka A.

ul. Sieroszewskiego 34 24-100 Puławy , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Puławy
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Remoprojekt-2. Zakład usług projektowych i budowlanych. Szczęśniak E.

ul. Okrzei 3 lok. 35 20-128 Lublin , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Lublin
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Karabela Sp. z o.o. PW.

ul. Partyzantów 12 22-842 Zamość , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Zamość
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Parkiet Styl. Teper T.

ul. Leśna 25a lok. 32 24-100 Puławy , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Puławy
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Dor. Sp. z o.o.

ul. al. Szucha 11a lok. 1 00-580 Warszawa , woj. mazowieckie
Kategoria: Budowa, Remonty Warszawa
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

KamBruk. Jeziorski K.

ul. gen. Hallera 5/3 63-900 Rawicz , woj. wielkopolskie
Kategoria: Budowa, Remonty Rawicz
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1

Polmarche Nutrition Sp. z o.o.

ul. Jasielska 50/90 02-128 Warszawa , woj. mazowieckie
Kategoria: Budowa, Remonty Warszawa
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Hędrzak Krzysztof. Usługi hydrauliczne

ul. 8 36-212 Trześniów , woj. podkarpackie
Kategoria: Budowa, Remonty Trześniów
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

E & J s.c. Przedsiębiorstwo innowacyjno - wdrożeniowe. Brożek E., Szczepaniuk J.

ul. Kościuszki 35A 21-300 Radzyń Podlaski , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Radzyń Podlaski
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Ejs. Firma projektowo-wykonawcza

ul. Narcyzowa 7 22-400 Zamość , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Zamość
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Dekor. Wszoła M.

ul. rondo Wyszyńskiego 28/27 22-400 Zamość , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Zamość
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Jurbud. Usługi remontowo - budowlane, wykończenia wnętrz

ul. Połaniecka 8 lok. 49 22-100 Chełm , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Chełm
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Kurzempa H. Zakład usług kominiarsko - budowlanych

ul. Partyzantów 5a lok. 67 24-100 Puławy , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Puławy
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Gallaś Tomasz. Zakład wodno-kanalizacyjny

ul. 3 Maja 36a 62-041 Puszczykowo , woj. wielkopolskie
Kategoria: Budowa, Remonty Puszczykowo
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
ADK
Specjaliści w regionie Bud24.PL
dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podlaskie podkarpackie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie kontakt współpraca reklama regulamin polityka prywatności
Wszelkie prawa zastrzeżone © Bud24.PL 2012