Detektor. PHU. Tomasz Tomczak
o mnie
zakres usług
moje opinie
moje ogłoszenia
|
Niestety negatywnie, kupilem dom z Ich realizacja (naped do bramy wjazdowej).
Pomimo wczesniejszych uzgodnien dot. serwisu pogwarancyjnego, brak odzewu przez 2 tyg, potem w odp tlf na maila - proba zrzucenia winy oraz info ze nie maja mnie w bazie Po przeslaniu dokumentow (faktura, protokol) zadnej info zwrotnej.
Jezeli to jest standard w tej firmie - ..\'Wszystkiego Dobrego,
JA NIE POLECAM |
|
|
|
Sprawnie i szybko, tak można powiedzidzeć w wielkim skrócie. Polecam firmę i szlabany które montują. Jestem zadowolony i będę polecał. Pozdrawiam Panią Paulinę :) |
|
|
|
Muszę pochwalić firmę. Dzwoniłem do kilku firm, żadna nie chciała się podjąć naprawy, a tu kontakt, zamówienie, przyjechali i zrobili. Polecam |
|
|
|
Nie polecam kontaktu z firmą. Firma nie zachowała się profesjonalnie. Raczej nie skorzystam już z ich usług, wybiorę inną firmę od montażu bram |
|
|
|
Super firma, zawsze się można dodzwonić, zamówienie obsłużone, jestem bardzo zadowolony. Polecić mogę z czystym sumieniem bramy tej firmy. U mnie na hali spisuje się rewelacja. |
|
|
|
Nie jestem zadowolony z kontaktu z firmą. Zgłaszałem naprawę siłownika. Firma zaproponowała, że ktoś podjedzie zobaczyć siłownik w ciągu tygodnia. Z tygodnia zrobiło się 1,5 tygodnia. Pan, który przyjechał na miejsce stwierdził, że nie naprawia siłowników, tylko może go zdemontować i wysłać do producenta. Nie był w stanie nic więcej powiedzieć. Za dojazd i spojrzenie na bramę, które trwało 5 minut pobrał 150zł. Jeśli się prosi o naprawę, a Pani na infolinii nie jest w stanie powiedzieć, że nie naprawiają tylko odsyłają do producenta, to coś jest nie w porządku. Montowałem u nich kilka bram, ale już zakończę współpracę. Nie polecam tej firmy. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Klient
|
375373 |
Serwisant nie był w stanie naprawić bramy. Wadliwy okazał się kondensator rozruchowy silnika, koszt 7zł. Czas naprawy 20 minut i dało się naprawić na miejscu. Ta awaria przerosła waszego serwisanta. Na marginesie zapłaciłem za przyjazd, więc niech nie wypisuje mi Pani, że nie chciałem zapłacić. |
|
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Radek
|
372619 |
Jeżeli zamawiał Pan serwis to czemu Pan nie chcę teraz zapłacić za przyjazd serwisanta? Dziwne podejście. To jest przecież tak, że niektórych elementów nie da się naprawić na miejscu. Jak Pan jedzie z samochodem do serwisu to niektóre elementy też są albo wymieniane albo odsyłane do producenta. Najlepiej jest od razu zamówić nowy siłownik i będzie po problemie, może nawet taniej. Teraz praca ludzka kosztuje. |
|
|
|
firma i szef nie poważni, sam problemy od chwili montażu, ciężko z serwisem, a jak już przyjedzie to nie wie co ma zrobić...........
nie polecam |
|
|
Zakres usług
Promuj profil
Detektor. PHU. Tomasz Tomczak
Użytkownik nie udostępnił danych.
Moje specjalizacje
Rekomendowani specjaliści
Ostatnio przeglądani
Specjaliści w regionie
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
|
|
|
|
|
|