|
|
Opinia nr 436795
Dzień dobry, chciałabym opisać sytuacje po której się totalnie rozczarowałam poziomem obsługi jednego z salonów. MAR-HURT.
Wczoraj przyjechałam do salonu 214 należącego do MAR-HURT, celem zakupu lustra (970pln )uprzejmie zapytałam Panią z obsługi, czy mogłabym dostać zniżkę na lustro z ekspozycji i poprosiłam, żeby na jutro było już przygotowane do odbioru. Przyjechałam z małym dzieckiem, dlatego chciałam przyjechać następnego dnia i odebrać zapakowane lustro. Zaproponowałam, też pozostawienie zaliczki na to lustro. Pani powiedziała, że nie jest w stanie teraz odpowiedzieć, dowie się i poprosiła, żebym zadzwoniła wieczorem. Dodam, że obiecała przygotować lustro bo jak to określiła ,,jesteśmy dorosłymi ludźmi i nie muszę dawać zaliczki” wierzy mi ze przyjadę. Ok, zadzwoniłam po 17:00 celem uzyskania informacji. Pani powiedziała ze za chwile oddzwoni. Nie otrzymałam telefonu. Dzisiaj od 10:00 próbowałam się skontaktować z salonem, po 10 nieskutecznych próbach kontaktu, o 10:30 szanowna Pani odebrała i powiedziała ze dopiero przyszła i nie może rozmawiać i się rozliczyła bo ponoć obsługiwała klientów z Płocka. Rozmowa przebiegała w bardzo nieuprzejmy sposób.
Dodam ze w czerwcu dokonałam zakupu na dość sporą sumę w jednym z Państwa salonów. Byłam bardzo zadowolona z usługi. Mogę przedstawić fakturę właścicielowi.
Teraz zostałam potraktowana w sposób nieprofesjonalny i niekompetentny. Jakość produktów jest ok ale jeżeli chodzi o obsługę mówiąc kolokwialnie to totalne dno.
Dodane przez: Sandra
Inne opinie wystawione przez Sandra:
Pozostałe opinie Mart-Hurt:
Zobacz również:
|
|
|