|
|
Opinia nr 434662
Fatalna obsługa. rowery kupione za prawie 8000 zł a towar przyszedł uszkodzony. Próbowaliśmy polubownie się dogadać ze sprzedającym ale po otwarciu dyskusji przyjął do wiadomości po czym wskazał aby to co napisaliśmy w dyskusji napisać na jego firmowej kartce długopisem :) . Hello mamy 2021 - maile , komputery , social media a nie kartki długopisy i zyskanie czasu przez sprzedawcę. Niestety moje wakacje zaczynają się bez rowerów pomimo wielkiego naszego nastawienia . Ale najważniejsze jest załatwione sprzedawca ma karteczkę ,"kolorowankę" wypełnioną długopisem. Pewnie poczekamy długie letnie dni na reakcję a w tym czasie opiszemy sytuacje gdzie tylko będzie to możliwe . Szczere gratulacje dla sposobu prowadzenia biznesu przez SmA-RoweryOutlet.
Dodane przez: Łukasz Nowiński
Pozostałe opinie AG Motors Sp. z o.o.:
Zobacz również:
|
|
|