Opinia nr 37116
Firma Bizzarto (Tombea) to firma która nie ma nic sobie do zarzucenia,kupiłem kanapę za niecałe 10000zł z materiału ,kanapa od samego początku się brudziła,dużo było na niej kurzu,włosów i innych paprochów których codzienne usuwanie zaczęło być uciążliwe,okazało się po kilku dniach że problem zaczął narastać z podwójną siłą tzn kanapa zaczęła się elektryzować i większość paprochów przyciągać ,było to do tego stopnia że po przebywaniu na niej ok 5 min człowiek był tak naelektryzowany że dotknięcie do kogoś lub czegoś skutkowało strzelaniem mocną iskrą,często musiałem zaklnąć bo naprawdę przy dotknięciu towarzyszył silny ból,dzieci oglądające bajkę po 30min miały włosy naelektryzowane że strach było do nich dotknąć żeby nie oberwać iskrą,później zasłony zaczęły przylegać do ściany,często żeby złapać za klamkę w drzwiach dotykałem najpierw łokciem (bo mniej boli)a później dłonią żeby je otworzyć,nie pomogły płyny na ten problem,był od tej firmy człowiek który zrobił zdjęcia dzieciom jak się włosy elektryzują, śmiał się że to tak wygląda,nie pomogły Nasze prośby,nie pomogła Rzecznika Praw Konsumenta,po jakimś czasie nie odpowiadania na Nasze zażalenia zabrano Nam kanapę na długi weekend majowy 2013 ,żeby sprawdzić ją u siebie w firmie Tombea,trwało do 2 tygodnie,kanapa została przywieziona bez żadnego odzewu czy z nią jest coś nie tak,certyfikaty na materiał z 2009 roku można między bajki włożyć,bo prosiliśmy o sprawdzenie materiału z naszej kanapy a nie ogólny certyfikat na material, powinno być sprawdzenie materiałów użytych w kanapie w Instytucie Włókiennictwa ,dostaliśmy z Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich,że wszystko jest w porządku.Sprawa ponownie trafiła do Rzecznika i Pani Rzecznik napisała że nie powinno mieć miejsca takie wyładowanie,oczywiście odpowiedź przyszła że kupując kanapę z materiału powinniśmy wiedzieć na co się decydujemy,że materiały poliestrowe tak mają(certyfikat podali nam przypominam z Instytutu Włókien Naturalnych,a nie z Instytutu Włókiennictwa w Łodzi), że mamy za sucho w domu(posiadamy rekuperacje i jest odpowiednia wilgotność w domu,mamy inne kanapy które się nieelektryzują)Jednoznacznie napiszę że Rzecznik już nic nie może zrobić pozostaje droga sądowa.Było jeszcze wiele innych rzeczy między terminem odpowiedzi i śmiesznym zbywaniem Nas jako klienta, ale szkoda zaśmiecać temat.Przestrzegam przed zakupem tych mebli.
Dodane przez: Paweł
Pozostałe opinie Tombea Sp. z o.o. (w organizacji) Salony meblowe: