Opinia nr 141254
Jutro zanoszę do nich wypowiedzenie umowy,zmęczony i ze stratami finansowymi wynikającymi z ich braku kompetencji i komunikacji z klientem. Przez pierwsze 3-4 miesiące było super, po tym okresie zaczęła się rotacja i przez kolejne 9 miesięcy kilka razy zmieniały się osoby od obsł. mojej firmy. To od kadr, to od księgowości. W skrzynce mam 12 osób z tax care. Totalny brak komunikacji między kadrami a księg.Sam musiałem dochodzić jak było, dlaczego tyle a nie tyle, itd. W zeszłym miesiącu sam dopatrzyłem się na podglądzie ewidencji, że Pani zapomniała wrzucić w koszty pensji pracowników przez 2 miesiące, bagatela 15000 pln. Od przełożonej usłyszałem "Anetka się pomyliła", nawet przepraszam, ani żadnej odpowiedzialności, nic. Miałem u nich też SP Z O.O. przez 4 miesiące nie otrzymywałem raportów o wynikach ale fv za usługę ok 700/mieś dostawałem. Ogólnie nigdy tyle czasu nie spędziłem na sprawdzaniu i dochodzeniu jaka jest moja syt. finansowa. Dziś okazało się, że mam giganyczny podatek do dopłacenia. Przez cały rok księgowa informowała mnie, że mam nadpłaty vatu i one pokrywają zaliczki na podatek, teraz okazało się, że było inaczej.Wtedy mógłbym coś zrobić,gdybym znał stan faktyczny, po zamknięciu roku nie zrobię nic. W rozmowie tel. na ten temat wymijające odp, zwalanie na urząd skarbowy, że pisali pisma a urząd ich nie przyjmował itd, kłamstwo i brak szacunku do klienta. Zakładam im sprawę, bo pieniądze jakie prawdopodobnie straciłem są bardzo poważne. Radzę wszystkim omijać tę firmę.
Dodane przez: Rafał