|
|
Opinia nr 369812
Kilka tygodni temu odwiedziłem jeden z salonów Eccelent. Przed zakupem obsługa była wzorowa. Podczas wizyty Pani obsługująca klientów obiecała, ze jeżeli zdecyduje się w ciągu 24 godzin na zakup transport będzie gratis. Na potwierdzenie swoich słów wysłała mi maila pisząc: transport 11-17 gratis. Ewentualnie można się umówić na konkretna godzinę za dopłata 40 zł. Gdy przyszło do realizacji zamówienia okazało się ze salon odmawia mi informacji, o której będzie transport chyba ze zapłacę za to te dodatkowe 40 zł. Nie umiem wiec ocenić czy potrzebuje dopłacić te 40 zł czy nie, bo nie wiem bo salon bez zapłacenia 40 zł nie poinformuje mnie w jakim przedziale czasu możliwa jest dostawa. Pani, która ze mną rozmawiała przestała już być miła i pozwala sobie na uwagi proszę czytać ze zrozumieniem. Strasznie to słabe. Narożnik kosztował 6000 zł a salon musi wyłudzić jeszcze 40 zł, bo boi się, ze jakim powie o której będzie transport może będę wtedy dostępny i nie dopłacę. Żenujące. Na pewno już tam nie wrócę i będę ostrzegał innych.
Dodane przez: Mateusz
Inne opinie wystawione przez Mateusz:
Pozostałe opinie Eccelent Meble:
Zobacz również:
|
|
|