|
|
Opinia nr 457558
Nie polecam ani firmy sprzedającej ani Bruk Betu. Dystrybutor nie poinformował o tym, że domawiając kostkę mogą być różne odcienie kolorystyczne. Otwarcie przyznał, że nie ma takiego obowiązku. Stwierdził również, że dostawa była z jednej partii co jest nie prawdą. Czy ja nie wiedziałem, że towar może pochodzić z dwóch partii produkcyjnych? Nie. Czy to nie jest logiczne? Z punktu widzenia klienta logiczne jest to, że zamawiając 120 metrów kostki każdy oczekuje JEDNAKOWEGO efektu a nie kilku różnych. Gdybym zamówił dwie różne kostki to nie miałbym do nikogo pretensji, ale problem w tym, że zamówiłem jedną.
Producent kostki odrzucił reklamację twierdząc, że towar powinien być układany z 3 różnych palet. Na oficjalnej stronie nie ma takiej informacji.
Dystrybutor u którego zamówiliśmy kostkę umył ręce jakby się bał kolejnej fali pandemii. Przedstawiciel Bruk Betu porobił zdjęcia i kontakt się urwał. Zadzwonił po tygodniu, że będzie za pół godziny i musiałem wszystko rzucić żeby się z nim łaskawie spotkać. Poziom obsługi Brukt Betu i Agbudu tak samo żenujący. Idealnie się uzupełniają.
Na koniec najlepsze. Mówiąc o tym, że dodam opinię dostałem odpowiedź, że spotkamy się w sądzie, ale oszczędzę screenów żeby nie robić im więcej wstydu.
Dodane przez: Dawid
Inne opinie wystawione przez Dawid:
Pozostałe opinie Agbud. Sprzedaż kostki brukowej:
Zobacz również:
|
|
|