| 
        
                        | 
                    
    |  |   | 
                              Opinia nr 9112 
                    Nie polecam, a wręcz odradzam zakup w tej firmie. Mnie skusiła cena płytek, ale realizacja zamówienia była stale przesuwana. Kasa miała być wpłacona od razu, celem dokonania rezerwacji. Później przez dwa miesiące! dopytywanie się o płytki klinkierowe z Opoczna, podobno producent nie miał gotowych stopnic. W końcu doszliśmy do porozumienia, że nie ma co czekać i wezmę płytki innego producenta, ale tym razem oczekiwanie na korektę faktury ok. miesiąca i zwrot nadpłaconej kwoty (bo płytki z Opoczna były droższe). Sami się nie odezwą do Klienta, zwodzą, oszukują, nie oddzwaniają. Po wpłaceniu pieniędzy za zamówienie, czas oczekiwania na fakturę ponad miesiąc!!! Musiałam się o nią upominać! Nie wiem czy takie traktowanie Klientów to u nich standard, ale starałam się być wyrozumiała, wiem że niektóre rzeczy zależą od producenta, ale samo podejście firmy Euroglazura do sprawy było tragiczne. Nigdy tam już nic nie zamówię i będę odradzać. Licząc ile straciłam na telefony do nich+ nerwy to lepiej już zamówić w innej firmie, droższej, ale uczciwszej.
                 
                       Dodane przez: Natalia
                 
 
 
 
   Inne opinie wystawione przez Natalia: 
 
 
   Pozostałe opinie Euroglazura - Terakota. Centrum płytek ceramicznych. Punkt handlowy: 
 
   Zobacz również: |  
 
 |  |