|
|
Opinia nr 292379
Niestety jestem rozczarowana obsługą. Zostałam wprowadzona w błąd podczas zamawianej usługi poprzez kontakt telefoniczny. W momencie odebrania przez pośrednika paczki w celu dostarczenia jej do siedziby w Stalowej Woli, w wiadomości sms z danymi do wykonania przelewu za wysyłkę do UK cena paczki (6kg) wzrosła z 75 do 125 zł, zaś czas dostarczenia wydłużył się z weekendu do okolic środy. Zupełnie nie byłoby to nie w porządku gdyby osoba, która przyjmowała zamówienie mnie o tym poinformowała. Uważam, że o ile czas dostarczenia może ulec zmianie - wypadki losowe, o tyle cena nie powinna być zaskakująca, różnica w tym wypadku wynosi dość sporo. Z usług tej firmy wcześniej korzystała rodzina i nie było żadnych problemów, tym razem jednak okazało się, że paczka nie może zostać wysłana ponieważ zawiera wyroby tytoniowe (prześwietlono zawartość). Wcześniej nie stanowiło to problemu, nie rozumiem wybiórczego podejścia firmy. W związku z tym paczka została odesłana z powrotem, za co oczywiście musiałam zapłacić, 60 zł za pośrednictwem kuriera Fedex. Nie dość, że kontakt z firmą jest połowiczy, to musiałam dołożyć do interesu tylko po to aby paczka przejechała się po Polsce ze śląska na podkarpacie i z powrotem. W efekcie paczkę wysłałam pocztą, za którą bez problemów zapłaciłam priorytetem 117 zł. Nie polecam!
Dodane przez: Katarzyna
Inne opinie wystawione przez Katarzyna:
Pozostałe opinie Trans & Voyager s.c.:
Zobacz również:
|
|
|