|
|
Opinia nr 490374
Ja niestety również nie mam dobrego zdania na temat tej firmy. Po zgłoszeniu usterki przez ponad tydzień trwała korespondencja a zadawane pytania były co najmniej śmieszne, typu "czy zmywarka nie spadła". Potem zabrana do naprawy i przez prawie trzy tygodnie cisza, nawet Pan z punktu serwisowego telefonu nie odbierał. Kiedy wreszcie się dodzwoniłam to oznajmiono mi że powodem usterki jest korozja i czeka na decyzję firmy ubezpieczeniowej która po 35 daniach poinformowała, iż korozja jest wyłączona z polisy ubezpieczeniowej. Dzisiaj mija 40 dzień od zgłoszenia a zmywarki ( nie naprawionej) jeszcze nie ma. Także należy czytać umowę od A do Z przed podpisaniem a to trochę czasu zajmie. Mam nadzieję że nigdy więcej nie będę musiała korzystać z usług tych cwaniaków z Wagas.
Dodane przez: E. Jaszewska-Kuptz
Pozostałe opinie Wagas. Sp. z o.o. Warranty & General Aministration Systems:
Zobacz również:
|
|
|