|
|
Opinia nr 63974
Oddany telefon Samsung Galaxy Ace na naprawę gwarancyjną, nie działało ładowanie baterii ładowarką ale po podłączeniu do pc telefon był wykrywany, tyle tylko, że nie ładowało baterii.
Dziś odbiór z Setel'a i oczywiście wg nich telefon zalany co chcieli pokazać na nieudolnych fotkach, na których ledwo co widać.
Gwarancję oczywiście anulowali.
Jak napisali na protokole, aż zacytuję:
".. stwierdzono ślady ingerencji cieczy... Powstałe uszkodzenia są nieodwracalne i zbyt rozległe aby była możliwa skuteczna naprawa aparatu. Serwis odmawia wykonania naprawy gwarancyjnej"
Oczywiście mogą naprawić poza gwarancją za 100zł
Leje i na tą gwarancję i na nich sikiem prostym (fon warty ok 300zł więc nie ma się co szarpać).
Rozebrałem telefon poprawiłem grotówką 2 martwe luty w gnieździe ładowania i telefon śmiga jak nowy...
Reasumując omijać ten pożal się panie Boże "serwis" szeroooookim łukiem.
Naciągactwo, matactwo, niefachowość, partactwo.
Ciężko im było 2 luty poprawić bo uszkodzenia już były zbyt rozległe...
buhehehehe
tyle z mojej strony.
Dodane przez: jack
Inne opinie wystawione przez jack:
Pozostałe opinie Setel. Autoryzowany serwis telefonów Nokia:
Zobacz również:
|
|
|