|
|
Opinia nr 77187
Ostrzegam przed tym serwisem! Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim traktowaniem klienta. Oddałam żelazko jedynie do wymiany filtra. Przez ponad miesiąc żelazko było w tym serwisie. Na moje telefony-po miesiącu oczekiwania-z zapytaniem kiedy mogę odebrać żelazko z nowym filtrem
Pracownik reagował oburzeniem i rzucał słuchawką.Prośba o rozmowę z szefem zawsze kończy się tak samo:szef jest w szpitalu.Gdy przyszłam zabrać żelazko do innego serwisu i ponownie zapytałam o szefa-zostałam wyrzucona.W innym serwisie spisano numery filtra i oddano mi żelazko po pięciu minutach. Ogromne nerwy, nieprzyjemności i prawie 5 tyg bez żelazka.Pozdrawiam szefa tej firmy i radzę Mu przyjrzeć się swojej ekipie.
Dodane przez: motylek
Inne opinie wystawione przez motylek:
Pozostałe opinie Tomark 2. Serwis AGD:
Zobacz również:
|
|
|