|
|
Opinia nr 3834
Potwierdzam poprzednią wypowiedź!!! Fachowcy :) Kupiłem w tym pomylonym serwisie telefon nowy, a po tygodniu akcesoria telefonu zaczęły się psuć zgodnie ze swoimi prawami poszedłem do sklepu i poprosiłem o naprawę lub wymianę i usłyszałem to samo gwarancja na miesiąc, wtedy powiedziałem panom fachowcom, że gwarancja na telefon wynosi 2 lata a na akcesoria 6 miesięcy. Nawet pokazałem książeczkę gwarancyjną i wers w którym jest opisany zakres gwarancji na akcesoria natomiast panowie wciąż twierdzili że 6 miesięcy jest u producenta, a u nich tylko miesiąc (takich jaj jeszcze nie było). Wracając do tematu. Ja nie poszedłem tam oddać akcesoriów na gwarancję lecz zareklamować towar nie zgodny z umowom do czego mam prawo i tu zaskoczyłem fachowców znajomością tej ustawy, bo oni sami o niej nie wiedzieli. Cała ta sytuacja zakończyła się w końcu przyjęciem ładowarki do reklamacji, ale dopiero wtedy gdy pewna uprzejma pani z Państwowej Inspekcji Handlu wyjaśniła panom znaczenie ustawy mówiącej o reklamacji towaru nie zgodnego z umową. Szkoda tylko, że człowiek o ładowarkę musi tracić tyle cennego czasu i pieniędzy, ale to nic pokaże panom jak powinien być obsługiwany klient, jak i to do czego prowadzi brak uprzejmości, znajomości prawa i cała ta spychologia. Odradzam wszystkim zakup czegokolwiek w fachowym :)serwisie.
Dodane przez: klient
Inne opinie wystawione przez klient :
Pozostałe opinie Galaxy GSM. Serwis pogwarancyjny telefonów komórkowych, komputerów i laptopów:
Zobacz również:
|
|
|