|
|
Opinia nr 487034
Witam,
mam jak najgorsze doświadczenie z firmą Wagas. Firma w ogóle nie ma zamiaru naprawiać sprzętu w ramach polisy. Najpierw dzwoni serwisant i wypytuje przez telefon, potem dzwoni, że nie przyjedzie bo odmowa naprawy. Doskonale znają sztuczki jakie pytania zadać zgłaszającemu szkodę, żeby odmówić naprawy.Po 30 dniach przychodzi na piśmie decyzja odmowna. A sprzęt ponad miesiąc nie działa. Nie kupujcie przedłużonej gwarancji na sprzęt w firmie Wagas, bo i tak trzeba będzie naprawić usterkę za własne środki lub kupić nowy. W końcu zamówiłam naprawę - za dwa dni przyjechał fachowiec, sprawnie wymienił dwa łożyska w pralce i pierze jak dawniej - koszt 450 zł.Firma Wagas po prostu ukradła składkę za ubezpieczenie. Niestety, dochodzenie swoich praw jest trudne i czasochłonne i w ten sposób żerują na klientach. Nigdy więcej nie kupię dodatkowej gwarancji i każdemu odradzam. Panie prezesie udanego urlopu za wyłudzone pieniądze.
Dodane przez: Katarzyna Ardanowska
Pozostałe opinie Wagas. Sp. z o.o. Warranty & General Aministration Systems:
Zobacz również:
|
|
|