| 
        
                        | 
                    
    |  |   | 
                              Opinia nr 36966 
                    zdecydowanie odradzam zakup sprzetu BSH, jeżeli masz nieszczęście być w zasięgu serwisu w Łodzi. W pełni zgadzam się z opinią waldka. Zgłosiłem naprawę zmywarki w pażdzierniku 2011 r. - serwisant przyjechał, stwierdził konieczność wymiany uchwytu z tworzywa sztucznego i....czekaliśmy półtora roku, mimo moich kilku telefonów do serwisu. W efekcie uszkodzeniu uległ cały panel z przyciskami sterującymi. Po zgłoszeniu przyjechał serwisant, zdziwił się, że tak wygląda załatwienie sprawy przez serwis. Otrzymaliśmy informację, że łaskawie udzielą nam 20% bonifikaty i element do wymiany będzie kosztował 550 zł. Wykonali jeden telefon z ukrytego nr telefonu, po czym otrzymałem SMS treści: "wizyta technika odbędzie się dnia...w godz...Nie możemy się dodzwonić". Pełna kultura i wszystko dla klienta. A na stronie internetowej firmy BSH widnieje tekst: "Uważamy, że jakośc naszego serwisu jest tak samo ważna, jak jakość nazsych produktów". Koń by się uśmiał! Omijajcie serwis w Łodzi bardzo dużym łukiem!!!!!!!!!! Korzystałem z serwisów różnych firm, lepszych i gorszych, ale serwis BSH z ul. Papierniczej w Łodzi, a wczesniej z Bukowca, bije wszelkie rekordy dziadostwa. I piszę to na podstawie licznych wczesniejszych doświadczeń z kilkoma innymi urządzeniami tego koncernu.
                 
                       Dodane przez: andy
                 
 
 
 
   Inne opinie wystawione przez andy: 
 
 
   Pozostałe opinie BSH. Sp. z o.o. Serwis fabryczny AGD firm Bosch i Siemens: 
 
   Zobacz również: |  
 
 |  |