|
|
Opinia nr 14436
Dobry Wieczór
Zgłaszał Pan zlecenie sms na usługę serwisową na przeciek (archiwum płatne)zajechałem do Pana na usługę serwisową a w tym czasie zgłosił Pan usługę w sklepie. Stwierdziłem w/w usterki w kabinie i pokierowałem Pana co dalej ma Pan robić obiecałem Panu stelaż że postaram się Panu wymienić na gwarancji umówiłem się z Panem telefonicznie jak zajedzie serwisant z Częstochowy żeby poinstruować co zauważyłem (rozmowa nagrana telefoniczna z serwisantem niebyła miła)Po tym fakcie zostałem wezwany do Firmy xxxxxxxxx do kierownika serwisu i wówczas zakończyła się współpraca serwisowa między nami. JESTEM SERWISEM POGWARANCYJNYM xxxxxxxx ODPŁATNIE POSIADAM WSZYSTKIE CZĘŚCI na wykonane usługi daje pisemną gwarancję której Pan nie otrzymał i chciał Pan nową kabinę z Firmy wszelka korespondencja będzie wysłana do Portalu
Pozdrawiam
Damian Kłak
Dodane przez: Kłak
Inne opinie wystawione przez Kłak:
Pozostałe opinie Baderaum:
Zobacz również:
|
|
|