informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się |
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
wybierz kategorię
 
 
  Opinia nr 562
Witam Nazywam się Karolina Janczy i prowadzę oprawę obrazów xxxxx xxxxx, chciałabym wyjaśnić co następuje: W dniu 17 XI 2012 około godziny 14 do mojej firmy przyszli Państwoxxxx i xxxxxx xxxxx i chcieli oprawić w ramkę i passe-partout swoją grafikę. Po doborze wzoru ramki i passe-partout ustaliliśmy że praca będzie do odbioru w środę tj 21 XI br. W dniu 21 XI 2012 Państwo xxxxx zgłosili się po odbiór zlecenia, lecz zakwestionowali jakość pracy, dopatrzyli się rysy na ramie. ( w istocie na ramie była jedna drobna ryska, wynikająca bardziej z faktury materiału niż z zarysowania) Przyjęłam reklamacje i Przeprosiłam Państwa za wadę i zaproponowałam wymianę na nową ramę z odbiorem na dzień 28 XI 2012 na co Państwo xxxxx wyrazili zgodę. Pragnę nadmienić że wymianę ramki pokryłam z własnych środków (zamówiłam w expresie drugą nową ramkę) nie chcąc narażać Państwa xxxxxx na długi termin reklamacji (producent ramy na reklamacje przewiduje miesiąc czasu). W dniu dzisiejszym tj 26 XI 2012 zadzwoniła do mnie Pani xxxxx xxxxxx i powiedziała że nie podoba jej się ten wzór ramy a poza tym za długo to trwa, i że chce odebrać swoją grafikę bez ramy. W czasie tego telefonu byłam u lekarza i przeprosiłam Panią xxxxx xxxxx że nie mogę rozmawiać i zaraz jak wyjdę z przychodni to do niej oddzwonię. W tym samym czasie mąż Pani xxxxi Pan xxxx xxxxx korzystając z mojej nieobecności zgłosił się w mojej firmie przy ul. xxxxxx ** w xxxx i zarządzał od mojego pracownika wydania swojej grafiki. Pracownik zwrócił grafikę i bardzo przeprosił za niedogodność. W efekcie mam dwie zbędne ramy zrobione na wymiar, Pan xxxxx korzystając z zamieszania zabrał passe-partout za które nie zapłacił i dziesiątki niepochlebnych a wręcz szkalujących mnie opinii w internecie. Państwo xxxx z uporem maniaka szkalują moje dobre imie i jeśli tak dalej pujdzie będe zmuszona wystąpić na drogę sądową. Z Wyrazami Szacunku xxxxx  xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx-xxxx-xxxxx ** **-xxxx xxxxx xxxxx ** Tel/fax +48 xxxxxxxxx Kom +48 xxx xxx xxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx P.S. O Kulturze świadczą słowa które wygłasza się przeciwko drugiej osobie.
   Dodane przez: Karolina Janczy




  Inne opinie wystawione przez Karolina Janczy:



  Pozostałe opinie JanczyArt Group Projektowanie i aranżacja wnętrz:


  Zobacz również:



Specjaliści w regionie Specjaliści w Twojej okolicy Bud24.PL
dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podlaskie podkarpackie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie kontakt współpraca reklama regulamin
Informacja budowlana Bydgoszcz Informacja budowlana Bisłystok Informacja budowlana Gdańsk Informacja budowlana Katowice Informacja budowlana Kielce Informacja budowlana Kraków Informacja budowlana Lublin Informacja budowlana Łódź Informacja budowlana Olsztyn Informacja budowlana Opole Informacja budowlana Poznań Informacja budowlana Rzeszów Informacja budowlana Szczecin Informacja budowlana Warszawa Informacja budowlana Wrocław Informacja budowlana Zielona Góra
kontakt współpraca reklama regulamin
Wszelkie prawa zastrzeżone © Bud24.PL 2012