informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się |
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
wybierz kategorię
 
 
  Opinia nr 408803
Kiedy wiemy co robić i w jakiej kolejności, to łatwo osiągamy swoje cele, dlatego też za chwilę pokażę 7 kroków, które powinien w swoich działaniach realizować każdy handlowiec, który chce mieć efekty. 80% handlowców, których znam, koncentruje się na tym, żeby dobrze zaprezentować ofertę i zamknąć sprzedaż. Pomijają najważniejsze pierwsze trzy kroki w swoich działaniach, a potem mają pod górkę. Pomijając ideał swojego klienta, pomijając badanie potrzeb, pomijając budowanie relacji musimy na etapie prezentacji naprawdę się napocić, a później walczyć z obiekcjami. 7 kroków do większej sprzedaży 1⃣ krok: poznaj ideał swojego klienta. Wiesz, że 90% firm pomija ten etap (lub powierzchownie określa, kto jest idealnym klientem), chociaż jest on podstawą skutecznej sprzedaży i dobrej komunikacji z naszymi klientami? Czy Twoi handlowcy sprzedają wszystkim? 2⃣ krok: badanie potrzeb klienta. Na tym etapie tracisz 80% klientów, dlatego że handlowcy robią go bardzo powierzchownie, nie dochodzą do „bólu" klienta, przez to nie są w stanie dostarczyć rozwiązania, któremu klient się nie oprze. Robiąc to dobrze już na tym etapie jesteś w stanie zbudować przewagę nad konkurencją, jeśli zrobisz to dobrze. 3⃣ krok: budowanie relacji. Budowanie relacji i komunikacja oparta na dostrzeganiu problemów swojego klienta i rozwiązań, jakie możemy mu dać, czyli wracamy do punktu pierwszego i drugiego - jak nie znasz klienta i jego potrzeb, to nie umiesz z nim rozmawiać. Nie zaufa Ci, nie będzie Cię cenił. 4⃣ krok, czyli prezentacja rozwiązania odpowiadającego na potrzeby klienta. Jeśli popełniłeś błąd w punkcie 1 2 i 3 nie pokażesz klientowi rozwiązań, na jakich najbardziej mu zależy, dlatego nie trafisz w punkt jego bólu. Nie będziesz wiedział, na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę w czasie. 5⃣ krok to radzenie sobie z obiekcjami. Jeśli dobrze zrobiłeś w kroku 1,2,3,4 to dzięki odpowiednim pytaniom i sugestiom jesteś w stanie już na samym początku w czasie badania potrzeb i prezentacji pokonać większość obiekcji. 6⃣ krok to zamykanie sprzedaży. Jeśli dobrze wszystko zrobisz od początku to finalizacja będzie formalnością. By dobrze sfinalizować sprzedaż, kluczem będzie słuchanie i dostarczanie rozwiązań - wówczas klient sam kupi. 7⃣ krok to obsługa posprzedażowa i opieka nad klientem. Teraz już tylko dbasz o wysoki poziom obsługi i dopieszczasz klienta. Wiesz już jak sprzedawać i wiesz, w jakiej kolejności następują sprawdzone po sobie kroki działania sprzedażowego. Takie działanie gwarantuję Ci sukces i wyniki sprzedaży, o jakich marzysz. Pamiętaj, sprzedaż to jest proces i działanie systematycznie. Jak zepsujesz 1 krok, to w kolejnych jest trudniej. ✅Jeśli chcesz każdy z tych siedmiu kroków realizować jak profesjonalista. ✅Jeśli chcesz, by Twój dział handlowy działał jak sprawna maszyna i systematycznie realizował cele sprzedażowe. ✅Jeśli chcesz, by Twoja sprzedaż była systematyczna i stale rosła. ZAPISZ SWOICH HANDLOWCÓW na warsztat szkoleniowy: ➡ SKUTECZNY HANDLOWIEC - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać? 12-13 marca 2020 Kraków 14-15 kwietnia 2020 Warszawa ➡ Nowoczesne techniki pokonywania obiekcji i finalizacji transakcji 28 lutego 2020 Warszawa 2 kwietnia 2020 Kraków Nie ociągaj się, liczba miejsc jest ograniczona, bo ćwiczymy i trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy. ZAPISZ SWOICH HANDLOWCÓW. Twoi handlowcy dowiedzą się: ☑jak zaplanować rozmowę handlową ☑jak budować wartość dla klienta ☑jak analizować potrzeby klienta ☑jak pacyfikować obiekty ☑jak prowadzić prezentację, tak aby klient sam chciał kupić ☑jak zamykać transakcje Jako nasz subskrybent masz 300 zł taniej i dodatkowo dostaniesz 5 bonusów o wartości 488 zł. Bonusy: ✔E-book "ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta", pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł) ✔Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł) ✔Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł) ✔KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) Łączna wartość bonusów: 488 zł
   Dodane przez: Szkolenia




  Pozostałe opinie PRODEXPOL Galeria Parkietów Krajowych i Egzotycznych :


  Zobacz również:



Specjaliści w regionie Specjaliści w Twojej okolicy Bud24.PL
dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podlaskie podkarpackie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie kontakt współpraca reklama regulamin
Informacja budowlana Bydgoszcz Informacja budowlana Bisłystok Informacja budowlana Gdańsk Informacja budowlana Katowice Informacja budowlana Kielce Informacja budowlana Kraków Informacja budowlana Lublin Informacja budowlana Łódź Informacja budowlana Olsztyn Informacja budowlana Opole Informacja budowlana Poznań Informacja budowlana Rzeszów Informacja budowlana Szczecin Informacja budowlana Warszawa Informacja budowlana Wrocław Informacja budowlana Zielona Góra
kontakt współpraca reklama regulamin
Wszelkie prawa zastrzeżone © Bud24.PL 2012