|
|
Opinia nr 222095
Kupiłem z dużą kwotę , urządziłem cały dom , 3 łazienki. Poza tym kupiłem również oświetlenie do prawie całego domu. Ostatnio popsuła mi się bateria w Kuchni , produkt firmy HansGrohe ( dobra markowa armatura ) .Zadzwoniłem do firmy Szydłowski z pytaniem co dalej mam z tym fantem zrobić, poproszono mnie grzecznie o reklamację na piśmie z opisem problemu , tak też zrobiłem , po 2 dniach otrzymałem odpowiedź że bateria zostanie wymieniona na nową,po kolejnych 2 dniach miałem już nową baterie w domu. Obsługa sklepu z firmy Szydłowski zachowała się wzorowo i szybko załatwiła reklamację dlatego też polecam ja jak najbardziej.W tej firmie nikt nic nie zostawia nie załatwione.Polecam Jakub
Dodane przez: Jakub Loska
Pozostałe opinie Studio wnętrz Jaromir Sz.:
Zobacz również:
|
|
|