|
|
Opinia nr 341295
Nie wiem czemu nie moge usunąć mojego poprzedniego wpisu,w ktorym kierowalam sie zloscia i frustracja z powodu mojej nie zalatwionej o czasie sprawy.Pisze sprostowanie.dziwi mnie fakt, czemu z powodu malej dyszy, przez miesiac nie moglam korzystac z ekspresu. Otoz olazuje sie, ze nazbyt pochopnie ocalilam serwis Jurmar na Al.Ken,Po wizycie osobistej,okazalo sie ze odebrac telefon wsrod nawalu roboty jest ciezko,bo Pan byl sam.Po drugie okazalo sie, ze wina byla glownie po stronie marketu.Pan dwoil sie i troil, zeby zalatwic mi ta dysze no czas i sie udalo, gdyby nie profesjonalizm i chec pomocy pracownila Jurmar, do tej pory czekalabym na ekspress..Dziekuje za wszystko. Zwracam honor.Bede polecac ten serwis dalej.
Dodane przez: Magdalena Charkiewicz
Inne opinie wystawione przez Magdalena Charkiewicz:
Pozostałe opinie Jurmar. Serwis AGD:
Zobacz również:
|
|
|