|
|
Opinia nr 109140
Oddałam do naprawy odkurzacz w oddziale na KEN, antypatyczny facet poinformował mnie że czas oczekiwania wyniesie 2 tygodnie. w Domu przeczytałam dokładnie potwierdzenie zlecenia na którym widniał termin 4 tygodni! Telefon albo nie odpowiada albo zajęty niezależnie od pory dnia, kontakt mailowy również pozostawiający wiele do życzenia(na wysłane 2 maile otrzymałam jednozdaniową odpowiedź na jednego). Polecam omijać z daleka, ja już na pewno nigdy więcej nie skorzystam. Jakość obsługi żenująca i tu już nawet nie chodzi tylko o czas wykonania usługi, bo gdyby kontakt z tą firmą przebiegał poprawnie i kulturalnie to człowiek by poczekał ale jak płacę za naprawę a firma mnie traktuje jak za czasów PRL to nie ma szans na normalną współpracę.
Dodane przez: Agata
Inne opinie wystawione przez Agata:
Pozostałe opinie Jurmar. Serwis AGD:
Zobacz również:
|
|
|