Opinia nr 162854
Prosiłbym, aby darował Pan sobie prywatne wycieczki, nie powinien Pan oceniać czy "istnieje u mnie podejście do rozmowy czy nie". Ja wypowiedziałem się o firmie, a nie o Panu !!! Klienci są różni, nie każdy jest miły i uśmiechnięty, ale to zawsze klient, a na szacunek i dobre opinie klientów trzeba sobie zasłużyć. Analizując Pana odpowiedź, nie przyjął Pan w tej kwestii najlepszej strategii. Zaproponowałem Państwu kompromisowe rozwiązanie, bo analizie opinii o Pana firmie w internecie, Państwo moją propozycję odrzuciliście i nie zaproponowaliście niczego innego, do czego macie prawo, ale proszę zatem nie uczyć mnie podejścia do rozmowy. Jak Pan zauważył moja opinia jest rzetelna i uczciwa, opisałem wszystko, niczego nie ukryłem, także tego, że zaproponowaliście niższą cenę za kuriera, więc proszę o więcej szacunku dla klienta, to naprawdę zawsze się opłaca, Pan i Pana firma szybko się o tym przekonacie.
łączę wyrazy szacunku
Dodane przez: paweł kraków