|
|
Opinia nr 281751
Przyznaliśmy że wyświetlacz się odkleił, natomist używanie urządzenia w takm stanie zamiast odesłania do reklamacji spowodowało powstanie kolejnych usterek.
Zamieszczamy naszą odpowiedź na reklamację:
> Witam
>
> Zapoznałem się szczegółowo z Pana reklamacją.
>
> Podczas rozmowy telefonicznej, w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek
> usterki, każdy klient informowany o konieczności bezzwłocznego odesłania
> telefonu do naprawy -taka mamy procedurę. Tak więc dostał Pan instrukcję
> postępowania w tym przypadku, do której się Pan nie zastosował.
> Pan przysłał telefon do reklamacji 20.10.2015r wiec już po
> okresie gwarancyjnym, pomimo to zaproponowaliśmy usunięcie usterki montażu
> gratis, jednak nie czujemy się odpowiedzialni za mechaniczne uszkodzenie
> wyświetlacza, do którego się Pan przyczynił.
>
> Jedne co mogę jeszcze zaproponować poza bezpłatnym montażem to
> specjalną-promocyjną cenę zakupu nowego wyświetlacza lcd.
>
>
>
> Pozdrawiam,
> KAEM-GSM
serwiskomorek.plul
Dodane przez: SerwsiKomorek.pl
Pozostałe opinie Kaem. Komis i serwis telefonów komórkowych:
Zobacz również:
|
|
|