Opinia nr 352638
Szanowni państwo!
W rozmowie telefonicznej poinformowano nas, że w końcu odnaleziono NASZ sprzęt (tj. sprzęt, który na zewnątrz był w idealnym stanie). Tylko dlatego zdecydowaliśmy się na naprawę, na którą czekaliśmy 5 LAT. Następnie otrzymaliśmy pisemną informację, że naprawiony sprzęt jest do odbioru, z adnotacją, że sprzęt jest porysowany i brudny. Oczywiście, że pamiętam swój mikser, nie był ani porysowany, ani brudny, ale nie wiem, co działo się z nim przez ostatnie 5 LAT.
Proszę mnie nie straszyć konsekwencjami prezentowania opinii o państwa usługach, ponieważ sami państwo proszą o opinie. Nie wiedziałam, że akceptują państwo tylko pozytywne opinii. Dobry fachowiec nie musi bać się krytyki.
Przeczytałam inne opinie na temat państwa usług i zauważyłam pewien powtarzający się schemat: celowe wprowadzanie klienta w błąd, niekompetencja, a w końcu nieuprzejme zachowanie obsługi. Nie jestem pierwszą osobą, która narzeka na jakość państwa usług. Reakcja jest zawsze taka sama: atak.
Pragnę zwrócić uwagę, że zaproponowaliśmy rozwiązanie sytuacji zgodne z obowiązującym prawem. Następnie zwróciliśmy się o pomoc w rozwiązaniu problemu do firmy Kenwood, która autoryzuje państwa usługi. Mam wrażenie, że zrobiliśmy wszystko, co można, by polubownie zakończyć spór.
Z wyrazami szacunku
J. Czajkowska
Szanowni państwo!
W rozmowie telefonicznej poinformowano nas, że w końcu odnaleziono NASZ sprzęt (tj. sprzęt, który na zewnątrz był w idealnym stanie). Tylko dlatego zdecydowaliśmy się na naprawę, na którą czekaliśmy 5 LAT. Następnie otrzymaliśmy pisemną informację, że naprawiony sprzęt jest do odbioru, z adnotacją, że sprzęt jest porysowany i brudny. Oczywiście, że pamiętam swój mikser, nie był ani porysowany, ani brudny, ale nie wiem, co działo się z nim przez ostatnie 5 LAT.
Proszę mnie nie straszyć konsekwencjami prezentowania opinii o państwa usługach, ponieważ sami państwo proszą o opinie. Nie wiedziałam, że akceptują państwo tylko pozytywne opinii. Dobry fachowiec nie musi bać się krytyki.
Przeczytałam inne opinie na temat państwa usług i zauważyłam pewien powtarzający się schemat: celowe wprowadzanie klienta w błąd, niekompetencja, a w końcu nieuprzejme zachowanie obsługi. Nie jestem pierwszą osobą, która narzeka na jakość państwa usług. Reakcja jest zawsze taka sama: atak.
Pragnę zwrócić uwagę, że zaproponowaliśmy rozwiązanie sytuacji zgodne z obowiązującym prawem. Następnie zwróciliśmy się o pomoc w rozwiązaniu problemu do firmy Kenwood, która autoryzuje państwa usługi. Mam wrażenie, że zrobiliśmy wszystko, co można, by polubownie zakończyć spór.
Z wyrazami szacunku
J. Czajkowska
Dodane przez: J. Czajkowska
Inne opinie wystawione przez J. Czajkowska:
Pozostałe opinie Jurmar. Serwis AGD: