|
|
Opinia nr 13605
w tym roku kupiłam trzy elementy z serii SPA do salonu, meble pięknie wyglądają z daleka bo wykonanie ma wiele do życzenia. wszystkie trzy części trafiły do reklamacji, po długim oczekiwaniu przywieziono nam nowe ale cóż wykonanie jeszcze gorsze, z trzech części została witryna oszklona po tym jak wymieniono w niej drzwi (z nowej przełożono do tej co była u mnie), dwie pozostałe części wróciły z powrotem. Po następnym długim oczekiwaniu przywieziono nam następnie znowu nowe no i cóż za zdziwienie do szafki rtv nie było zastrzeżeń natomiast komoda najgorzej wykonana ze wszystkich jakie do nas trafiły z tym, że niedoskonałości nie były za bardzo widoczne oprócz wykruszonych tylnych rogów, zarysowań od spodu elementów. Postanowiłam ją zostawić ale złożyłam reklamację w której albo udzielony zostanie rabat 15% albo nowa komoda. Udzielono nam rabat. Gdy zaczęłam myć komodę okazało się że szyby są zanieczyszczone chyba lakierem i nie wiem jak go zmyć bo te meble mają specyficzne rączki i nie ma zbyt dobrego dojścia do szyby trzeba odkręcać rączki, żeby umyć szyby rozpuszczalnikiem bo nic innego chyba nie pomoże. Tak jak na wstępie napisałam meble z daleka są piękne i pięknie pachną drzewem ale wykonanie to jakiś koszmar. Myślę, że firma powinna przeszkolić swoich pracowników, którzy składają meble jak wykonywać je estetycznie tak żeby firma nie traciła na reklamacjach i dodatkowych rabatach.
Dodane przez: iśka
Inne opinie wystawione przez iśka:
Pozostałe opinie Paged Meble S.A.:
Zobacz również:
|
|
|