|
|
Opinia nr 326381
Witam, ja rowniez nie polecam tego sklepu!
Dostalem okolo 8 tygodni temu lozko ktore mialo peknieta plyte od spodu,po wniesieniu lozka do domu i otwarciu go bylo dopiero widac pekniecie okolo 35 cm. Odrazu zadzwonilem to zgloscic, mysle ze kierowca dalej jak kilometr nie odjechal,wtedy powiedzieli ze jak kierowca wroci wszystko sie dowiedza i oddzwonia, (Nie oddzwonili) po tygodniu znow zadzwonilem, powiedzieli ze plyta od spodu jest zamowiona i czekaja.... po nastepnym telefonie rowniez mnie olali...
Ale to nie wszystko gdy zamawialem lozko mowili ze czas oczekiwania do 4 tygodni, powiedyialem ze za 4,5 tygodnia wyjezdzam za granice i po 4 nie dam rady odebrac....
6 tygodni czekalem, mialem problemy z odbiorem poniewaz bylem za granica,,,
A komentarz postanowilem wystawic poniewaz od tygodnia sprezyny w lozku skrzypia jak w moim poprzednim... 1000 zl w bloto ...
Pozdrawiam Panow ze sklepu i dla klienta trzeba byc milym rowniez po kupnie towaru a nie tylko przed
Dodane przez: mc.don
Pozostałe opinie Rico. Salon meblowy:
Zobacz również:
|
|
|