|
|
Opinia nr 276872
Witam, zakupiłam w ASTRUM bramę Hormann i po kilku dniach od montażu zgłosiłam do siedziby oraz przedstawiciela reklamację. Brama wygina się pod wpływem działania promieni słonecznych,przelatuje przez nią światło gdyż tworzy sie paskudna szczelina, przechodzą robaki z posesji, sprawę reklamacji prowadził tam Pan Marcin L. Sprawa ciągnęła się przez kilka miesięcy, po groźbie m.in. odstapienia od umowy przyjechali i zaczęli naprawiac bramę wyginając jej ostatni panel celem zmniejszenia szpary. Okazało się,ze ta naprawa nie pomogła, na dzień dzisiejszy sprawa oczywiście zakończona negatywnie dla Klienta. Serwisanci nie potrafia nawet zrobic zdjęć produktu jaki sprzedają zgodnie ze wskazaniami producenta. Mało tego nie przyjeżdzają na umówiony termin i nie odbieraja wtedy telefonu. Ani przepraszam ani nic. Na koniec, odpisuja,ze nie było żadnej reklamacji,tylko pewne zastrzeżenia no żenada. Nikomu nie polecam współpracy z ta firmą. Sama tematu tak nie zostawię i myślę,ze moja reklamacja będzie miała finał w sądzie. Dla zainteresowanych dokumentacja do wglądu. Jednym słowem szkoda nerwów i pieniędzy.
Dodane przez: Klienta niestety ASTRUM
Inne opinie wystawione przez Klienta niestety ASTRUM:
Pozostałe opinie Astrum-Stas. Bramy, drzwi, ogrodzenia:
Zobacz również:
|
|
|