|
|
Opinia nr 49206
no własnie jeśli ta Pani kupiła to na pewno ma fakturę zakupu i na podstawie faktury jest gwarancja, na pewno musi się spytać w firmie Szydłowski jak wyględa gwarancja. Ja kupiłam towar w tej firmie , no i zdarzyła się usterka, złożyłam reklamację i została ona w expresowym tempie załatwiona przez serwisanta z firmy Radaway. Też kupiłam za kilkanaście tysięcy towar i nie mam żadnych pretensji do sprzedającego , wręcz przeciwnie uważam że zostałam poważnie potraktowana jako dobry klient wydający duża kwotę pieniędzy. Doradzono mi a przy reklamacji otrzymałam pomoc ze strony sprzedającego a także serwisu firmy Radaway. Generalnie polecam obie firmy. Tak wiec radzę Pani , prosze złożyć reklamację i na pewno uzyska Pani pomoc, byc może źle Pani zrozumiała intencje.
Dodane przez: katarzyna n
Pozostałe opinie Studio wnętrz Jaromir Sz.:
Zobacz również:
|
|
|