|
|
Opinia nr 3110
Zgadzam się z poprzednią opinią. 3 tygodnie wcześniej ustaliłem termin dostarczenia towaru. Obsługa sklepu wyraziła zgodę. Tydzień telefonicznie i mailowo dopraszałem się faktury pro-forma aby zapłacić z góry za towar. Zamówienie po licznych telefonach i mailach przyszło z tygodniowym opóźnieniem. Zostało fatalnie zapakowane. Jako zabezpieczenie użyto śmieci - wyciągałem zużyte torebki po herbacie, ogryzki i robaki. Czegoś takiego to jeszcze nie widziałem. Relingi miały być z Rejsa - nie były. Do tego nie w tym kolorze i z demontażu, ponieważ poszczególne elementy nie pasowały do siebie, przez co relingów założyć nie mogłem. Zapłaciłem również za kubek na reling, który nie został wysłany, nie został uwzględniony na rachunku i nie poinformowano mnie że go nie ma. Zwróciłem produkty niezgodne z zamówieniem i zażądałem zwrotu pieniędzy. Ponownie liczne maile i czekanie 3 tygodni na pieniądze. Od prawie 10 lat robię zakupy na internecie i różne sytuacje mnie spotykały, ale czegoś takiego to się nie spodziewałem. Jak można zapakować towar śmieciami, tak że wszystko było mokre. Nie polecam.
Dodane przez: mat
Inne opinie wystawione przez mat:
Pozostałe opinie Artstol. PPHU. Akcesoria meblowe. Mikołajczyk M.:
Zobacz również:
|
|
|