BSH. Sp. z o.o. Serwis fabryczny AGD firm Bosch i Siemens
o mnie
zakres usług
moje opinie
moje ogłoszenia
O firmie
Promuj profil
BSH. Sp. z o.o. Serwis fabryczny AGD firm Bosch i Siemens
Użytkownik nie udostępnił danych.
Moje specjalizacje
|
Serwis Bosch z Łodzi tragedia !!!! Serwis nie naprawia lecz wymienia całe podzespoły ceny z kosmosu.By usłyszec diagnozę że suszarka się popsuła i trzeba wymienic cały moduł sterujący trzeba zapłaci 120 złoty i wymiana 870 zł . Nieporozumienie!!!!!! Elektonik naprawiający sprzęt agd za tą samą usługę lecz umiący naprawic modem sterujący wzioł 60 zł . Więc na tym przykładzie widac że serwis fabryczny Bosch jest nie doszkolony lub typowo nastawiony na naciągnięcie człowieka .Są cztery wyjścia :
1 nie kupowac sprzętu tej marki
2 kupic nowy sprzęt bo naprawa w serwisie jest zbliżona do ceny nowego sprzętu (taki cel ma producent)
3 dac się naciągnąc serwisowi (głupota)
4 lub poszukac dobrego elektronika od agd cena kilka razy niższa i za diagnoze nie ma opłaty (polecam)... |
|
|
|
zdecydowanie odradzam zakup sprzetu BSH, jeżeli masz nieszczęście być w zasięgu serwisu w Łodzi. W pełni zgadzam się z opinią waldka. Zgłosiłem naprawę zmywarki w pażdzierniku 2011 r. - serwisant przyjechał, stwierdził konieczność wymiany uchwytu z tworzywa sztucznego i....czekaliśmy półtora roku, mimo moich kilku telefonów do serwisu. W efekcie uszkodzeniu uległ cały panel z przyciskami sterującymi. Po zgłoszeniu przyjechał serwisant, zdziwił się, że tak wygląda załatwienie sprawy przez serwis. Otrzymaliśmy informację, że łaskawie udzielą nam 20% bonifikaty i element do wymiany będzie kosztował 550 zł. Wykonali jeden telefon z ukrytego nr telefonu, po czym otrzymałem SMS treści: "wizyta technika odbędzie się dnia...w godz...Nie możemy się dodzwonić". Pełna kultura i wszystko dla klienta. A na stronie internetowej firmy BSH widnieje tekst: "Uważamy, że jakośc naszego serwisu jest tak samo ważna, jak jakość nazsych produktów". Koń by się uśmiał! Omijajcie serwis w Łodzi bardzo dużym łukiem!!!!!!!!!! Korzystałem z serwisów różnych firm, lepszych i gorszych, ale serwis BSH z ul. Papierniczej w Łodzi, a wczesniej z Bukowca, bije wszelkie rekordy dziadostwa. I piszę to na podstawie licznych wczesniejszych doświadczeń z kilkoma innymi urządzeniami tego koncernu. |
|
|
|
beznadziejny serwis, klint dla nich to petent w komunie, przychodzi i zawraca dupę, nie odbierają telefonów, nie informują o stanie naprawy, naprawa miała być wykonan w ciągu 10 dni a po 45 nic nie wiem, gdybym taką inormację miał na początku pewnie kupiłbym nowy ekspres ale na pewno już nie siemensa. |
|
|
Rekomendowani specjaliści
Ostatnio przeglądani
Specjaliści w regionie
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
|
|
|
|
|
|