Comfoline Studio mebli kuchennych
o mnie
zakres usług
moje opinie
moje ogłoszenia
|
Nękają klientów, którzy już grzecznie podziękowali... Skorzystałem z formularza na stronie, ale później przeczytałem opinię i w trakcie rozmowy tel grzecznie podziękowałem za ich usługi. Przez kilka dni do nich nie dociera/ Co to ma być??? |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Neutralna
|
Autor: Krzysztof Kowalewski
|
248221 |
Z naszych wstępnych ustaleń wynika, że nie było takiego przypadku. Proszę o podanie danych, które były podane w formularzu, pozwoli nam to odnieść się do tego co Pan napisał. |
|
|
|
Zdecydowanie odradzam jakikolwiek kontakt z firmą COMFOLINE... nie dotrzymują terminów, meble są bardzo kiepsko wykonane. Gwarancję można od razu wyrzucić, bo i tak nie zamierzają nic naprawiać. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Krzysztof Kowalewski
|
205493 |
Proszę się przedstawić, tak abyśmy mogli zweryfikować, czy był Pan/Pani naszym klientem. Dzięki temu będziemy mogli ustosunkować się do tych zarzutów. |
|
|
|
Miesięczne opóźnienie: Comfoline w umowie napisanej przez siebie ma punkt mówiący o karze umownej za opóźnienie w realizacji - Nie spodziewajcie się, że będą go przestrzegali - o nie... przecież klient się czepia, oni też jak inny klient nie jest gotowy to nie naliczają odsetek (ja byłem gotowy) Dokładność: Szafki skrzypią przy otwieraniu, inne są porysowane pod "ochronną folią" w której przyjechały. Cokół nie sięgał dolnej krawędzi szafki, więc firma postanowiła to naprawić malując górną krawędź cokołu... markerem. Dwa elementy teoretycznie tego samego koloru różnią się o przynajmniej jeden odcień - Odpowiedź Comgoline "aż tak bardzo tego nie widać" Miła obsługa- Do momentu przelania 95% wartości kuchni jest super. Później przestają odpowiadać na maile odbierać telefony. Gwarancja (8lat) - stan na tydzień po odbiorze: - (rysy na zabezpieczonych folią frontach) "W protokole nie było uwag - nie ma gwarancji" lub (źle podłączone oświetlenie w szafkach i luźna bateria przy zlewie) " dobrze przyjedziemy wieczorem..." - minęły 4 dni - brak kontaktu. Nigdy nie próbuj się kontaktować z Comfoline. Miało być sprawnie, dokładnie, terminowo i niedrogo a jest fuszerka jakich mało. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Neutralna
|
Autor: Krzysztof Kowalewski
|
205780 |
Witam,
pozwolę sobie odpowiadać po kolei.
Odnośnie opóźnienia. Realizacja została rozpoczęta zgodnie z terminem. Ze względu na szkło nad blatem całość była rozłożona na dwa etapy. Pomiary do szkła wykonuje się po ustawieniu mebli. Więc licząc bez przerw całość normalnie powinna trwać dwa tygodnie, od rozpoczęcia do zakończenia. Całość trwała miesiąc. Powodem był nasz błąd. Po złożeniu zamówienia i podpisania umowy, zmienili Państwo wymiar jednej z szafek. Jako że produkcja została dopiero rozpoczęta była taka możliwość. Nasz błąd polegał na tym, że nie zmieniliśmy długości blaty, a powinien być on dłuższy. Za co szczerze przepraszamy.
Na początku kuchnia została zamontowana bez blatów (z naszej strony padła propozycja, żeby zamontować ją z krótszym blatem, aby można było jej swobodnie używać, Państwo zrezygnowali z tej możliwości), po dwóch tygodniach były zamontowane blaty i szkło na ścianę. Niestety blat barku trzeba było reklamować, ze względu na inny kolor pcv niż bok barku (z tego samego materiału) - okleina od tego samego producenta o tym samym oznaczeniu ma dwa różne odcienie, stąd błąd w tym przypadku. Reklamacja oczywiście została uznana, ale na naprawę był potrzebny czas. Blat barku został domontowany po dwóch tygodniach od czasu zakończenia montażu. Czyli przesunięcie dwa tygodnie.
Odnośnie reszty uwag.
Szafki skrzypią - Panie Mateuszu z naszej rozmowy wynikało, że skrzypi magic corner, jednak podczas rozmowy telefonicznej powiedział Pan, że już jest ok. Więc nie rozumiem tego zarzutu, pomijam fakt, że szafki skrzypieć nie mogą.
Rysy zgłosili Państwo po kilkunastu dniach od montażu i nie było o tym informacji w protokole zdawczo-odbiorczym. Jeśli ktoś kupuje samochód, podpisuje protokół, ze jest ok, a po dwóch tygodniach wraca do dealera z informacją że jednak na samochodzie są rysy, to taka sytuacja nie jest ok.
My zaproponowaliśmy, że montażyści podjadą i naprawią je za pomocą specjalnego wosku. Wymiany frontów na nowe w takim przypadku jest niemożliwa.
Sprawa z cokołem pierwsze słyszę. Podczas naszych rozmów nie było żadnego info o czymś takim. Jeśli cokół nie sięga dolnej krawędzi szafki jest to w 99% przypadkach wina krzywej podłogi, za którą my nie odpowiadamy.
Dwa elementy teoretycznie tego samego koloru różnią się... - tutaj chodzi o blat barku i bok barku. Wyjaśnione zostało powyżej. Blat barku został wymieniony.
Zawsze odpowiadamy na maile czy telefony.
Gwarancja 8-letnia nadal obowiązuje. W protokole wpisuje się np. ewentualne braki, lub uszkodzenia. Jeśli fronty, np zaczną puchnąć, albo odklei się laminat zostaną wymienione na nowe.
Za podłączanie baterii nie odpowiada nasza firma, umówili się Państwo "prywatnie" z monterem, zamiast skierować sprawę do nas. Odnośnie braku kontaktu. Rozmawiali Państwo z montażystą w piątek, powiedział, że jeśli mu się uda to przyjedzie jeszcze dzisiaj, jeśli nie to po weekendzie i wtedy dokręci baterię i zobaczy co z oświetleniem. Montażysta tego dnia skończył pracę o godzinie 22 i nie mógł już podjechać. Ja kontaktowałem się z Panem Mateuszem w poniedziałek, tak aby umówić montażystę jeszcze na ten sam dzień. Więc informacja o braku kontaktu z naszej strony jest jakimś nieporozumieniem.
Jeśli w dalszym ciągu jest jakiś problem, proszę o kontakt i wyślę do Państwa montera.
Pozdrawiam |
|
|
Zakres usług
Promuj profil
Comfoline. Studio mebli kuchennych
Użytkownik nie udostępnił danych.
Moje specjalizacje
Rekomendowani specjaliści
Ostatnio przeglądani
Specjaliści w regionie
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
|
|
|
|
|
|