|
|
Opinia nr 175696
Miesięczne opóźnienie: Comfoline w umowie napisanej przez siebie ma punkt mówiący o karze umownej za opóźnienie w realizacji - Nie spodziewajcie się, że będą go przestrzegali - o nie... przecież klient się czepia, oni też jak inny klient nie jest gotowy to nie naliczają odsetek (ja byłem gotowy) Dokładność: Szafki skrzypią przy otwieraniu, inne są porysowane pod "ochronną folią" w której przyjechały. Cokół nie sięgał dolnej krawędzi szafki, więc firma postanowiła to naprawić malując górną krawędź cokołu... markerem. Dwa elementy teoretycznie tego samego koloru różnią się o przynajmniej jeden odcień - Odpowiedź Comgoline "aż tak bardzo tego nie widać" Miła obsługa- Do momentu przelania 95% wartości kuchni jest super. Później przestają odpowiadać na maile odbierać telefony. Gwarancja (8lat) - stan na tydzień po odbiorze: - (rysy na zabezpieczonych folią frontach) "W protokole nie było uwag - nie ma gwarancji" lub (źle podłączone oświetlenie w szafkach i luźna bateria przy zlewie) " dobrze przyjedziemy wieczorem..." - minęły 4 dni - brak kontaktu. Nigdy nie próbuj się kontaktować z Comfoline. Miało być sprawnie, dokładnie, terminowo i niedrogo a jest fuszerka jakich mało.
Dodane przez: md
Inne opinie wystawione przez md:
Pozostałe opinie Comfoline Studio mebli kuchennych :
Zobacz również:
|
|
|