Meblomoda Spółka Cywilna
o mnie
zakres usług
moje opinie
moje ogłoszenia
|
Bardzo chciałabym podzielić się swoją pozytywną opinią na temat sklepu internetowego Meblomoda.pl, w którym niedawno zakupiłam narożnik. Moje doświadczenie zakupowe z tą firmą było wyjątkowo satysfakcjonujące, a cały proces od momentu przeglądania asortymentu do dostawy mebla do mojego domu był bezproblemowy.
Komunikacja z obsługą klienta również zasługuje na wyróżnienie. Kiedy miałam pytania dotyczące produktu, szybko otrzymałam odpowiedzi,
Proces zamówienia był łatwy i intuicyjny, a wybór różnych opcji dostawy pozwolił mi wybrać najdogodniejszy termin odbioru. Bardzo doceniam, że mebel został dostarczony dokładnie w ustalonym czasie, a dostawcy byli profesjonalni i dbali o to, aby narożnik został odpowiednio zabezpieczony podczas transportu.
Zdecydowanie polecam sklep Meblomoda.pl każdemu, kto szuka wysokiej jakości mebli w przystępnych cenach. To miejsce, gdzie można znaleźć inspirujący asortyment, doskonałą obsługę klienta i bezpieczne zakupy online. Jestem bardzo zadowolona z mojego zakupu i na pewno wrócę do tego sklepu w przyszłości, gdy będę potrzebować kolejnych mebli do mojego domu. Dziękuję za pozytywne doświadczenie zakupowe! |
|
|
|
Witam, kupiłam kilka lat temu kanapę Niagara i jestem z niej bardzo zadowolona. Nie jestem pracownikiem sklepu, jak sugeruje pan w opinii niżej i mam wrażenie, że to właśnie konkurencja tego sklepu wypisuje te negatywne opinie. Ja polecam ten sklep, bo i obsługa i dbałość o klienta są na najwyższym poziomie, a jakość mebli jest na pewno lepsza niż u konkurencji i ceny są przystępniejsze... |
|
|
|
najlepsze meble, najlepsza obsługa i najlepsze ceny!!!!! Polecam serdecznie. Za niedługo planuję już kolejne zakupy w waszym sklepie :) :) :) |
|
|
|
już drugi raz zamawiam u nich meble, jestem bardzo zadowolona!!! nie dość że zawsze świetna jakość to jeszcze wysyłają tak szybko jak to możliwe. super |
|
|
|
polecam serdecznie. piękne meble, szybka realizacja, bardzo dobry kontakt. Kupowałam tutaj już wiele razy i zawsze jestem i byłam bardzo zadowolona |
|
|
|
Ten sklep nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę. Zakupiony narożnik wykonany jest nieestetycznie, przesunięcia w poduchach siedziska i oparcia, odpadające nóżki, po miesiącu użytkowania odkształcenia w podłokietniku, odszedł cały boczek. Reklamacja z tytułu rękojmi złożona miesiąc po zakupie. Właśnie mija pół roku i mebel nie został naprawiony. Po interwencji Rzecznika Praw Konsumenta zabrany i oddany po dwóch dniach w identycznym stanie jak go zabrali. Poziom kultury Pana z obsługi klienta poniżej wszelkich standardów. |
|
|
|
Super, jak zwykle udane zakupy, bardzo szybka realizacja. Sklep poleciła mi przyjaciółka z pracy i miała całkowitą rację mówiąc że są najlepsi :) |
|
|
|
Ja jestem bardzo zadowolona z zakupów w tym sklepie :) Piękne meble, super jakość, bardzo dobry kontakt ze sklepem i fachowe doradztwo. Polecam serdecznie :) |
|
|
|
Nie polecam!!Cena sofy wysoka,jakość kiepska!Mechanizm rozkładania sofy nie spelnia swoich funkcji.Jednym słowem bubel!Nie polecam !!! |
|
|
|
Wybrałem meble do pokoju, kredens, komodę i stół. W rozmowie z handlowcem powiedziałem, że jestem zainteresowany dostawą mebli wraz z wniesieniem. Z uwagi na gabaryty i ciężar podałem wymiary klatki schodowej, zrobiłem zdjęcia i krótkie filmy wejścia do klatki i biegu schodów. Dostałem zapewnienie, że nie będzie problemu z wniesieniem mebli na III piętro, że konsultował to ze współpracującą firmą kurierska, która dysponuje odpowiednim sprzętem i przyjedzie tylu panów ilu będzie potrzebnych do wniesienia, że mam się niczym nie martwić, że on się tym wszystkim zajął. Meble zostaną wniesione. Wpłaciłem żądaną zaliczkę. Uzgodniliśmy ponadto, że dostawa odbędzie się od poniedziałku do czwartku po godzinie 17-tej. Po kilkunastu dniach informacja, żeby dopłacić resztę kwoty z zamówienia i znowu zapewnienie, że meble zostaną przywiezione i wniesione do mieszkania. I to już koniec przyjemnych informacji. Po kilku dniach dzwoni kurier, że wiezie moje meble i będzie ok. godziny 10 tej. Na moją informację, że można je będzie wnieść dopiero po godzinie 17-tej zabrał meble z powrotem. Kolejna próba dostarczenia - godzina 14-ta i znowu powrót. Kolejny przyjazd i po wniesieniu nóg i blatu stołu okazuje się, że komodę i kredens mam wnieść sobie sam. Konsultacje z handlowcem i znowu zapewnienia, że dzwonił, że rozmawiał, że mam się niczym nie martwić. Meble wróciły do magazynu. Dzisiaj odebrałem telefon z firmy kurierskiej z informacja, że nie podejmują się wniesienia mebli, że mogą je zostawić przed klatką schodową (na deszczu!).
Tak się zastanawiam czy to były udane zakupy? Kto kogo oszukuje? Handlowiec firmę kurierską, firma kurierska handlowca czy wszyscy mnie? Firma kurierska nazywa się \"ZADBANO\". Zadbano, tylko dlaczego nie o klienta?
Zazdroszczę wszystkim, którzy wpisali pozytywne opinie. |
|
|
|
Wystawiłam negatywa, ponieważ jestem bardzo niezadowolona z zaistniałej sytuacji. Kupiłam kanapę na zamówienie robioną indywidualne, dopłaciłam do lepszej jakości tkaniny, całość była dobrze przyjęta i omówiona ze sprzedawcą. Niestety problem pojawił się w monecie dostarczenia mebla.
Kanapa była ostreczowana, panowie wnieśli transport i okazało się na starcie, że listwa niezbędna do rozłożenia kanapy na której znajdują się kółeczka jest całkowicie urwana!
Reasumując otrzymałam nowy mebel ale uszkodzony nie z mojej winy!!!... Trafiłam do działu reklamacji i ostatecznie czekam...! |
|
|
|
Niestety ale nie można dać żadnej gwiazdki bo nie zasługują na ani jedną.
W sklepie brak jakiejkolwiek obsługi, wszyscy siedzą po kontach i unikają klientów. Dlatego zamówienie złożyłam przez internet. Złożyłem zamówienie, po kilku mailach z prośbą o umowę otrzymałem potwierdzenie wraz z informacją że meble otrzymam za 6 tygodni. Tygodnie mijały i nikt się ze mną nie kontaktował. Po kilku mailach zadzwoniono do mnie, z informacją że po otrzymaniu zwrotnej wiadomości od producenta ustosunkują się do mojego pytania o zamówienie. Mijają kolejne tygodnie i nic. Po kolejnych mailach i braku konkretnej informacji wypowiedziałem umowę i poprosiłem o zwrot zapłaconej kwoty z uwagi na niewywiązanie się z umowy zamówienia. Telefon był natychmiast z tłumaczeniem że to nie ich wina tylko producenta i mam dać im szansę. Meble miałem mieć, z grubym zapasem, na Wielkanoc, minęła majówka, już prawie czerwiec a ja nie mam mebli, rekompensaty, pieniędzy z odsetkami, ani przede wszystkim najprostszego przepraszam. Niestety na opinie o sklepie spojrzałem dopiero po fakcie i muszę stwierdzić, że taki \"ich styl\" obsługi i traktowania klienta. NIE POLECAM, UWAŻAJCIE, OMIJAJCIE WIELKIM ŁUKIEM!!! |
|
|
|
Jestem bardzo zadowolony z poziomu obsługi jak i jakości oferowanych mebli, wiem jedno, w przypadku potrzeby zakupu kolejnej rzeczy z przemysłu meblarskiego, pierwsze kroki skieruję tu, dopiero jak by się okazało, że akurat nie ma takiego mebla jak szukam, to udam się gdzie indziej |
|
|
|
O sklepie dowiedziałem się od koleżanki i przy okazji bytności w pobliżu postanowiłem wjechać i zobaczyć co i jak. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, bo znalazłem tam dwie rzeczy o których od dawna marzyłem by je kupić i zawsze jak na nie trafiałem, to nie było mojego koloru, bardzo specyficznego, a tu \"złoty strzał\" |
|
|
|
Moim zdaniem jeden z najlepiej zaopatrzonych sklepów tego rodzaju w okolicy, Bardzo miła i bardzo uprzejma obsługa. Dla ,mnie wzór jak to powinno wyglądać w innych sklepach |
|
|
|
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Pierwsza klasa, ja w każdym razie jestem bardzo zadowolony. Bardzo miła obsługa, jakość mebli wysoka. Naprawdę pierwsza klasa |
|
|
|
Jak dla mnie to wzór profesjonalizmu obsługi i jakości sprzedawanego towaru. Nie był to pierwszy sklep który odwiedziłam, ale okazał się ostatnim. Więcej po prostu nie musiałam szukać, a wybór okazał się całkowicie trafiony |
|
|
|
Wreszcie znalazłam to czego szukałam, I to dla mnie najważniejsze. Wiem, że sklepów tego rodzaju są setki, nie mniej to właśnie TU znalazłam stolik o jaki mi chodziło. Brak zastrzeżeń co do poziomu obsługi. Było miło, z kulturą i koniecznym dystansem, |
|
|
|
Jak opisałem wyżej moja opinia dot. jakości obsługi klienta przez kierownika magazynu Meblomoda w Plewiskach przy ul. Południowej w dobie pandemii jest wysoce naganna. |
|
|
|
Mimo dokonanej wpłaty na konto firmowe za zamówiony mebel (przy sobie posiadałem dowód dokonanego przelewu bankowego) kierownik magazynu Meblomody w Plewiskach przy ul. Południowej 59 odmówił wydania towaru. Na to miast za proponował mi dokonanie podwójnej opłaty za zamówiony towar przez system Payu. Uważam takie zachowanie kierownika magazynu Meblomoda w dobie pandemi za skandaliczne. |
|
|
|
Tragedia. Przysłali mebel w innym kolorze i to nie odcieniu tylko jasny zamiast ciemnego. Odrzucają reklamację wciskając, że to dobry kolor. |
|
|
|
Witam, kupiłem u nich 2 rozkładane kanapy produkowane przez nich samych. Koszt ok 5k. Po3 latach ekoskora najwyższej odporności zaczęła się robić jkansflaczaly balon i zlazic. Po grzecznej próbie załatwienia sprawy i naprawy u producenta czyli w meblomodzie dostałem informację, że naprawa bedsiek osztowac 3.5k. Haha, dziadostwo, oszustwo i podejście podobne do rządzących. Nie polecam i nie mam zamiaru już z ich usług korzystać. Gwarancja do bramy i się nie znamy, jeśli liczą ze każdy klient tylko raz u nich kupi, to ich koniec może być szybszy niż im się wydaje |
|
|
|
Sklep aspirujący być marka premium i rzeczywiście trochę fajnych produktów można w nim znaleźć. Ale po głębszym poznaniu niestety czar pryska. A klimat tworzą ludzie. Zwróciłem się z uprzejma prośba zeby wymienili mi materiał obiciowy na kupionej u Nich bankietce która jest zaznaczę produktem MebloMody. Skracając mocno opowieść potraktowali nie jak zawracającego przysłowiowa gitarę natręta którego czego czym prędzej zbyć słowem klucz nie robimy. Poprosiłem o namiar na producenta tkaniny obiciowej ze zamówię sam i oddam do tapicera na mieście. Pan nie raczył odpowiedzieć nawet. Smutne ze w dobie pandemii gdzie branża meblowa utyskuje nad swoim losem , w Meblo Moda panuje styl rodem z PRL. Nie ma nie należy, nie przysługuje, a jak jest w magazynie to napewno jest zepsute. Rozczarowany . |
|
|
|
Pozytywne opinie wystawiają wyłącznie osoby pracujące w Meblomoda lub które zakupiły meble przez nich niewyprodukowane. Zanim pokażę na wszystkich portalach szwy wykonane na meblu skórzanym którego nie przyjąłem (teraz drugi raz odesłany z powrotem), to tylko dlatego ,ze każdy może mieć pracownika który źle wykona swoja pracę. Choć usłyszałem już ,że taka technologia ,że wszystko jest OK. Ostatecznie czekam na naprawę partackiej roboty lub zwrot zaliczki. Jak firma Meblomoda wykona naprawę i podejdzie do sprawy, poinformuję wszystkich na wszystkich forach internetowych. Oczywiście aby nie być gołosłownym jestem po konsultacjach z 2 firmami tapicerskimi. |
|
|
|
Bardzo polecam wszystkim kanapę Niagara. Kupiłam ją ponad pół roku temu i nie żałuję, bo ma wiele zalet: estetyczne wykonanie, materiał plamoodporny (moja kotka już to przetestowała... :) ), lekka przy przesuwaniu w czasie porządków, i najważniejsze bardzo, bardzo wygodna: można na niej spać wygodnie nawet bez rozkładania, a po rozłożeniu jest bardzo dużo miejsca dla dwóch osób. Polecam wszystkim. |
|
|
|
Bardzo polecam! Kupiłam stół, który mięli na magazynie więc nawet nie musiałam czekać, w super cenie. Wrócę po krzesła Glamour. Pozdrawiam Marta |
|
|
|
Tragedia! od X czasu zamawiam rzeczy przez internet, NIGDY z taką beznadzieja się nie spotkałem. Namawiam wszystkich żeby się zastanowili zanim coś kupią w tej ,,FIRMIE''!!!!. Ja zacząłem proces reklamacji mebli ok m-ca temu. Widzę że wygadywanie przez pracowników tej Firmy zadzwonimy ,proszę czekać, KŁAMSTWO itp.,jest na porządku dziennym.Najwyraźniej nikt jeszcze z niezadowolonych klientów porządku nie zrobił. W cywilizowanym Państwie Prawa takie rzeczy nie mogą mieć miejsca. |
|
|
|
Jeżeli pomógł mój wcześniejszy wpis, to znaczy, że zależy im na dobrej opinii o sklepie, wiec dobrze to o nich świadczy. Dzisiaj pan serwisant naprawił mi kanapę Niagara i rzeczowo wyjaśnił w czym był problem. Usługa była darmowa chociaż mam wrażenie, że to ja zawiniłam... Przy okazji dowiedziałam się, że właściciel bardzo dba o pracowników i jest im życzliwy - no, brawo, brawo, bo to rzadkość. Wreszcie będę mogła wyspać się na mojej ukochanej Niagarze, bardzo wygodnej i estetycznej. Mogę ją wszystkim polecić bez żadnych zarzutów. Już wcześniej upatrzyłam sobie w tym sklepie wysoką, wąską szafkę na moje mulinki, wiec niedługo się po nią wybiorę :) |
|
|
|
Szczerze odradzam ten sklep. W styczniu kupiłam kanapę Niagara a w maju juz był zepsuty system otwierania kanapy. Od tygodnia czekam na serwisanta mimo, że mieszkam bliziutko. Reklamowałam 3x telefonicznie i 1 raz e-mailem i nic ! W czasie ostatniej rozmowy ekspedientka rzuciła słuchawką ! Owszem, w czasie zakupów są pomocni, żeby wcisnąć towar, ale potem olewają klienta i są niegrzeczni - ładnie mówiąc... Negatywnych opinie jest bardzo dużo w necie, żałuję, że nie przeczytałam ich wcześniej... |
|
|
|
Bardzo fajne meble w dobrej cenie :) Kupiłam narożnik BRIO i jestem z niego dumna. Jest bardzo wygodny i piękny!!! polecam sklep i meble!!!!!!! |
|
|
|
Jesteśmy super zadowoleni. Meble gotowe po 3 tygodniach mimo ze na zamówieniu podali nam 4-6 tyg. Dobra jakość, meble wniesione ustawione. POLECAM |
|
|
|
Meble doszły - czas oczekiwania był dość długi lecz zostaliśmy o tym poinformowani. Niestety przy dostawie okazało się że nie ma wewnętrznych półek z komody - pan kurier spisał protokół, zrobił dokumentację fotograficzną. Od razu zadzwoniłam do sklepu poinformować o tym fakcie - dostałam info że sprawa zostanie załatwiona i w ciągu 2 tygodni półki będą u nas, po miesiącu napisałam maila, zadzwoniłam, znów czas oczekiwania, dopiero gdy poprosiłam o rozmowę z kierownikiem - półki dotarły (po dwóch miesiącach proszenia i dopominania) - NIESTETY NIE TE CO TRZEBA !!!! jesteśmy bardzo zawiedzeni gdyż meble kosztowały 13 000 zł i posiadamy komodę praktycznie nieużyteczną - bez półek, lecz nie mamy siły już się kłócić - dodam że nikt ze sklepu nawet nie zadzwonił dopytać czy sprawa została załatwiona. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: MebloModa
|
320702 |
Szanowna Pani,
prosimy o podanie numeru umowy oraz symbolu mebla, postaramy się wyjaśnić sytuację.
Zapewniamy, że dopilnujemy żeby półki do Państwa dotarły, zgodnie z zapisami zawartymi na umowie. |
|
|
|
To najgorsza firma z jaką się spotkałam. Na zamówienie czekam przeszło 4 tygodnie i codzienne słyszę : jutro dostawa. Nigdy nie ma kierownika, szefa firmy, żeby wyjaśnić dlaczego nie zrealizowano mojego zamówienia tak jak obiecywano czyli po 10 dniach. Szkoda, że opinię o tej firmie przeczytałam po złożeniu zamówienia - potwierdziła tylko to przeżywam teraz czyli dziesiątki telefonów do " Meblomoda" i żadnej reakcji . NIE POLEAM CHYBA, ŻE KTOŚ LUBI SIĘ DENERWOWAĆ! |
|
|
|
Jestem bardzo zadowolona z zamówionych mebli. Szafa i sofa. Pięknie zdobią pokój, a sofa jest bardzo wygodna, że aż się nie chce wstawać. Transport w porządku, wszystko z idealnym stanie. Cenowo dobrze. Polecam zdecydowanie! |
|
|
|
Nie polecam tej "cudownej" firmy pieniądze za meble oczywiśćie wzięli ale meble przyjechały w stanie tragicznym tj. potwornie brudne(chyba prosto ze stodoły) i do tego uszkodzone, oczywiście reklamacje przyjęli ale trwa to bez końca trzeba się dobijać a i tak maja to gdzieś,od lutego to już" trochę"trwa i końca nie widać!!!!!!!!NIE KUPUJCIE TAM MOŻE JAK STRACĄ KLIENTÓW TO SIĘ KTOŚ OBUDZI!!!!!!! SKANDAL |
|
|
|
Bardzo duży wybór ciekawych mebli, sama miałam problem na które ostatecznie się zdecydować, bo były dwa takie komplety, które podbiły moje serce. Dla mnie sklep ma naprawdę interesującą ofertę. |
|
|
|
Świetny sklep, dużo ciekawych propozycji mebli do domu w nowoczesnym stylu. Bardzo mi się podoba oferta, mogę polecić każdemu kto lubi gustownie urządzone wnętrza. |
|
|
|
Niestety jesteśmy bardzo niezadowoleni. Zamówiliśmy sofę i fotel czekamy 4 tygodnie, od 4 dni próbujemy dowiedzieć się od pracowników obsługi sklepu kiedy otrzymamy meble, bo termin sie kończy..dzwonimy i codziennie otrzymujemy informację, że brak danych z produkcji. Jak dla mnie, jest to bardzo nieprofesjonalne traktowanie Klienta, nikt do nas nie oddzwania, nadal nie mamy informacji kiedy dostaniemy meble.. w końcu pracownik podał nam numer na produkcję! przecież to jedna firma, powinni sami zdobyć takie informacje i poinformować Klienta kiedy otrzyma produkt za który już zapłacił... Nie polecam. |
|
|
|
Skompletowałam sobie piękna sypialnię z meblomody. Musze pochwalić pracowników sklepu, którzy byli bardzo pomocni i chętni do tego, żeby doradzić. |
|
|
|
Polecam sklep. Miła i szybka obsługa klienta, ceny dobre. Meble kupione w tym sklepie sprawdzają się bardzo dobrze. Mimo codziennego użytkowania wyglądają jak nowe. |
|
|
|
Wspaniale prezentujące się meble. Zainwestowałam w odświeżenie stylu swojej sypialni i odtąd ciężko mi jest stąd wychodzić. Naprawdę wysoka jakość i boska prezencja. |
|
|
|
Wspaniały sklep, przede wszystkim bardzo nowoczesne i stylowe meble, a co za tym idzie dają powiew świeżości każdemu pomieszczeniu, w którym przewidywane są zmiany. Meble wysokiej jakości. Zawsze tu kupuję! |
|
|
|
Bardzo eleganckie meble, które umożliwiają umeblować pokój w bardzo nowoczesnym stylu. Wysoka jakość za niewielkie pieniądze, no i od razu lepsze samopoczucie:) |
|
|
|
Bardzo piękne meble, nowoczesne i stylowe. Robią wrażenie. Umeblowałam z nimi sypialnię, odtąd to moje ulubione miejsce w domu:)Polecam serdecznie. |
|
|
|
super obsługa i jakość wykonania naszego narożnika, szybka realizacja i rzetelne podejście do klienta, potrafią super doradzić i podpowiedzieć tkanina którą polecali jest super. |
|
|
|
Też polecam sklep Meblomoda. Naprawdę fajny. Ogromny wybór przeróżnych mebli. Mają fajnie zrobioną stronę internetową, dzięki czemu łatwo jest znaleźć to, czego konkretnie się szuka. |
|
|
|
Super sklep. Mają ogromny wybór mebli, można cudownie urządzić z nimi mieszkanie, a co najważniejsze - są dobrej jakości, solidne i w dobrej cenie! |
|
|
|
zakochałam się w tych meblach i w tym sklepie. rewelacyjne ceny, jakość i obsługa. |
|
|
|
Sympatyczna i pomocna obsługa, dobrali mi idealny kolor sypialni i przede wszystkim super wygodny materac. Jestem zachwycona i na pewno wrócę po resztę mebli do mojego mieszkanka:) |
|
|
|
Kupowałam w meblomoda meble dla syna, kolekcja juppi white. Są ładne, funkcjonalne i solidne. Sklep godny polecenia nie tylko dla osób poszukujących mebli dla dzieci. W ofercie mają też fajne kolekcje do salonu czy sypialni. |
|
|
Zakres usług
Promuj profil
Użytkownik nie udostępnił danych.
Moje specjalizacje
Rekomendowani specjaliści
Ostatnio przeglądani
Specjaliści w regionie
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
|
|
|
|
|
|