Ovo. Salon mebli
o mnie
zakres usług
moje opinie
moje ogłoszenia
|
Wszystko sprawnie poszło. Materac jest super! Dziękuje. Polecam wszystkim sklep OVO meble. Nie wiem skąd te złe komentarze. No ale niestety czasem trafiają się ludzie którzy nie rozumieją że może być lekkie opóźnienie. Sam prowadzę firmę i wiem co potrafią wypisywać ludzie. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: AM
|
470439 |
Oczywiście, że lekkie opoźnienia się zdarzają. Ja nie prowadzę własnej firmy, ale pracuję w obsłudze klienta i nie rozumiem, jak mozna nie informować klienta o opóźnieniach. Kontakt z firmą jest utrudniony. Pracownicy umywają ręce („to nie ja, to inny pracownik, ja nic nie wiem”). To nie jest prawidłowe traktowanie klienta. |
|
|
|
Obalam wszystkie negatywne opinie o sklepie OVOmeble. Po przeczytaniu wszystkich opinii miałam bardzo duże obawy czy podjęłam dobrą decyzję kupując łóżko w tym sklepie. Zastanawiałam się, czy łóżko będzie nowe, czy nie będzie uszkodzone, czy będzie wyglądało solidne tak jak na ekspozycji, kiedy przyjedzie. NIEPOTRZEBNIE, cały niepokój minął kiedy przesympatyczni Panowie z firmy OVOmeble wnieśli i złożyli łóżko w mojej sypialni. Towar jaki widziałam w sklepie, taki dostarczono mi do domu. W poniedziałek udałam się do sklepu, we wtorek skontaktowałam się z właścicielką p. Moniką, w środę podpisałam umowę, a w sobotę w dogodnych godzinach dla mnie przywieziono mi łóżko do domu, 30 km od Warszawy. Dziękuję za miłą i wiarygodną obsługę, za rabat i dotrzymanie terminu a nawet w moim przypadku to przed terminu. |
|
|
|
Nieuczciwa firma!!! Nie podejmujcie współpracy! Nie przelewajcie pieniędzy!!! Podpisaliśmy umowę na początku września, łóżko z materacem miało być gotowe w dwa tygodnie. Teraz jest koniec listopada, a my nie mamy ani łóżka ani naszych pieniędzy. Właścicielka firmy Monika Błońska do tej pory nie chce oddać nam pieniędzy. Nawet nic nie tłumaczą czy chociażby nie wymyślają kolejnego kłamstwa, że za chwilę łóżko będzie gotowe. Kradzież musieliśmy zgłosić na policję i założyć sprawę w sądzie. Przestrzegamy! Nie przelewajcie pieniędzy! |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Patrycja
|
450778 |
Zgadzam sie z opinią. Nie przelewajcie pieniędzy. Proszę o kontakt na maila. Mnie również firma oszukała. Łożko nie przyjeżdża a pani Monika nie chce oddać pieniedzy. |
|
|
|
Bardzo profesjonalna obsługa w osobie Pana Andrzeja, który fachowo mi doradził i pomógł podjąc decyzję. Kupowałam łóżko i materac w nietypowym wymiarze. Montaż w terminie, szybko i sprawnie. Jestem zadowolona, pozdrawiam Anna |
|
|
|
Polecam. Bardzo dobry i wygodny materac. Szybka realizacja i fachowa obsługa. Od razu wiedzieli jaki dla mnie będzie odpoiedni materac. Nie mam pojęcia skąd złe opinie. Ładnie i czysto. |
|
|
|
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM wszystkie salony mebli OVO! Sprzedawcy niekompetentni, kontakt zarówno przed, jak i po zakupowy żaden, a gwarancja to zwykła fikcja! W przypadku najbardziej banalnych zgłoszeń reklamacyjnych, właścicielka OVO umywa ręce i pierwsze co robi, to przekierowuje klienta do producenta, zgłoszone reklamacje ciągną się w nieskończoność, a OVO nie respektuje żadnych praw konsumenta! |
|
|
|
NIEUCZCIWY SPRZEDAWCA.Co innego mówią co innego sprzedają.NIE DOTRZYMUJĄ UMOWY. ODMAWIAJĄ PRZYJĘCIA REKLAMACJI. BRAK KONTAKTU Z PRZEŁOŻONYMI.
TYLKO DO KIEROWCY I KOLEGI SPRZEDAWCY. NIE POLECAM. SAME KŁOPOTY. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Maciej
|
326334 |
Tak myślałem że otrzymam niesłusznie negatywną opinię. Dlatego muszę wytłumaczyć cała sytuację. Materace były z ekspozycji na wyprzedaży z lekkimi ubrudzeniami i z jedną może dwoma zaciągniętymi nitkami. Wnętrze jest nie naruszone a materace były obniżone o ponad 30%. Pan który odbierał materace miał zgodnie z ustaleniami obejrzeć i stwierdzić czy je przyjmuje. Skoro je zabrał tzn. że zaakceptował ich stan. Zwrot został wyjątkowo uznany.A z mojej strony taka rada aby następnym razem oglądać towar który jest z ekspozycji bo on nigdy nie będzie nowy. Pozdrawiam |
|
|
|
Polecam firme OVO. Materac wygodny i udało się kupić w dobrej cenie. Bardzo duży wybór przez co spędziłem prawie dwie godziny na salonie. Wybrałem w końcu Air massage memory i polecam go wszystkim czytającym! |
|
|
|
Co ciekawe po pojawieniu się opinii negatywnych, natychmiast pojawiają się opinie pozytywne. Zdecydowanie odradzam zakupy w sieci OVO. Niski poziom obsługi w sklepach, niekompetencja i brak reakcji na reklamację. |
|
|
|
Jestem bardzo zadowolona z firmy OVO meble. Łóżko i materac przyjechały nawet przed terminem. Ekipa transportowa bardzo miła i doświadczona. Łóżko zmontowali mi w pół godziny. Polecam |
|
|
|
Zakupiłem materac Estate firmy Foster. Bałem się że wydam kupe kasy i nie będe zadowolony. Użyam już go 2 miesiące i jestem przeszczęśliwy! Polecam gorąco OVO meble. Obsługa miła i obeznana w tych materacach. |
|
|
|
Kupilem w zeszlym tygodniu materac Air "jakis tam". Rewelka. Pierwszy materac na ktorym sie wreszcie wysypiam. Polecam ten materac wszystkim kupujacym. |
|
|
|
Zdecydowanie najlepszy Salon w jakim robiłam zakupy. Ja zakupiłam łóżko i materac i jestem bardzo zadowolona. W domu łóżko prezentuje się jeszcze lepiej niż to sobie wyobrażałam. A materac air massage jest po prostu boskii. Polecam i Pozdrawiam. Ela |
|
|
|
Zdecydowanie odradzam zakupy w tej firmie. Mimo zgłoszenia reklamacji ponad dwa miesiące temu, do dziś nie naprawiono mi uszkodzonego stelaża do łóżka. Wina sklepu została uznana pisemnie, mimo to nie usunięto szkody. W momencie składania zamówienia pracownicy są mili, a w przypadku problemów opryskliwi. Podsumowując: szkoda zdrowia na zakupy w firmie OVO. |
|
|
|
Nikomu nie polecam zakupów w salonie mebli OVO. Zamówiłam łóżko 22 marca, zgodnie z informacją na zamówieniu czas realizacji to 30 dni roboczych, czyli łóżko powinno być u mnie 5 maja. Gdy 17 maja zadzwoniłam do salonu dowiedziałam się, że oni nic nie wiedzą i że powinnam dzwonić do magazynu. Po kilku kolejnych telefonach usłyszałam, że łóżko będzie w pierwszym tygodniu czerwca. 17 maja dzwoniłam również do Pani Moniki Błońskiej, właścicielki salonu, z zapytaniem, czemu nikt nie poinformował mnie o opóźnieniu i jaką formę rekompensaty przewiduje firma. Pani miała sprawdzić jak wygląda sytuacja i oddzwonić do mnie dnia następnego. Na telefon czekałam do 20 maja i w końcu sama zadzwoniłam ponownie do Pani Moniki - usłyszałam wtedy od niej, "o zapomniałam", nawet bez żadnego przepraszam. Na łóżko czekam, nie wiem kiedy przyjdzie, ale w międzyczasie każdemu odradzam współpracę z tą firmą - szkoda nerwów. |
|
|
|
Przed chwilą przeczytałam opinię o meblach z litego drewna. Kupiłam dębową komodę i witrynę, które świetnie wkomponowują się w moją jadalnię. Meble wyglądają wręcz cudnie. Cieszę się, że je kupiłam. |
|
|
|
Zakupione meble bukowe prezentują się super! Zachęciło nas to że meble są całe z litego drewna co niestety jest już rzadkością:/ Polecamy Salon OVO Meble |
|
|
|
Kupilismy z zona lozko madison w kolorze bezowym. Idealnie pasuje do naszej sypialni. Pozdrawiamy Pana Sprzedawce z salonu. Przyjdziemy jeszcze kupic materac. :) |
|
|
|
Wczoraj przywieziono do mnie łóżko drewniane, materac i poduszkę. Łóżko jest fajne, materac i poduszka wygodne. Panowie z transportu mili i szybko zmontowali elementy łóżka. Jestem zadowolona, bo moje zamówienie zostało zrealizowane wcześniej niż się spodziewałam. |
|
|
|
Cześć wszystkim! To jaki rabacik otrzymałem na materac Perdormire to szok. Żaden inny sklep nawet nie próbował mnie jakoś zachęcić do zakupu a tu miła niespodzianka. Nie dość że dowiedziałem się bardzo dużo o materacach to jeszcze w dodatku dostałem dobrą cenę. Coś mi się zdaje że negatywy są od konkurencji. |
|
|
|
Skorzystałem z okazji i kupiłem meble z ekspozycji z solidnym rabatem:) Jak dla mnie obsługa była miła i profesjonalna więc daje pozytywną opinię |
|
|
|
A ja jestem zadowolony. Kupiłem w Ovo materac i wreszcie się wysypiam. Cieszę się, że tam trafiłem, bo Pan który mi doradzał pomógł mi podjąć słuszną decyzję. |
|
|
|
Polecam firme OVO Meble bardzo dobra obsługa.
Trzymają się terminów.
Ciekawe meble każdy znajdzie coś dla siebie.
Kupiłem łużko + materac jestem bardzo zadowolona z zakupu i obsługi Pana Grzegorza.
GORĄCO POLECAM |
|
|
|
Polecam! Materac miał być do 3 tygodni a był już po 3 dniach. Jestem zadowolony z obsługi jak i z materaca. Zakupiłem Gran Sono. Trochę kosztował ale wszystkim śmiało mogę go polecić. |
|
|
|
Bardzo miła obsługa. Jestem zadowolona z mebli i jestem zdziwiona że ten salon kiedyś miał złe opinie. Osobiście Polecam i na pewno do nich jeszcze wrócę. |
|
|
|
Jestem stałym klientem Ovo i gdy wybierałem materac zauważyłem zmiany personalne na duży plus oczywiście. Firma widocznie wyciągnęła wnioski. Umowa przejrzysta z wszystkimi potrzebnymi informacjami i numerami telefonu. Obsługa bardzo miła i kulturalna. Materac przyjechał bardzo szybko. Transport również inny. Mogę śmiało polecić wszystkim zakupy w tym salonie. |
|
|
|
Nie polecam firmy - STRZEŻCIE SIĘ! Umowa bardzo niekorzystna dla klienta, opóźnienie w realizacji! Brak kontaktu do osób pracujących w firmie! |
|
|
|
Zamówienie nr 27/01/MT 2015 Jagiellońska - Warszawa. Nie polecam zamawiania w tej firmie. Kontakt utrudniony. 05.03.2015 próba uzyskania informacji i w tym dniu odrzucanie rozmowy telefonicznej. Nie wywiązywanie się z terminu dostawy. Zgodnie z umową przewidują opóźnienia ale nie wiedzą gdzie w danym dniu znajduje się zamówiony towar i nie potrafią określić dokładnej daty dostawy powołując się na błąd ludzki.
I wyobraźcie sobie co wyszło? łóżko przyjechało po terminie ( bez kompletów śrub do skręcenia). Informowałam wcześniej, żeby pani która zapomniała wysłać zamówienia nie zapomniała o szufladzie na pościel z kółkami kauczukowymi i oczywiście zapomniano. Po moim dzisiejszym mailu i podaniu terminu do 25.03.2015 nikt nie zadzwonił. Jedynie mailowo przesunięto termin szuflady na sobotę tj. 28.03.2015. To lekka kpina. Zobaczymy czy się odezwą i czy szuflada będzie w odpowiednim kolorze i z kółkami kauczukowymi. W środę poinformuję jak sprawa się toczy. Jeśli dalej będą tak postępować z klientem to oddaję sprawę do rzecznika praw konsumenta i na forum podam nazwiska kto tak dba o klienta. |
|
|
|
Zamówienie nr 27/01/MT 2015 Jagiellońska - Warszawa. Nie polecam zamawiania w tej firmie.
Kontakt utrudniony. 05.03.2015 próba uzyskania informacji i w tym dniu odrzucanie rozmowy telefonicznej.
Nie wywiązywanie się z terminu dostawy. Zgodnie z umową przewidują opóźnienia ale nie wiedzą gdzie w danym dniu znajduje się zamówiony towar i nie potrafią określić dokładnej daty dostawy powołując się na błąd ludzki. |
|
|
|
Nabrałam się, nikomu nie polecam tego sklepu. Łóżko skrzypi przy najmniejszym nawet ruchu i całe się chwieje. Spodziewałam sie czegoś zupełnie innego :( |
|
|
|
Meble godna pozalowania, nie mówiąc już o kulturze i higienie osobistej Pana reprezentującego firme..................................... |
|
|
|
wadliwe meble (mebel już przyjechał uszkodzony, a w ciągu dwóch miesięcy składałam trzy reklamacje!!!), problemy z reklamacjami, ignorowanie klienta. |
|
|
Zakres usług
Promuj profil
Użytkownik nie udostępnił danych.
Moje specjalizacje
Rekomendowani specjaliści
Ostatnio przeglądani
Specjaliści w regionie
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
|
|
|
|
|
|