|
|
Opinia nr 162490
Zamówienie nr 27/01/MT 2015 Jagiellońska - Warszawa. Nie polecam zamawiania w tej firmie. Kontakt utrudniony. 05.03.2015 próba uzyskania informacji i w tym dniu odrzucanie rozmowy telefonicznej. Nie wywiązywanie się z terminu dostawy. Zgodnie z umową przewidują opóźnienia ale nie wiedzą gdzie w danym dniu znajduje się zamówiony towar i nie potrafią określić dokładnej daty dostawy powołując się na błąd ludzki.
I wyobraźcie sobie co wyszło? łóżko przyjechało po terminie ( bez kompletów śrub do skręcenia). Informowałam wcześniej, żeby pani która zapomniała wysłać zamówienia nie zapomniała o szufladzie na pościel z kółkami kauczukowymi i oczywiście zapomniano. Po moim dzisiejszym mailu i podaniu terminu do 25.03.2015 nikt nie zadzwonił. Jedynie mailowo przesunięto termin szuflady na sobotę tj. 28.03.2015. To lekka kpina. Zobaczymy czy się odezwą i czy szuflada będzie w odpowiednim kolorze i z kółkami kauczukowymi. W środę poinformuję jak sprawa się toczy. Jeśli dalej będą tak postępować z klientem to oddaję sprawę do rzecznika praw konsumenta i na forum podam nazwiska kto tak dba o klienta.
Dodane przez: Zraniony klient
Pozostałe opinie Ovo. Salon mebli:
Zobacz również:
|
|
|