informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się |
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
wybierz kategorię
 
 
  Opinia nr 357778
Kupiłem nowy odkurzacz Zelmer, który okazał się wadliwy. Zmuszony skorzystać z serwisu wybrałem, wydawało by się dobry, bo autoryzowany, serwis z programu "golden service". Po dwóch tygodniach odebrałem odkurzacz. Jednak po przyjściu do domu okazało się, że usterka nie została naprawiona. Podejście drugie i czas oczekiwania kolejne 3 tygodnie. Efekt? To samo! Mimo zapewnień usterka nie została usunięta. Ponieważ miałem dość zabawy w kotka i myszkę zabrałem się za naprawę sam. Zajęło mi to 15 minut i odkurzacz działa jak nowy! Ogólnie NIE POLECAM tego serwisu. Straciłem tylko 5 tygodni (odkurzacz był dłużej w serwisie, niż u mnie w domu). Do tego obsługa, mimo że miła to bardzo nieprofesjonalna. 1. Nie jest w stanie zdiagnozować i naprawić prostej usterki, mimo że przy oddawaniu odkurzacza wyraźnie zaznaczyłem w czym jest problem. 2. Twierdzą, że usterka jest usunięta, podczas gdy pierwszy test ujawnia wadę (jak widać mój przypadek nie jest jedyny). 3. Nie informują o naprawie urządzenia, mimo że przy oddawaniu sprzętu zapewniają, że skontaktują się gdy tylko będzie gotowe. Później po wielu próbach dodzwonienia się człowiek dowiaduje się, że jego sprzęt już dawno czeka na odbiór. To nie jest jednostkowy przypadek - zostawia niesmak. 4. Wiedza techniczna na temat sprzętu również jest, mówiąc delikatnie, niepełna. (Np. twierdzenie, że TV steruje pilotem...) To bardzo obniża zaufanie i pogląd na "profesjonalizm" zakładu. 5. Korzystając z możliwości programu golden service wziąłem odkurzacz zastępczy. Po rozpakowaniu urządzenia, okazało się, że nie da się go używać (brak jednego kółka to pestka). Szkoda czasu i nerwów.
   Dodane przez: AP




  Inne opinie wystawione przez AP:



  Pozostałe opinie Jurmar. Naprawa AGD. Sprzedaż części zamiennych:


  Zobacz również:



Specjaliści w regionie Specjaliści w Twojej okolicy Bud24.PL
dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podlaskie podkarpackie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie kontakt współpraca reklama regulamin
Informacja budowlana Bydgoszcz Informacja budowlana Bisłystok Informacja budowlana Gdańsk Informacja budowlana Katowice Informacja budowlana Kielce Informacja budowlana Kraków Informacja budowlana Lublin Informacja budowlana Łódź Informacja budowlana Olsztyn Informacja budowlana Opole Informacja budowlana Poznań Informacja budowlana Rzeszów Informacja budowlana Szczecin Informacja budowlana Warszawa Informacja budowlana Wrocław Informacja budowlana Zielona Góra
kontakt współpraca reklama regulamin
Wszelkie prawa zastrzeżone © Bud24.PL 2012