Jurmar. Naprawa AGD. Sprzedaż części zamiennych
o mnie
zakres usług
moje opinie
moje ogłoszenia
|
wszystko w porzadku żelazko tefal naprawione w ramach gwarancji szybko i sprawnie. miła obsługa. jedyny minus to zbytnio nie ma gdzie parkować. |
|
|
|
Witam.
Serwis sprawny. Znaja sie na rzeczy. Ale jest jeden problem. Oddawalem odkurzacz, ktory przestal nagle dzialac. Powiedziano mi, ze koszt nie przekroczy 80,- zl. Jesli by przekroczyl, to zadzwonia co dalej robic. Mialem nadzieje ze 80 zl to max.koszt w przypadku jakiejs powazniejszej naprawy ( biorac pod uwage cene nowego sprzetu na rynku). U mnie okazalo sie,ze nie kontaktuje przewod i trzeba go zlutowac. Wiec spodziewalem sie,ze to kwestia kilkunastu zlotych. Mylilem sie. Uwazajcie, nalezy ich traktowac tak, ze kazda naprawa nawet minimalna bedzie kosztowac min. 80 zl. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Jurek
|
360746 |
Przepraszam bardzo, ale trochę się dziwię, jak można odnosić cenę ew. usługi (naprawy) do ceny nowego sprzętu. Technologia produkcyjna w dzisiejszych czasach maksymalizująca totalnie zyski sprawia, że w większości przypadków poważniejszych awarii koszt naprawy przekracza cenę sprzętu. Stąd też wynika wstępne podawanie ew. maksymalnego kosztu naprawy i jego weryfikacja, aby klient zdecydował, co mu się opłaca.
Oczekiwanie, że coś zostanie naprawione za kilkanaście złotych wynika z całkowitej niewiedzy o prowadzeniu jakiejkolwiek działalności zarobkowej, a trochę też (przepraszam, ale to jest fakt) z braku wyobraźni, lub też chwilowym zastanowieniem się nad tym.
Utrzymanie jakiejkolwiek działalności usługowej wiąże się z kosztami stałymi, mamy tu przypadek serwisu, więc: opłacenie lokalu, prądu, etc., utrzymanie minimum jednego miłego pracownika przyjmującego sprzęt i minimum kilku "techników" naprawiający różne sprzęty. Dodatkowo zainwestowanie w sprzęt, materiały i części zamienne.
To wszystko zaś pociąga za sobą minimalny, opłacalny koszt usługi, która w przypadku zaakceptowania przez klienta naprawy musi pokryć: czas poświęcony na przyjęcie sprzętu (wielokrotnie darmowa usługa w przypadku rezygnacji z naprawy), diagnozy sprzętu - bardzo często jak poprzednio, ale dodatkowo rozebranie, zdiagnozowanie usterki i ponowne złożenie sprzętu (minimum kilkanaście minut). I jeżeli klient zdecyduje się na naprawę - koszt samej naprawy. To teraz zapytam, czy to wszystko ma kosztować kilkanaście złotych?
A teraz jeszcze trochę bardzo uproszczonej matematyki. Zakładam, ze każdy z nas chciałby zarobić kilka tysięcy złotych. No ale Panowie z serwisów powinni być bardzo tani, więc bądźmy hojni, dajmy im 2 000,00 złotych na rękę ;-). No to policzmy... W miesiącu mamy średnio 22 dni robocze, my przyjmiemy dla uproszczenia 20. 2000/20 = 100,00 zł na dzień, godzin mamy 8 to daje 100/8 = 12,50 złotego na rękę. Od tego pracodawca musi zapłacić podatki i wszelkie składki, dla uproszczenia przyjmijmy razy 1,5 12,50*1,5 = 18,75 złotych.
Za taką kwotę możemy liczyć na charytatywną naprawę, zakładając że przedsiębiorca prowadzący zakład serwisowy jest pasjonatem, nie zarabia ani grosza na działalności i wszelkie opłaty związane z lokalem i utrzymaniem dodatkowej obsługi itd., itp. opłaca z własnej kieszeni, bo tak lubi ;-).
Ludzie opamiętajcie się!!!
I żeby nie było dziwnych domysłów:
NIE - nie jestem właścicielem, ani pracownikiem żadnego serwisu. NIE - nie mam znajomych w tym serwisie.
TAK - jestem klientem tego serwisu. TAK - też mnie wkurza. Ale jedynie długi czas oczekiwania na naprawę.
Ale:
Byłem kilkadziesiąt lat pracownikiem dużego zakładu produkującego AGD. Jestem obecnie pracownikiem firmy prowadzącej działalność gospodarczą, także w formie usług. I długoletnie doświadczenie życiowe i zawodowe pozwala mi spojrzeć, na niektóre rzeczy, z drugiej strony, a nie tylko z własnej, często egoistycznej, perspektywy.
A na koniec taka mała sentencja: "Ludzie traktujcie innych tak, jak sami chcielibyście być traktowani. A wszystkim będzie żyło się lepiej." |
|
|
|
Witam. Zdecydowanie polecam. Serwis skutecznie rozwiązuje problemy (dwukrotne korzystanie z usług: czajnik bezprzewodowy, ekspres do kawy). |
|
|
|
Zdecydowanie polecam z powodu konieczności napisania 120 znakòw - pow tòrzę - zdecydowanie polecam, zdecydowanie polecam, zdecydowanie polecam |
|
|
|
super szybko i sprawnie i sprzęt działa jak należy
super szybko i sprawnie i sprzęt działa jak należy
super szybko i sprawnie i sprzęt działa jak należy |
|
|
|
Korzystam od lat z tego serwisu. I będę nadal korzystać. To moja opinia o ich fachowości. Z miejscem parkingowym koło punktu gorzej. Ale to jest szczegół, nad którym nie warto się skupiać. |
|
|
|
Serwis profesjonalny, tańszy cenowo za usługę od nie firmowego za co mega plus i duże zaskoczenie, można uzyskać poradę gratis :), minus parking. |
|
|
|
Serdecznie polecam serwis Jurmar. Zakupiony blender marki Braun zadziałał tylko raz i odmówił dalszej współpracy. W serwisie obsłużony mnie wzorców - zgłoszenie zostało przyjęte, a po wyjaśnieniu problemu, blender został od reki wymieniony na nowy!
Mam nadzieję, że nie będę musiał korzystać ponownie z usług żadnego serwiserwisu, ale w razie konieczności zawsze wybiorę serwis Jurmar. |
|
|
|
Jestem zadowolony, naprawa poszła sprawnie, zero problemów, po odbiór i zwrot na terenie osiedla przyjechali sami - nie trzeba było angażować kuriera. |
|
|
|
Od kilku lat serwisuję mój, niestety niezbyt udany model ekspresu Krups (kilka awarii na gwarancji). Mimo, że mieszkam 300 km od Wa-wy, przywożę ekspres osobiście do serwisu (po pierwszej przygodzie z firmą UPS - przywieziony "do góry nogami"). Jurmar była jedyną firmą w Polsce mająca autoryzację do naprawy gwarancyjnej mojego modelu, dzisiaj, już po gwarancji nawet się nie zastanawiam nad wyborem serwisu. Ponieważ zawodowo jestem blisko związany z tego typu działalnością, jaką prowadzi firma Jurmar, jestem w stanie rzetelnie ją ocenić.
Po gwarancji Pan Łukasz zaczął mi wymieniać sukcesywnie zużyte podzespoły i awaryjność ekspresu poszła w niepamięć. Teraz wizyty są efektem użytkowania ekspresu przez "moje Panie".
Odkąd pamiętam, wszelkie akcesoria do ekspresu kupuję w Jurmarze, albo osobiście, albo w inny sposób, wszystko zawsze łatwo i bezproblemowo.
Pani przyjmująca sprzęt przesympatyczna, w przypadku pytań Panowie z serwisu dostępni i chętni do pomocy.
Jedyne co mogę, to tylko polecić ten serwis. |
|
|
|
MOJA PRZYGODA Z FIRMA JURMAR ROZPOCZĘŁA SIĘ Z NAPRAWĄ POGWARANCYJNĄ EXPRESU KRUPS I POWIEM SZCZERZE JESTEM BARDZO ZADOWOLONY Z CALEGO PRZEBIEGU NAPRAWY KOMUNIKACJA WZOROWA CZAS BARDZO SZYBKI ORAZ PROFESIONALIZM ZE STRONY PANA ŁUKASZA |
|
|
|
Witam wszystkich, parę dni temu byłam w serwisie z popsutą maszyną do mielenia, zostałam obsłużona w przemiłej atmosferze na miejscu! Zarówno Pan serwisant jak i Pani przyjmująca zlecenie super życzliwi, profesjonalni i sympatyczni. Bardzo polecam! |
|
|
|
Witam poszukiwaczy ..
Byłem z expresem Delonghi.
Przestał spieniać -naprawa w 5 dni ,sądzę,że rozsądnie.
Po naprawie sprzęt działa bez zarzutu.
Polecam. |
|
|
|
Proszę Podać swoje nazwisko? Zatem skoro Pan wydaj opinie na nasz temat i poddaje kompetencje mojej firmy... bardzo proszę o podanie danych zweryfikujemy to! |
|
|
|
Kupiłem nowy odkurzacz Zelmer, który okazał się wadliwy.
Zmuszony skorzystać z serwisu wybrałem, wydawało by się dobry, bo autoryzowany, serwis z programu "golden service".
Po dwóch tygodniach odebrałem odkurzacz. Jednak po przyjściu do domu okazało się, że usterka nie została naprawiona.
Podejście drugie i czas oczekiwania kolejne 3 tygodnie. Efekt? To samo! Mimo zapewnień usterka nie została usunięta.
Ponieważ miałem dość zabawy w kotka i myszkę zabrałem się za naprawę sam. Zajęło mi to 15 minut i odkurzacz działa jak nowy!
Ogólnie NIE POLECAM tego serwisu.
Straciłem tylko 5 tygodni (odkurzacz był dłużej w serwisie, niż u mnie w domu).
Do tego obsługa, mimo że miła to bardzo nieprofesjonalna.
1. Nie jest w stanie zdiagnozować i naprawić prostej usterki, mimo że przy oddawaniu odkurzacza wyraźnie zaznaczyłem w czym jest problem.
2. Twierdzą, że usterka jest usunięta, podczas gdy pierwszy test ujawnia wadę (jak widać mój przypadek nie jest jedyny).
3. Nie informują o naprawie urządzenia, mimo że przy oddawaniu sprzętu zapewniają, że skontaktują się gdy tylko będzie gotowe. Później po wielu próbach dodzwonienia się człowiek dowiaduje się, że jego sprzęt już dawno czeka na odbiór. To nie jest jednostkowy przypadek - zostawia niesmak.
4. Wiedza techniczna na temat sprzętu również jest, mówiąc delikatnie, niepełna. (Np. twierdzenie, że TV steruje pilotem...) To bardzo obniża zaufanie i pogląd na "profesjonalizm" zakładu.
5. Korzystając z możliwości programu golden service wziąłem odkurzacz zastępczy. Po rozpakowaniu urządzenia, okazało się, że nie da się go używać (brak jednego kółka to pestka).
Szkoda czasu i nerwów. |
|
|
|
pare razy zadarzylo sie oddac sprzet do naprawy tej firmie i zawsze bylo OK. z terminami tez znosnie. obsługa bdb. polecam szczerze. maja wiele autoryzacji wiec tylko tam chodze |
|
|
Zakres usług
Promuj profil
Jurmar. Naprawa AGD. Sprzedaż części zamiennych
Użytkownik nie udostępnił danych.
Moje specjalizacje
Rekomendowani specjaliści
Ostatnio przeglądani
Specjaliści w regionie
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
|
|
|
|
|
|