|
|
Opinia nr 529535
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Proces likwidacji szkody związanej z naprawą mojego ekspresu Jura trwa już ponad ustawowe 30 dni. Ekspres został wysłany do serwisu, który nie tylko nie usunął zgłoszonej usterki, ale również odesłał urządzenie w pogorszonym stanie. Firma WAGAS nie odpisuje na maile, a konsultantka na infolinii nie potrafiła odpowiedzieć na wszystkie moje pytania. Po ponad miesiącu ekspres nadal jest zepsuty i nie mogę z niego korzystać. Po zapoznaniu się z opiniami o serwisie strach wysyłać sprzęt ponownie do wskazanego punktu napraw, bo to może oznaczać niekończące się naprawy i ciągły brak urządzenia w domu. Mimo to firma WAGAS nie chce przekazać ekspresu do naprawy w autoryzowanym serwisie Jura.
Dodane przez: Rafał
Inne opinie wystawione przez Rafał:
Pozostałe opinie Wagas. Sp. z o.o. Warranty & General Aministration Systems:
Zobacz również:
|
|
|