| 
        
                        | 
                    
    |  |   | 
                              Opinia nr 529535 
                    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Proces likwidacji szkody związanej z naprawą mojego ekspresu Jura trwa już ponad ustawowe 30 dni. Ekspres został wysłany do serwisu, który nie tylko nie usunął zgłoszonej usterki, ale również odesłał urządzenie w pogorszonym stanie. Firma WAGAS nie odpisuje na maile, a konsultantka na infolinii nie potrafiła odpowiedzieć na wszystkie moje pytania. Po ponad miesiącu ekspres nadal jest zepsuty i nie mogę z niego korzystać. Po zapoznaniu się z opiniami o serwisie strach wysyłać sprzęt ponownie do wskazanego punktu napraw, bo to może oznaczać niekończące się naprawy i ciągły brak urządzenia w domu. Mimo to firma WAGAS nie chce przekazać ekspresu do naprawy w autoryzowanym serwisie Jura.
                 
                       Dodane przez: Rafał
                 
 
 
 
   Inne opinie wystawione przez Rafał: 
 
 
   Pozostałe opinie Wagas. Sp. z o.o. Warranty & General Aministration Systems: 
 
   Zobacz również: |  
 
 |  |