|
|
Opinia nr 43802
Może rzeczywiście szalunki nie zawsze sa jak z "salonu", ale one mają pracowac na budowie, a nie startowac w wyborach miss. Poza tym kazdy ma prawo nie przyjąć dostawy jezeli ma jakies zastrzeżenia - święte prawo klienta i tyle. Obsługa zasługuje na spory plus. Jak jakieś szalunki nie pracują i sobie zalegaja na placu budowy, a zazwyczaj nie zwraca się na to uwagi, to jest telefon od nich z przypomnieniem że może pora je zwrócić i nie płacić niepotrzebnie za wynajmowany sprzęt którego nie używamy? Innych firm jakoś to nie obchodzi co się z ich towarem dzieje i im dłużej szalunki zalegają na budowie tym lepiej, a licznik bije. Obsługa techniczna też na poziomie, jak trzeba to chłopaki są od razu na budowie, zabraknie czegoś do szalowania to i osobówka dowiozą osobiscie jak sprawa ekstremalnie pilna.
Dodane przez: Neutral
Pozostałe opinie Palisander Sp. z o.o. PPU:
Zobacz również:
|
|
|