|
|
Opinia nr 369026
Ja chodzę do lekarza pierwszego kontaktu raz na rok i ZAWSZE ma moje dokumenty nawet gdy zmieniam przychodnię! Co do okresu działania urządzenia, to dlatego, że niczego Pana firma nie naprawiała! Wymienione zostały płyty grzewcze, które były wadliwe, przy okazji w serwisie uszkodzono (ułamana) jedno ucho do nawijania kabla i zagubiono jedną wkładkę gumową nóżki (nauczony tym doświadczenie teraz robię dokładne zdjęcia odnoszonych do serwisów wszelkie przedmioty). Co do kontaktu z firmą Tefal oczywiście, że spróbuję, nikt mi o takiej możliwości nie wspominał (kolejny minus dla Państwa pracownika)! Widzę, że ciekawie jest wykonana ta strona, ponieważ moje odpowiedzi w dyskusji są pięciogwiazdkowe bez możliwości zmiany. Kolejny Polski wynalazek! Więcej więc nie warto dyskutować.
Dodane przez: Romuald
Inne opinie wystawione przez Romuald:
Pozostałe opinie Jurmar. Serwis AGD:
Zobacz również:
|
|
|