Bokaro
o mnie
zakres usług
moje opinie
moje ogłoszenia
O firmie
Promuj profil
Użytkownik nie udostępnił danych.
Moje specjalizacje
|
REGULAMIN SERWISU
WWW.NAJLEPSIFACHOWCY.PL
Celem serwisu jest udostępnianie aktualnych, syntetycznie zebranych i dostępnych w jednym miejscu informacji o podmiotach prowadzących działalność gospodarczą we wszystkich możliwych branżach oraz prezentacja tych informacji w formie rankingów powstałych na podstawie ocen innych użytkowników. Informacje te są szczególnie cenne, gdyż stanowią „głos ludu”, na który operator serwisu, zapewniający jedynie płaszczyznę dla ekspozycji doświadczeń użytkowników, nie ma wpływu.
I. DEFINICJE POJĘĆ UŻYWANYCH W REGULAMINIE
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin określający zasady i warunki korzystania przez Użytkowników z Serwisu,
Użytkownik – oznacza osobę korzystającą z Serwisu na podstawie Regulaminu,
Serwis – oznacza serwis internetowy prowadzony przez Operatora, dostępny pod adresem internetowym www.bazaadresowa.pl,
Operator Systemowy – oznacza podmiot zarządzający Serwisem, którym jest Global Information Ltd. Trust Company Complex, Ajeltake Road, Ajeltake Island, Majuro MH96960, Marshall Islands,
Podmioty – oznaczają podmioty prowadzące działalność gospodarczą, niezależnie od formy prawnej prowadzonej działalności oraz branży, w której działają, o których Informacje zamieszczane są w bazie Serwisu, mogące administrować dotyczącymi ich Informacjami, na zasadach określonych w Regulaminie oraz które są opiniowane przez Użytkowników,
Informacje – oznaczają dane o Podmiotach publikowane w Serwisie, którymi Podmiot może administrować na zasadach opisanych w Regulaminie, z wyłączeniem Opinii,
Opinie – oznaczają wszelkie oceny, recenzje, komentarze, wypowiedzi lub poglądy o Podmiotach zamieszczane przez Użytkowników w Serwisie, stanowiące ich subiektywne spojrzenie na przedmiot wypowiedzi,
Monitoring i Zarządzanie Opiniami - oznacza możliwość administrowania przez Podmioty przyznanymi im Opiniami, dzięki uruchomieniu płatnej usługi monitoringu przyznanych Opinii, polegającej na otrzymywaniu powiadomień o przyznanych Opiniach oraz możliwości dokonywania moderacji, poprzez zawieszanie publikacji Opinii w Serwisie oraz zawieszanie możliwości głosowania na opublikowane w Serwisie Opinie, w okresie aktywności udostępnionej usługi.
Odpowiadanie na Wiadomości oraz Zapytania Ofertowe - oznacza możliwość odpowiadania oraz administrowania przez Podmioty przesłanymi do nich Wiadomościami i Zapytaniami Ofertowymi dzięki uruchomieniu płatnej usługi monitoringu otrzymanych Wiadomości oraz Zapytań Ofertowych polegającej na otrzymywaniu powiadomień o przyznanych Wiadomościach, Zapytaniach Ofertowych oraz możliwości odpowiadania na otrzymane za pośrednictwem Serwisu Wiadomości i Zapytania Ofertowe w okresie aktywności udostępnionej usługi.
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Serwisu.
Serwis jest udostępniany przez Operatora.
Serwis umożliwia dodawanie Podmiotów do bazy Serwisu, administrowanie przez Podmioty dotyczącymi ich Informacjami, dodawanie Opinii o Podmiotach oraz korzystanie z następujących usług: Monitoringu i Zarządzania Opiniami, Odpowiadania na Zapytania Ofertowe otrzymane od Użytkowników, Wyróżniania oraz Promowania Profilu Podmiotu w wyszukiwarkach Serwisu oraz wyszukiwarce Google, Zawieszania Publikacji Reklam na Profilu Podmiotu.
Korzystanie przez Użytkowników z Serwisu odbywa się na zasadach i warunkach określonych w niniejszym Regulaminie i jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu oraz wyrażeniem zgody na ich przestrzeganie.
III. ZASADY I WARUNKI DODAWANIA PODMIOTÓW DO BAZY SERWISU ORAZ ADMINISTROWANIA ZAMIESZCZONYMI W SERWISIE INFORMACJAMI O PODMIOTACH
§ 1. DODAWANIE PODMIOTÓW DO BAZY SERWISU
Każdy Użytkownik Serwisu jest uprawniony do dodawania nowych Podmiotów do bazy Serwisu. Dodawanie Podmiotów do bazy Serwisu jest bezpłatne oraz nie wymaga dokonania rejestracji Użytkownika w Serwisie.
Dodanie nowego Podmiotu do bazy Serwisu odbywa się za pomocą formularza „dodaj firmę”, poprzez podanie znanych Użytkownikowi Informacji o Podmiocie, w odpowiednich polach formularza, przy czym podane o Podmiocie Informacje publikowane są w Serwisie niezwłocznie po ich dodaniu przez Użytkownika.
Użytkownik ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za treść zamieszczonych przez niego w Serwisie Informacji, dotyczących dodawanego przez Użytkownika Podmiotu.
Użytkownik zgadza się i potwierdza, że dodanie nowego Podmiotu do bazy Serwisu jest równoznaczne z podaniem wprowadzonych przez Użytkownika Informacji o Podmiocie do wiadomości publicznej i ujawnieniem ich treści innym osobom, w tym w szczególności Użytkownikom Serwisu, jak również innym osobom korzystającym z sieci Internet.
Operator nie dodaje żadnych Podmiotów do bazy Serwisu.
§ 2. ADMINISTROWANIE INFORMACJAMI O PODMIOCIE
Każdy Podmiot ma prawo do bezpłatnego dostępu do dotyczących go Informacji zamieszczonych przez Użytkownika w Serwisie oraz uprawniony jest do dokonywania bezpłatnej aktualizacji tych Informacji, poprzez ich edycję lub poprzez bezpłatne dodanie dodatkowych – niezamieszczonych przez Użytkownika - Informacji o Podmiocie, które widoczne będą w Serwisie (z wyłączeniem możliwości usuwania zamieszczonych Informacji), a które obejmują:
informacje adresowe: adresy siedziby,
informacje kontaktowe: telefon, fax, adres strony internetowej, e-mail, fb, gg, skype,
informacje opisowe: opis firmy, zakres usług, godziny pracy,
informacje graficzne: logo, galeria zdjęć,
słowa/hasła kluczowe do wyszukiwarki Serwisu,
własny adres wizytówki w domenie Serwisu.
Aktualizacja Informacji o Podmiocie odbywa się za pomocą formularza „aktualizuj dane”. Podmiot po prawidłowym wypełnieniu formularza otrzyma zwrotnie login oraz hasło, dzięki którym otrzyma dostęp do swojego profilu w Serwisie i będzie miał możliwość dokonywania bezpłatnej aktualizacji dotyczących go Informacji publikowanych w Serwisie.
§ 3. ZAWIESZANIE PUBLIKACJI INFORMACJI O PODMIOCIE
Podmiot, który zawiesił prowadzenie działalności gospodarczej lub zakończył jej prowadzenie, jest uprawniony do dokonania zawieszenia publikacji w Serwisie dotyczących go Informacji, przy czym wymagane jest, aby wniosek o zawieszenie publikacji Informacji o Podmiocie kierowany był do Operatora za pośrednictwem formularza, dostępnego w profilu danego Podmiotu, pod przyciskiem „zgłoś nadużycie”.
Podmiot występujący z wnioskiem o zawieszenie publikacji dotyczących go Informacji obowiązany jest do prawidłowego wypełnienia formularza, o którym mowa w powyższym punkcie oraz do załączenia do formularza dokumentu potwierdzającego odpowiednio zawieszenie lub zakończenie prowadzenia działalności gospodarczej.
Wnioski o zawieszenie publikacji Informacji o Podmiocie rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie dziewięćdziesięciu dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza przez Podmiot.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku przez Operatora publikacja Informacji o Podmiocie zostanie zawieszona, poprzez zablokowanie dostępu do danych umożliwiających Użytkownikom kontakt z Podmiotem, z jednoczesnym wyświetleniem komunikatu o zawieszeniu lub zakończeniu prowadzenia przez Podmiot działalności.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym paragrafem, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Wnioski o zawieszenie publikacji Informacji o Podmiocie zgłaszane w innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie nie będą przyjmowane i rozpatrywane przez Operatora.
§ 4. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI I UPRAWNIENIA OPERATORA ZWIĄZANE Z DODAWANIEM PODMIOTÓW DO BAZY SERWISU ORAZ Z ADMINISTROWANIEM INFORMACJAMI O PODMIOTACH
Operator nie weryfikuje treści Informacji o Podmiotach zamieszczanych w Serwisie.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za Informacje o Podmiotach zamieszczane w Serwisie, zarówno przez same Podmioty, jaki i przez innych Użytkowników, w tym za ich prawdziwość i rzetelność.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane działaniami lub zaniechaniami Użytkowników, w szczególności za nieprawidłowe korzystanie przez nich z Serwisu, za korzystanie przez nich z Serwisu w sposób niezgodny z przepisami prawa i postanowieniami Regulaminu, za szkody wynikające z podania niepełnych lub nieprawdziwych Informacji, ani za szkody poniesione przez Użytkownika lub osoby trzecie powstałe w związku z korzystaniem z Serwisu i zamieszczeniem Informacji o Podmiotach.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy i zakłócenia w dostępności i korzystaniu z Serwisu, w szczególności jeżeli jest to spowodowane koniecznością naprawy, rozbudowy, modyfikacji, konserwacją sprzętu albo oprogramowania, przyczynami niezależnymi od Operatora (siła wyższa, działania lub zaniechania osób trzecich). Operator nie odpowiada za utratę danych spowodowaną awarią sprzętu, oprogramowania lub też okolicznościami niezależnymi od Operatora.
Operator zapewnia poufność oraz ochronę wszelkich Informacji przekazywanych mu w trakcie realizacji czynności związanych z obsługą oraz korzystaniem z Serwisu. Informacje przekazywane Operatorowi są wykorzystywane wyłącznie na potrzeby prawidłowego świadczenia usług określonych niniejszym Regulaminem i nie będą udostępniane, wypożyczane ani sprzedawane innym podmiotom. Operator zapewnia bezpieczeństwo przekazanych mu w ramach działalności Serwisu Informacji, poprzez stosowanie adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych, niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa ich przetwarzania, a w szczególności zapobiegających pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione Informacji przesyłanych drogą elektroniczną.
IV. ZASADY I WARUNKI DODAWANIA OPINII ORAZ MONITORINGU I ZARZĄDZANIA OPINIAMII
§1. ZAMIESZCZANIE OPINII W SERWISIE
Do zamieszczania Opinii w Serwisie uprawniony jest każdy użytkownik sieci Internet. Zamieszczanie Opinii w Serwisie jest bezpłatne oraz nie wymaga dokonania rejestracji w Serwisie.
Dodawanie Opinii w Serwisie odbywa się za pomocą formularza opinii, a warunkiem zamieszczenia Opinii jest prawidłowe wypełnienie przez Użytkownika wszystkich pól formularza, tj. dokonanie wyboru oceny, uzasadnienie oceny, podanie prawidłowych danych – adresu e-mail (niewidoczny dla innych Użytkowników Serwisu) oraz oznaczenia Użytkownika.
Opinia zamieszczona przez Użytkownika w Serwisie publikowana jest niezwłoczne po jej dodaniu przez Użytkownika.
Użytkownik ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za Opinie zamieszczone przez niego w Serwisie.
Użytkownik zgadza się i potwierdza, że zamieszczenie Opinii w Serwisie jest równoznaczne z podaniem jej do wiadomości publicznej i ujawnieniem jej treści innym osobom, w tym w szczególności Użytkownikom Serwisu, jak również innym osobom korzystającym z sieci Internet. Użytkownik zamieszczając Opinię w Serwisie wyraża zgodę na indeksowanie zamieszczonej przez niego Opinii przez wyszukiwarki internetowe.
§2. USŁUGA MONITORINGU I ZARZĄDZANIA OPINIAMII W SERWISIE
Usługa Monitoringu i Zarządzania Opiniami jest płatna.
Zasady działania usługi oraz tabela opłat dostępne są w załączniku nr 1. (...)
§3. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI I UPRAWNIENIA OPERATORA ZWIĄZANE Z DODAWANIEM OPINII ORAZ ZARZĄDZANIEM OPINIAMII
Operator nie weryfikuje treści Opinii zamieszczanych przez Użytkowników przed ich opublikowaniem w Serwisie, zastrzega sobie jednak prawo do usunięcia w każdym czasie Opinii zamieszczonej przez Użytkownika w Serwisie, w szczególności, gdy Opinia zawiera:
treści naruszające postanowienia niniejszego Regulaminu,
treści posiadające charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywające do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskie, pornograficzne, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc,
reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty, adresy stron internetowych, numery telefonów, adresy pocztowe lub inne formy danych kontaktowych, odwołania do innych serwisów internetowych, podmiotów, usług, produktów,
treści sprzeczne z polityką Operatora, szkodzące dobremu imieniu lub renomie Operatora lub jego partnerów.
Operator ma prawo do nieodpłatnego korzystania z całości lub części Opinii zamieszczanych przez Użytkowników Serwisu według własnego uznania oraz do rozpowszechniania, publikowania, kopiowania całości lub części Opinii, na co Użytkownik wyraża zgodę.
Operator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Opinii w każdym momencie, streszczania lub kasowania całości lub części Opinii, albo dokonywania zmiany wartości wybranej oceny, o ile uzna, że zamieszczone Opinie naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w Opiniach, w tym za prawdziwość i rzetelność jakichkolwiek danych i informacji podawanych przez Użytkowników.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane działaniami lub zaniechaniami Użytkowników, w szczególności za nieprawidłowe korzystanie przez nich z Serwisu, za korzystanie przez nich z Serwisu w sposób niezgodny z przepisami prawa i postanowieniami Regulaminu, za szkody wynikające z podania niepełnych lub nieprawdziwych danych, ani za szkody poniesione przez Użytkownika lub osoby trzecie powstałe w związku z korzystaniem z Serwisu i zamieszczeniem przez Użytkownika Opinii.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy i zakłócenia w dostępności i korzystaniu z Serwisu, w szczególności jeżeli jest to spowodowane koniecznością naprawy, rozbudowy, modyfikacji, konserwacją sprzętu albo oprogramowania, przyczynami niezależnymi od Operatora (siła wyższa, działania lub zaniechania osób trzecich). Operator nie odpowiada za utratę danych spowodowaną awarią sprzętu, oprogramowania lub też okolicznościami niezależnymi od Operatora.
Operator zastrzega, że nie udostępnia żadnych danych i informacji na temat Użytkowników zamieszczających Opinie w Serwisie.
§ 4. REKLAMACJE DOTYCZĄCE DODAWANYCH OPINII
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu, znajdującego się pod treścią każdej Opinii, a dostępnego przy każdej Opinii pod przyciskiem „zgłoś nadużycie”.
Osoba zgłaszająca reklamację obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie dziewięćdziesięciu dni od daty otrzymania zgłodzenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym paragrafem, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie nie będą przyjmowane i rozpatrywane przez Operatora.
V. ZASADY I WARUNKI WYSYŁANIA ORAZ ODPOWIADANIA NA ZAPYTANIA UŻYTKOWNIKÓW SERWISU
§1. WYSYŁANIE WIADOMOŚCI I ZAPYTAŃ DO UŻYTKOWNIKÓW SERWISU
Do wysyłania Zapytań w Serwisie uprawniony jest każdy użytkownik sieci Internet. Wysyłanie Zapytań w Serwisie jest bezpłatne oraz nie wymaga dokonania rejestracji w Serwisie.
Wysłanie Zapytania w Serwisie odbywa się za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie wizytówki każdej firmy, a warunkiem wysłania Zapytania jest prawidłowe wypełnienie przez Użytkownika wszystkich pól formularza, tj. podanie tematu oraz treści Zapytania, a także podanie prawidłowych danych – adresu e-mail (niewidoczny dla innych Użytkowników Serwisu) oraz oznaczenia Użytkownika.
Każda wiadomość i Zapytanie zamieszczone przez Użytkownika w Serwisie przesyłane jest niezwłoczne po jego dodaniu przez Użytkownika.
Użytkownik ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za każdą Wiadomość i Zapytanie wysłane przez niego za pośrednictwem Serwisu.
Użytkownik zgadza się i potwierdza, że zamieszczenie Zapytania w Serwisie (nie dotyczy wiadomości pomiędzy dwoma wybranymi Użytkownikami) jest równoznaczne z podaniem jej do wiadomości publicznej i ujawnieniem jej treści innym osobom, w tym w szczególności Użytkownikom Serwisu, jak również innym osobom korzystającym z sieci Internet. Użytkownik zamieszczając Zapytanie w Serwisie wyraża zgodę na indeksowanie zamieszczonego przez niego Zapytania przez wyszukiwarki internetowe.
§2. USŁUGA ODPOWIADANIA NA OTRZYMANE ZAPYTANIA W SERWISIE
Usługa Odpowiadania na otrzymane Zapytania w Serwisie jest płatna.
Zasady działania usługi oraz tabela opłat dostępne są w załączniku nr 2. (...)
§3. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI I UPRAWNIENIA OPERATORA ZWIĄZANE Z WYSYŁANIEM WIADOMOŚCI ZAPYTAŃ ORAZ ODPOWIADANIA NA ZAPYTANIA PRZEZ UŻYTKOWNIKÓW SERWISU
Operator nie weryfikuje treści Zapytań oraz Wiadomości wysyłanych pomiędzy Użytkownikami przed ich przesłaniem do Odbiorcy, zastrzega sobie jednak prawo do usunięcia w każdym czasie Zapytania, zamieszczonego przez Użytkownika w Serwisie, w szczególności, gdy Zapytanie zawiera:
treści naruszające postanowienia niniejszego Regulaminu,
treści posiadające charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywające do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskie, pornograficzne, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc,
reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty, adresy stron internetowych, numery telefonów, adresy pocztowe lub inne formy danych kontaktowych, odwołania do innych serwisów internetowych, podmiotów, usług, produktów,
treści sprzeczne z polityką Operatora, szkodzące dobremu imieniu lub renomie Operatora lub jego partnerów.
Operator ma prawo do nieodpłatnego korzystania z całości lub części Zapytania zamieszczanego przez Użytkowników Serwisu według własnego uznania oraz do rozpowszechniania, publikowania, kopiowania całości lub części Zapytania, na co Użytkownik wyraża zgodę.
Operator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Zapytania w każdym momencie, streszczania lub kasowania całości lub części Zapytania, o ile uzna, że zamieszczone Zapytania naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w Zapytaniach, w tym za prawdziwość i rzetelność jakichkolwiek danych i informacji podawanych przez Użytkowników.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane działaniami lub zaniechaniami Użytkowników, w szczególności za nieprawidłowe korzystanie przez nich z Serwisu, za korzystanie przez nich z Serwisu w sposób niezgodny z przepisami prawa i postanowieniami Regulaminu, za szkody wynikające z podania niepełnych lub nieprawdziwych danych, ani za szkody poniesione przez Użytkownika lub osoby trzecie powstałe w związku z korzystaniem z Serwisu i wysyłaniem Wiadomości oraz zamieszczeniem przez Użytkowników Zapytań.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy i zakłócenia w dostępności i korzystaniu z Serwisu, w szczególności jeżeli jest to spowodowane koniecznością naprawy, rozbudowy, modyfikacji, konserwacją sprzętu albo oprogramowania, przyczynami niezależnymi od Operatora (siła wyższa, działania lub zaniechania osób trzecich). Operator nie odpowiada za utratę danych spowodowaną awarią sprzętu, oprogramowania lub też okolicznościami niezależnymi od Operatora.
Operator zastrzega, że nie udostępnia żadnych danych i informacji na temat Użytkowników wysyłających Wiadomości oraz zamieszczających Zapytania w Serwisie.
§4. REKLAMACJE DOTYCZĄCE ZAPYTAŃ
Reklamacje w sprawach związanych z otrzymanymi Zapytaniami mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego nad treścią każdego Zapytania pod przyciskiem „kontakt z administratorem”.
Osoba zgłaszająca reklamację obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących dane zgłoszenie, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie dziewięćdziesięciu dni od daty otrzymania zgłodzenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym paragrafem, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie nie będą przyjmowane i rozpatrywane przez Operatora.
VI. ZASADY I WARUNKI DZIAŁANIA USŁUGI WYRÓŻNIANIA ORAZ PROMOWANIA PROFILU PODMIOTU
Usługa Wyróżniania oraz Promowania Profilu Podmiotu w wyszukiwarkach Serwisu oraz w wyszukiwarce Google jest płatna.
Zasady działania usługi oraz tabela opłat dostępne są w załączniku nr 3. (...)
VII. ZASADY I WARUNKI DZIAŁANIA USŁUGI ZAWIESZANIA PUBLIKACJI REKLAM NA PROFILU PODMIOTU
Usługa Zawieszania Publikacji Reklam na Profilu Podmiotu jest płatna.
Zasady działania usługi oraz tabela opłat dostępne są w załączniku nr 4. (...)
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Operator zastrzega sobie prawo do kontaktu z Podmiotami i innymi Użytkownikami, na podane dane kontaktowe.
Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie internetowej Serwisu.
Operator zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie wraz z opublikowaniem w Serwisie treści zmienionego Regulaminu, o ile nie zastrzeżono inaczej. |
|
|
|
Ogólnie szału nie ma! Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, to nie można tego nazwać salonem! Jeśli chodzi o ekspozycję - ściśnięta jak drób przeznaczony na handel. Plus za obsługę, ta w miarę ogarnięta. Ale to zdecydowanie za mało na pozytyw. |
|
|
|
Zaistniała sytuacja dotyczy Bokaro w Poznaniu!!!
Nie spojrzałam na miasto, przepraszam |
|
|
|
Niestety 3 tyg spóźnienie jeżeli chodzi o dostawę płytek. Zamówiłam płytki z wniesieniem, jednak szanowny Pan nie zaznaczył tego w swoim kajeciku i musiałam prosić córkę o wniesienie 216 kg płytek...Po poproszeniu o rozmowę z osobą bardziej kompetetntą szanowny Pan przedstawił się jako kierownik (jak się później okazało tylko kierownik sprzedaży). Generalnie facet, który przywiózł płytki zostawił je pod blokim i odjechał nie zostawiając mi faktury...Okazało się, że doecory, które zamówiłam są w kolorze RUDYM, a nie fioletowym. Szanowny Kierownik Sprzedaży śmiał mi sie do telefonu, że to taka niefortunna pomyłka, doprawdy? Brak szacunku, absolutnie niekompetentni ludzie, ciężko jest im działać nawet według schematów. Standardy sprzedaży i obsługi klienta? Nie sądzę. |
|
|
|
Poprawiam poprzednią opinię:
Kupiłem płytki Paradyż intero grys 59cm. Po wypakowaniu pierwszych dwóch okazało się że obie mają odpryski - natychmiast zawiozłem je do Bokaro na Obornickiej a tam dowiedziałem się że to uszkodzenie mechaniczne!!! Mówię że odpakowałem i tylko położyłem żeby zobaczyć jak wyglądają - znowu słyszę że mechaniczne. Nie gadam z durniami więc ich olałem. Są słodcy jak mają Ci coś sprzedać potem mają Cię w *****. |
|
|
|
Kupiłem płytki Paradyż intero grys 59cm. Po wypakowaniu pierwszych trzech okazało się że obie mają odpryski - natychmiast zawiozłem je do Bokaro na Obornickiej a tam dowiedziałem się że to uszkodzenie mechaniczne!!! Mówię że odpakowałem i tylko położyłem żeby zobaczyć jak wyglądają - znowu słyszę że mechaniczne. Nie gadam z durniami więc ich olałem. Są słodcy jak mają Ci coś sprzedać potem mają Cię w *****. |
|
|
|
Powiem tak! Jeśli chodzi o asortyment to konkurencja, której nie wymienię ma zdecydowanie większy i bardziej bogaty. Jeśli chodzi o obsługę, bez zastrzeżeń. Ale minus daję za fatalny dojazd, brak parkingu i wejście jak do garażu a nie sklepu! |
|
|
|
Witam,
wy mówicie o tym ,że wam pomogli. Ja natomiast przyszedłem do nich z problemem następującym. Kupiłem kafle, kabinę, cała chemię oraz baterie w innym sklepie (internet-niestety jak się później okazało).Dopadła mnie reklamacja, bo przy dostawie okazało się - właściwie podczas pracy fachowca, że w kartonach są potłuczone płytki ( 12 szt czyli ok 2,5 m2) Pojechałem najpierw do kilku firm w Centrum, czy mogę dokupić takie płytki i wszyscy (3 sklepy) odesłali mnie do Bokaro ( bo niby oni to mają). Uwaga! Wchodzę,prawie mnie sztaplarka potrąciła:) hehe z mojej winy bo wlazłem gdzie nie trzeba:), młyn niesamowity pełno ludzi - odstałem swoje z 10 min podchodzę z 1 płytką, pytam czy mają? I na to dostaję odp., niestety nie. Ale możemy sprowadzić. Łał! A ile to potrwa? Na to Pan Michał C. mówi, że ok 3 godz. Kurcze spoko poproszę ( już prawie straciłem wszelkie nadzieje a tu jest!) Pan Michał zadzwonił gdzieś i poprosił o 2 kartony mojej płytki, po czym zadzwonił do kierowcy (chyba) i zapytał kiedy będzie na drugim magazynie ( on mu na to, że już wyjechał) a Pan Michał mówi do słuchawki, żeby wrócił po 2 kartony ( i tu wymienił nazwę). Rozłączył się......................................... po 25 minutach miałem swoje 2 kartony. Nie kosztowały mnie wiele więcej niż w necie a ja myślę sobie - "Jak Trwoga to do Boga". W oczekiwaniu na towar było jeszcze kilka osób, które miały problem (dwie podobne do mojego - one miały szczęście - Bokaro miało towar na tak zwanym stanie) Jeden z klientów otrzymał odpowiedź , że ma to firma w centrum (mocno mu się paliło). On na to, że był tam i powiedzieli mu, że to jest towar na zamówienie. Po czym akurat Pani Edyta (podsłuchałem jak ma na imię):) dzwoni i podając nazwę płytki, dowiaduje się ( oni czają po próbce jak płytka się nazywa!!!), że towar mają na magazynie.Kolega klient wyszedł wkurzony ale chyba na konkurencję ( pozdrawiam Pana). Ludzie z Bokaro pomimo pomocy, otrzymali lekką zj..kę za kogoś, -tamci nie wiedzą co mają:)
Dobra - koniec bo robię z tego wypracowanie maturalne:). Pozostawiam to waszym rozważaniom. Róbta co chceta, jak mówi jeden z Gości, co bardzo pomaga ale ja już błędu nie popełnię!
JA WAM BARDZO DZIĘKUJĘ BOKARO.
Podrawiam
Mariusz. B.
Gres Natur....:)
Ps: Dzięki! I następne remonty robię z wami.
Przepraszam za net:) - Pani Edyta wie o co chodzi.:)
9 |
|
|
|
Piękna ekspozycja! Fachowa obsługa! Zawsze mają dużo pracy więc o czymś to świadczy! Pozdrawiam Panią Edytę i jeszcze raz dziękuję za expresową pomoc! |
|
|
|
Żałuję, że kupiłem gdzie indziej płytki. Tylko oni pomogli mi w sprowadzeniu brakujących kafli. Następną łazienkę kupuję u nich! I tak do końca! Pozdrawiam całą załogę i jeszcze raz dziękuję. |
|
|
|
Bokaro pomogło mi podczas kiedy inni nie chcieli. Sprowadzili mi 2 szt. płytki a kosztowało to ich chyba z 10 telefonów, które wykonywali przy mnie. Oby więcej takich firm!!! |
|
|
Rekomendowani specjaliści
Ostatnio przeglądani
Specjaliści w regionie
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
|
|
|
|
|
|