informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | windykacja | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się |
zaloguj się
wybierz kategorię
 

KAEM serwiskomorek.pl – Serwis i naprawa Samsung, Sony, iPhone, iPad

moje ogłoszenia
Informacje
Odwiedziny strony: 21096
Reklama
Nazwa:
KAEM serwiskomorek.pl – Serwis i naprawa
Samsung, Sony, iPhone, iPad
Adres:
Szlak 2
31-161 Kraków , małopolskie
Telefon:
(12) 656 02 90,
---
Kontakt:
Napisz do nas - czekamy na Twój kontakt 24h
godziny pracy ... zobacz ...
sprawdź inne formy kontaktu ... zobacz ...
rejestracja telefoniczna ... zobacz ...
rejestracja internetowa ... zobacz ...
kliknij tutaj ...
Dodaj opinię
Zwiń formularz
Przedstaw swoje stanowisko:
     

Treść Twojej opinii:

Liczba znakow pozostałych do wpisania: 120

Podpis:

Twój adres e-mail:


W celu zabezpieczenia antyspamowego
aby dodać opinię należy przepisac kod z obraza poniżej.
Zwiń formularz
Osób na stronie: 5
| Popularność:
5 | Ocena:
1.7 (głosów 3)

Opinie o mnie

Wartość opinii:
1.7
Pozytywnych:
1  
Neutralnych:
0  
Negatywnych:
2  
Łącznie:
3  

Dodaj opinię

Pokaż opinie:              
Opinia: Negatywna
Autor: Lilia Kozlovska 323035
Nie polecam. Przyniosłam roboczy telefon do naprawy, nie ładował się, naprawa trwała 2 tyg, potem zabrałam i tel przestał widzieć kartę sim. Przyniosłam z powrotem, diagnostykę robili 2 tyg a potem powiedzieli, że nie podlega naprawie już i nie ma związku między tym problemem i poprzednią naprawą.Dziwnie to brzmiało, bo problem pojawił się właśnie po naprawie.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: SerwsiKomorek.pl 281751
Przyznaliśmy że wyświetlacz się odkleił, natomist używanie urządzenia w takm stanie zamiast odesłania do reklamacji spowodowało powstanie kolejnych usterek. Zamieszczamy naszą odpowiedź na reklamację: > Witam > > Zapoznałem się szczegółowo z Pana reklamacją. > > Podczas rozmowy telefonicznej, w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek > usterki, każdy klient informowany o konieczności bezzwłocznego odesłania > telefonu do naprawy -taka mamy procedurę. Tak więc dostał Pan instrukcję > postępowania w tym przypadku, do której się Pan nie zastosował. > Pan przysłał telefon do reklamacji 20.10.2015r wiec już po > okresie gwarancyjnym, pomimo to zaproponowaliśmy usunięcie usterki montażu > gratis, jednak nie czujemy się odpowiedzialni za mechaniczne uszkodzenie > wyświetlacza, do którego się Pan przyczynił. > > Jedne co mogę jeszcze zaproponować poza bezpłatnym montażem to > specjalną-promocyjną cenę zakupu nowego wyświetlacza lcd. > > > > Pozdrawiam, > KAEM-GSM serwiskomorek.plul
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 2 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: piotr 281722
Nie polecam dalem do naprwy tel odkleil sie przedni panel ktory naprawiali po odeslaniu na reklamacje stwierdzono ze za pozno go odeslalem i przerwala sie tasma i ze moga naprawic ale odplatnie moge udostepnic panstwu korespondencje z ta firma sami zadecydujecie piortsit@poczta.fm
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie

Dodaj swoją opinię i pomóż innym podjąć słuszną decyzję

Rekomendowani specjaliści
Ostatnio przeglądani
Specjaliści w regionie
ADK
Specjaliści w regionie Bud24.PL
dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podlaskie podkarpackie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie kontakt współpraca reklama regulamin polityka prywatności
Wszelkie prawa zastrzeżone © Bud24.PL 2012
<PoprzedniNastępny>
Kwiecień 2025
PnWtŚrCzPtSoN
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930