informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | windykacja | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się |
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy windykacja komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
wybierz kategorię
 

Firma n/n Firma n/n Firma n/n Firma n/n

moje ogłoszenia
Informacje
Odwiedziny strony: 52159
Reklama
Nazwa:
Firma n/n
Firma n/n
Firma n/n ...
Adres:
Kraków 1
30-001 Kraków , małopolskie
Telefon:
---
---
www:
e-mail:
---
Kontakt:
Napisz do nas - czekamy na Twój kontakt 24h
godziny pracy ... zobacz ...
sprawdź inne formy kontaktu ... zobacz ...
rejestracja telefoniczna ... zobacz ...
rejestracja internetowa ... zobacz ...
kliknij tutaj ...
Dodaj opinię
Zwiń formularz
Przedstaw swoje stanowisko:
     

Treść Twojej opinii:


Podpis:

Twój adres e-mail:


W celu zabezpieczenia antyspamowego
aby dodać opinię należy przepisac kod z obraza poniżej.
Zwiń formularz
Osób na stronie: 3
| Popularność:
3.9 | Ocena:
3.8 (głosów 31)

Opinie o mnie

Wartość opinii:
3.8
Pozytywnych:
19  
Neutralnych:
6  
Negatywnych:
6  
Łącznie:
31  

Dodaj opinię

Pokaż opinie:              
Opinia: Pozytywna
Autor: kubas 335122
Witam. Oczywiście, że sprawa została zgłoszona. Są duże rozbieżności w zgłoszeniu, ale pomijam już ten fakt. Zostanie wysłany serwis w najbliższym tygodniu. Także proszę oczekiwać. Co do oczerniania firmy, na chwilę obecną bym się powstrzymał. Ponieważ jak zaznaczyłem wcześniej, są duże rozbieżności w tej sprawie oraz wątpliwości co do uszkodzenia bram.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: ja 334822
moje bramy całkowicie się powykrzywiali sprawę złożyłam do Rzecznika Praw Konsumenta dostałam pismo od Was że chce wyłudzić naprawę i mieli wysłać kogoś żeby ocenić bramy mija miesiąc i nikogo nie było cała firma to jakaś kpina, a piszą na stronie :Kupując u Producenta zyskują Państwo: - fachową obsługę, - rzetelną informację na temat oferowanych produktów, - dbałość o jakość produktu od produkcji po dostawę. Ja się dałem nabrać ,nie polecam
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: ja 328223
To proszę przyjechać z poziomicą i zmierzyć jak brama jest zrobiona ,jest krzywo, a Wam za takie pieniądze nie chce się ruszyć w ciągu 14 dni jest na rospatrzenie reklamacji Wam to zajeło 4 miesiące i to ma być rzetelna fima .Nikt nie dewastował bramy za 4.500zł mnie nie stać na takie rzeczy żeby specjalie sobie uszkodzić -absurd .Jagbyście byli uczciwi to przyjechalibyście i zobaczyli na własne oczy co się stało a nie na podstawie zdjęć takie definicje .
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 4 )     Nie zgadzam się ( 12 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Kubas 328198
Odpowiedź zamieściliśmy w piśmie reklamacyjnym. Czekamy na informacje od rzecznika i cała argumentację oraz spostrzeżenia przekażemy również w tej sprawie. Na bramach są widoczne ślady uszkodzeń mechanicznych co wyraźnie widać na zdjęciach przesłanych do nas. Więcej nie będziemy się wypowiadać w tej sprawie. Odpowiedz i uzasadnienie przekażemy rzecznikowi.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 2 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: ja 328144
ie Pan co brama zaczeła się wykrzywiać zaraz w marcu ale było wszystko i myśleliśmy że dalej nic nie będzie i poczekaliśmy do maja ,zgłosiliśmy to u Was a wy na podstawie zdjęć stwierdziliście że ktoś się do nas włamał żeby nie poprawić bram ,potem zaczeliście zwalać na użytkowanie że bramy się za często otwierały ,jesteście oszustami i tyle sprawa jest u rzecznika praw konsumenta.Nie będę zwami walczyć jesteście najgorszą firmą ,druga brama też się wykrzywiła i te same skrzydło ,przypadek nie sądzę
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 10 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: kubas 326013
Dla zainteresowanych, możemy przesłać zdjęcia bram, które otrzymaliśmy od klienta w przeciągu 3 miesięcy (od maja do sierpnia), 9 miesięcy od zamontowania bramy (montaż w listopadzie). Dla porównania prześlemy zdjęcia bram zamontowanych u Naszych klientów kilka lat wstecz. O zdjęcia proszę pisać na adres: [email protected]
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: kubas 325978
Prosiliśmy Państwa o przesłanie zdjęć Paneli PCV ułożonych tak, jak znajdowały się na bramie. Przesłali Państwo zdjęcia Paneli PCV złożonych na sobie i umieszczonych na konstrukcji dachu budynku. W związku z czym, nie jesteśmy w stanie określić stanu zniszczenia Paneli PCV przez co nie jesteśmy w stanie jednoznacznie stwierdzić czy Panele PCV odpadły samoczynnie, czy zostały uszkodzone mechanicznie i odpadły (uszkodzenia początkowe już były widoczne wcześniej). Wykonujemy do kilkudziesięciu bram miesięcznie w różnych wymiarach i układach Paneli PCV i nie było do tej pory tego typu zgłoszeń. Dodatkowo widać znaczące uszkodzenia mechaniczne w związku z czym nie możemy uznać reklamacji zgłoszonej przez Państwa. Powodem Naszego niewstawienia się na miejsce były początkowe widoczne ślady uszkodzeń mechanicznych. Podsumowując są to uszkodzenia mechaniczne, które nastąpiły w wyniku niewłaściwego użytkowania bram.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: kubas 325957
Na zdjęciach widać znaczne ubrudzenia bram dołem oraz zadymienie spalinami z wydechu samochodowego. Zniekształcenie Paneli PCV nastąpiło w dolnej części. Powodem zniekształcenia (wybrzuszenia Paneli PCV) mogła być wysoka temperatura wydobywająca się między innymi z tłumika samochodowego. Brama posiada 3 jednakowe pola (odstępy mocowań Paneli PCV) zniekształcenie nastąpiło w dolnej części, natomiast w środkowym i górnym polu nie ma żadnych zniekształceń. Efekt „Banana” nastąpił poprzez siłową próbę otwierania zamkniętej bramy. Budowa lewego i prawego skrzydła jest identyczna. Miejsce ryglowania się skrzydeł również jest w tych samych miejscach. Z przekazanych informacji wygięcie wystąpiło tylko i wyłącznie w skrzydle wiodącym (z zamkiem), natomiast skrzydło z ryglem jest proste. To, że nie było zgłoszenia na policję odnośnie włamania, nie zmienia faktu, iż bramy są nadwyrężone próbą otwierania.
Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Dyskusja:
Opinia: Pozytywna
Autor: ja 328161
aha to bramy nie wolno otwierać ?to było wcześniej powiedzieć zabrudzenia są na dole ale w tym miejscu nie są wykrzywione kpina ,wzieliśmy rzeczoznawce który stwierdził że źle sa spawy przyspawane i zawiasy i dlatego brama się wykrzywiła mogę zdjęcia wysłać kto jest zainteresowany
Przyłącz się do dyskusji Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 10 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: kubas 325909
Na pierwszych zdjęciach, które zostały do Nas przesłane w dniu 23.05.2016 widać uszkodzenia Paneli, które zostały zabezpieczone taśmą brązową. Widać również uszkodzenia mechaniczne, odgnioty na blasze ok. 30 cm nad zamkiem. Na kolejnych przesłanych zdjęciach brakuje Paneli PCV na skrzydle. Brakujące Panele PCV to te, które poprzednio były przesłane z przyklejoną taśmą. Dodatkowo w miejscu brakowania Paneli PCV jest widoczne uszkodzenie blachy (czarny punkt).
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: kubas 325867
Uzasadnienie: Na zdjęciach bram które były do Nas przesyłane pocztą elektroniczną, z każdą kolejną wiadomością, bramy były w coraz gorszym stanie technicznym. Nie jest to wina produktu, ponieważ uszkodzenia znajdujące się na bramach, są to uszkodzenia mechaniczne. Na potwierdzeniu dostawy jak i przy samym montażu nie były zgłaszane żadne uwagi co do uszkodzeń produktu bądź niewłaściwego montażu.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: kubas 325820
PISMO DOTYCZĄCE REKLAMACJI (przesłane do klienta) Po przeanalizowaniu całej dokumentacji zdjęciowej, która została do Nas przesłana pocztą elektroniczną oraz informacji zawartych w treści e-mail, nie możemy uznać reklamacji.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: kubas 325806
Dodatkowo w czasie od maja do sierpnia były dosyłane zdjęcia, ponieważ były zgłaszane kolejne usterki. Na zgromadzonych zdjęciach wyraźnie widać, iż bramy są w coraz gorszym stanie, nie z powodu wady produktu, lecz użytkowania bram.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: kubas 325761
Witam. Brama została zamontowana w listopadzie, natomiast pierwsze zgłoszenie dotyczące problemu z bramą zostało do Nas przesłane w maju, czyli nie 4 miesiące a 6 miesięcy. Kwota całkowita za bramy wynosiła 4500 zł a nie 5000 zł. Brama została uszkodzona mechanicznie, a nie z powodu wady produktu. Świadczyły o tym przesłane zdjęcia.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: kupiłam i sprawdziłam 325662
nie polecam bramy się powykrzywiały nie mineło nawet 4 miesięcy a Pan presez firmy nie uznał reklamacji stwierdził że bramy były otwierane i zamykane a nie powinny się otwierać nie polecam 5 tysięcy poszło w błoto
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 6 )     Nie zgadzam się ( 8 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Neutralna
Autor: kubas 314607
Po co rozważasz kwestię w ogóle zamówienia garażu w jakiejkolwiek firmie? Musisz mieć świadomość, że żadna firma nie stosuje teleportacji i swoje towary transportuje samochodami, także zastanów się czy jest sens narażać innych? Może rozważ kwestię zrobienia samemu, wtedy nie narażasz nikogo. Zastanów się dobrze nad tym. Wskaż mi firmę, która ma tysiące komentarzy. Mam na myśli firmę związaną z branżą budowlaną i dostarczającą towar własnym transportem. Nie bierz pod uwagę firm, działających na allegro i wysyłających drobny towar firmą kurierską. Tak też robimy i mamy same pozytywne komentarze na allegro.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 1 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Neutralna
Autor: kubas 314595
Zważ, że inne firmy również mają parę komentarzy na krzyż i jak przeczytasz wszystkie, można dojść do wniosku, że większość pisała ta sama osoba pod innymi nickami. Ciekaw jestem czym się zajmujesz i czy we wszystkim jesteś taki dokładny i punktualny.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 1 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: kubas 314559
Janku. W Polsce mamy wolność gospodarczą i jest dużo firm związanych z garażami. Nie masz zamiaru kupować u Nas, nie ma problemu. Ale skoro nie zakupiłeś to po co ten zbędny komentarz? Wskaż mi inną firmę, która ma od groma komentarzy? Mam na myśli oczywiście same pozytywne, bo jakże mógłbyś zamówić w innej firmie.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Neutralna
Autor: Janek 312968
...tysiące sprzedanych egzemplarzy a tylko dwanaście komentarzy...w tym 11,5 od "walcok". Rozważam zamówienie garażu ale jeśli nie stosujecie teleportacji, a na drogach tyle przeszkód to nie wiem czy powinienem kogoś narażać...
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 11 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: walcok 33925
Ksiądz, tak w ogóle, to jak się ma Twój komentarz co do wystawionej oceny, ni jak. Ktoś tu jest niekompetentny, bo jak można komuś wystawiać opinię pozytywną, a komentarz całkowicie przeciwny. Dla Nas to w sumie lepiej, ponieważ statystykę mamy dodatnią. Także w imieniu Firmy KUBAS: dziękujemy.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 3 )     Nie zgadzam się ( 1 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: walcok 33869
Do odpowiedzi dla Mikołaja: drug = dróg. Najmocniej przepraszam, ale każdy by się zdenerwował i niechcący postawił takiego "byka" odpisując na niewiarygodne i bezpodstawne komentarze w kierunku Firmy w której się pracuje i zna tematy od podszewki
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: walcok 33241
Jeszcze jedno do Księdza: Jeżeli przy zamówieniu złożonym w piątek zostało zgłoszone, że zależy zamawiającemu na czasie i żeby garaż był dostarczony najpóźniej do wtorku, a zostaje dostarczony w sobotę, to chyba jest według zamówienia, ponieważ garaż jest dostarczony na drugi dzień. I jeżeli żona zamawiającego doskonale pamięta rozmowę i co było ustalane przy zamówieniu (jak twierdziła dogadując do słuchawki stojąc przy osobie składającej rzekomą "reklamację"), a nawet na chwilę nie wysiadła z samochodu, to jak się to wszystko miało do zgłaszanych roszczeń. Małpi gaj, nic niczego się nie trzymało stanu faktycznego, masło maślane, itd. Realizując zamówienia o wartości 30 tys do 50 tys, ustalamy z jedną góra dwiema osobami i wszystko jest bez problemowo, a tutaj przy zamówieniu i odbioru garażu 3x5 oc, za cenę 1350 zł, uczestniczyło około 15 osób. Pomijając fakt, iż klient wnet by chciał za darmo ten garaż.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 2 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: walcok 33194
Drogi Mikołaju, Na sam początek, podziwiam Cię za idealną punktualność i do rzadkości spotykaną umiejętność planowania podróży co do sekund a może i nawet setnych sekund. Pełen szacunek. Biorąc pod uwagę stan polskich drug, możliwość natrafienia na nieoczekiwaną blokadę bądź wypadek, itp. Jeżeli chcesz komuś sprawić prezent, to weź się może do roboty, a nie siedź przy komputerze wypisując głupie komentarze. Po pierwsze, załogę mamy wykwalifikowaną, a to, że na drodze trafi się remont, zwężka, zamknięty odcinek, wypadek, zakorkowane miasto, itp, to nikt nie jest w stanie tego przewidzieć. Godziny zawsze podajemy mniej więcej, żeby klient był świadomy, że będziemy w tym i tym dniu. Nigdy nie umawiamy na konkretną godzinę z minutami i sekundami, ponieważ w tej branży jest to nie realne. Zgodzę się, jeżeli dostawa była by indywidualnie do danego klienta, możemy się jak najbardziej umówić co do danej godziny z minutami a nawet z sekundami po zsynchronizowaniu zegarków, ale wtedy garaż czy brama będzie kosztował od 1 tys nawet i do 3 tys złotych więcej w zależności od rejonu polski, koszty transportu wliczone jednemu klientowi. Na samochodzie jedzie kilka sztuk, przez co koszty transportu są minimalne, biorąc pod uwagę iż przy każdym przejeździe samochód napotka przeszkodę zabierającą mu od kilku do kilkunastu minut, przyjazd zaplanowany na 13, może być około 17. Niestety nie mamy jeszcze możliwości teleportacji garaży i bram do klientów w wyznaczonym czasie. Po pierwsze, w ostatnich miesiącach nie było żadnego montażu po godz: 23:00. Po drugie, było iż montażyści dotarli na miejsce między 21 a 22, ale garaż był montowany następnego dnia rano. Po trzecie, jeżeli jesteś z konkurencji, to taka mała uwaga, w ten sposób innym nie zaszkodziś, ponieważ ważny jest towar który można zobaczyć już u tysięcy Naszych zadowolonych klientów na terenie całej polski i taki Twój komentarzyk ma się ni jak przy tym. A jak się mylę i było tak jak piszesz, to podaj datę dostawy. kiedy to było, jaki garaż, to rację przyznamy i wrócimy część kosztów z garażu, że musiałeś zarwać noc. Tak po za tematem, ostatnio przyjechał do Nas kurier z przesyłką, o godzinie 21:00, co z regóły jest między 13 a 16 i nikt z tego halo nie robił, ponieważ też nie był w stanie przewidzieć wszystkiego co spotka go na drodze. Podeszliśmy po ludzku do tematu, a tak to musiał by na drugi dzień nadkładać kilometry i miałby kolejny dzień z zamieszaniem. Podsumowująć, komentarz mocno naciągnięty i najprawdopodobniej pomylony, nie ta firma Mikołaju.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: walcok 33150
to każdy straciłby cierpliwośc montując garaż ponad 2 godziny, co zwykle zajmuje nawet i do pół godziny. Źle przygotowane podłoże i próba zwalenia winy na firmę dostarczającą garaż. Kto inny zamawiał garaż, kto inny odbierał garaż, kto inny zgłaszał reklamację. Małpi gaj to był przy odbiorze garażu. Stopy betonowe, ani jedna w poziomie i w dodatku bez przekątnej, śruby wypuszczone były całkowicie poza obrysem garażu. Cytuję osoby odbierające garaż: "żeby tylko jako tako zmontować, a my go sobie już poprawimy" chodziło o kwestie niepasującego podłoża. Dodam, iż garaż był odebrany bez zastrzeżeń, co mamy na potwierdzeniu odbioru. Reklamacja była zgłoszona po tygodniu czasu, że garaz jest pogięty, itp. Bardzo ciekawe, biorąc pod uwagę co było z podłożem i co ten garaż przeszedł przez tydzień.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: walcok 33115
Do ksiądz: Jeżeli składając zamówienie, twierdzi się, że podłoże jest idealnie przygotowane, a na miejscu okazuje się, że podłoże jest tragiczne
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Mikołaj 17920
Cóż można powiedziec jak się nie ma wykwalifikowanej sekretarki która nie potrafi rozłożyc tak trasy zeby garaz nie był montowany po 23:00 Bardzo kiepsko z tą dokładnością
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 5 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Ksiądz 17892
Firma nie dotrzymuje terminów zamuwień a jak już przywiozą tą blaszankę z konserwy to montażysci nie są dokładni dla nich liczy sie czas a nie jakos wykonywanej pracy poprostu małpi gaj .
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 3 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Neutralna
Autor: kubas 28957
Przy wystawianiu opini, dobrze jest ważyć swoje słowa i opinie. Wszystko jest do sprawdzenia i udowodnienia. Skoro z garażem było coś nie tak, wystarczyło zgłosić dany fakt w formie reklamacji i wszystko było by załatwione tak jak się należy. A skoro nie było nic do Nas zgłaszane, a oczernia się Nas w internecie, jest to pomówienie. Jeżeli Konkurencja, to proszę zacząć działać i w inny sposób zdobywać klientów, a nie oczerniać inne firmy.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 55 )     Nie zgadzam się ( 28 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Neutralna
Autor: kubas 28940
Konstrukcja jest odpowiednia co do wymiarów garażu. Skoro elementy do siebie nie pasowały, to garażu nie dało by się zmontować, a z opisu wynika, że garaż stoi. Jeżeli zawiasy są źle, i są poprawione bo tak wynika z opisu, świadczy to o tym, że musiały zostać przespawane. Proszę przesłać adres, wyślemy Nasz serwis i zobaczymy co jest poprawiane w garażu i wyjaśnimy tę sprawę. Komentarz mocno przesadzony!
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 38 )     Nie zgadzam się ( 11 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Neutralna
Autor: kubas 28892
Opinia nieuzasadniona. Skoro z garażem jest nie tak, to dlaczego nie mamy zgłoszenia reklamacji? Dlaczego nie ma podanych danych wystawiającego opinię? Konkurencja!
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 39 )     Nie zgadzam się ( 17 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Niezadowolony Klient 6925
NIE POLECAM.. Zacznę od tego, że cała konstrukcja jest lipna.. Po montażu okazało się, że nie wszystkie elementy są do siebie dopasowane. Elementy nie za bardzo do siebie pasują.. W paru miejscach na prawym boku szczeliny były dużo większe niż w tym samym miejscu, ale na lewym boku. MÓJ BLASZAK MIAŁ ŹLE WSPAWANE ZAWIASY PRZEZ CO NIE DOMYKAŁ MI SIĘ DRZWI!! PO DOKŁADNYM ZMIERZENIU OKAZAŁO SIĘ JEST PO 0,5CM RÓŻNICY MIĘDZY ZAWIASAMI POD PRAWE DRZWI A LEWE. TĄ FUSZERKĄ SAM MUSIAŁEM SOBIE POPRAWIĆ!!!
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 46 )     Nie zgadzam się ( 51 )   zgłoś nadużycie

Dodaj swoją opinię i pomóż innym podjąć słuszną decyzję

Rekomendowani specjaliści
Ostatnio przeglądani
Specjaliści w regionie

TiG s.c.

ul. Leśna 25/39 24-100 Puławy , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Puławy
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Mostostal Chełm Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo budownictwa metalowego

ul. Fabryczna 6 22-100 Chełm , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Chełm
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Prestige-Dom. PHU

ul. Księżnej Jolanty 35a 62-800 Kalisz , woj. wielkopolskie
Kategoria: Budowa, Remonty Kalisz
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Omega Am. Sp. z o.o.

ul. Parkowa 24 81-726 Sopot , woj. pomorskie
Kategoria: Budowa, Remonty Sopot
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1

San El SC. Mejsner Z.A., Kiciński K., Śliwka A.

ul. Sieroszewskiego 34 24-100 Puławy , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Puławy
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Remoprojekt-2. Zakład usług projektowych i budowlanych. Szczęśniak E.

ul. Okrzei 3 lok. 35 20-128 Lublin , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Lublin
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Karabela Sp. z o.o. PW.

ul. Partyzantów 12 22-842 Zamość , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Zamość
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Parkiet Styl. Teper T.

ul. Leśna 25a lok. 32 24-100 Puławy , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Puławy
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Dor. Sp. z o.o.

ul. al. Szucha 11a lok. 1 00-580 Warszawa , woj. mazowieckie
Kategoria: Budowa, Remonty Warszawa
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

KamBruk. Jeziorski K.

ul. gen. Hallera 5/3 63-900 Rawicz , woj. wielkopolskie
Kategoria: Budowa, Remonty Rawicz
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1

Polmarche Nutrition Sp. z o.o.

ul. Jasielska 50/90 02-128 Warszawa , woj. mazowieckie
Kategoria: Budowa, Remonty Warszawa
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Hędrzak Krzysztof. Usługi hydrauliczne

ul. 8 36-212 Trześniów , woj. podkarpackie
Kategoria: Budowa, Remonty Trześniów
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

E & J s.c. Przedsiębiorstwo innowacyjno - wdrożeniowe. Brożek E., Szczepaniuk J.

ul. Kościuszki 35A 21-300 Radzyń Podlaski , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Radzyń Podlaski
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Ejs. Firma projektowo-wykonawcza

ul. Narcyzowa 7 22-400 Zamość , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Zamość
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Dekor. Wszoła M.

ul. rondo Wyszyńskiego 28/27 22-400 Zamość , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Zamość
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Jurbud. Usługi remontowo - budowlane, wykończenia wnętrz

ul. Połaniecka 8 lok. 49 22-100 Chełm , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Chełm
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Kurzempa H. Zakład usług kominiarsko - budowlanych

ul. Partyzantów 5a lok. 67 24-100 Puławy , woj. lubelskie
Kategoria: Budowa, Remonty Puławy
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0

Gallaś Tomasz. Zakład wodno-kanalizacyjny

ul. 3 Maja 36a 62-041 Puszczykowo , woj. wielkopolskie
Kategoria: Budowa, Remonty Puszczykowo
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
ADK
Specjaliści w regionie Bud24.PL
dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podlaskie podkarpackie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie kontakt współpraca reklama regulamin polityka prywatności
Wszelkie prawa zastrzeżone © Bud24.PL 2012