|
|
Opinia nr 4727
Z czymś takim jeszcze nigdy się nie spotkałam. Reklamowałam pralkę Candy na gwarancji zakupioną w MediaMarkcie. Chodziło o wymiane zerwanego paska, co w zasadzie jest błachostką. Technik był u mnie trzy razy. Za każdym razem na jego kolejną wizytę trzeba czekać ponad tydzień. Do serwisu praktycznie nie można się dodzwonić. Jak się już uda, co graniczy z cudem, umówić serwisanta to pozostaje kwestia godzin. I tu Pani proponuje np. 10-13, albo 13-18??? Oczywiście nie da rady na konkretną godzinę. I tak straciłam 3 dni pracy bo musiałam się zwolnić....by móc oczekiwać na jaśniepana. Oprucz Candy, serwisują też sprzęt AGD Samsunga i Indesitu i najlepiej mieszkając w Warszawie nie kupować tych marek, bo wrazie awari trafi się do tego sk@#&ego serwisu
Dodane przez: Agnieszka Pawełek
Pozostałe opinie MK Service Autoryzowane Centrum Serwisowe Candy, Hoover, Indesit Ariston, Samsung:
Zobacz również:
|
|
|